Kroonprins van het nederlands voetbal toch...?quote:
No problem daar roeleren wij ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zal wel ff een Feyenoord logo posten![]()
geen uitstralingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is er mis met Maaskant als assistent?
Moet je eens in Roosendaal zeggen dat het een slechte trainer is. Ik vind het een uitstekende trainer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
geen uitstraling
vervelende gast
matige trainer
dat lijkt me wel genoeg![]()
in Roosendaal jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Moet je eens in Roosendaal zeggen dat het een slechte trainer is. Ik vind het een uitstekende trainer.
Het gaat hard achteruit hier...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je mag iemand niet eens meer oprecht dood wensen
Ja in Roosendaal ja, is het zo gemakkelijk daar dan?. Zonder hem hadden ze nooit in de eredivisie gezeten.quote:
Zou ik nog liever booy zien....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:57 schreef addictivebeat het volgende:
wat is er mis met Maaskant?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja in Roosendaal ja, is het zo gemakkelijk daar dan?. Zonder hem hadden ze nooit in de eredivisie gezeten.
Ruud Krol blijft hoor. Van der Lem gaat wel weg als Blind weg gaat.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:00 schreef Houniet het volgende:
WIllen jullie Ruud Krol laten staan dan? Want die gaat volgens mij gewoon weg als DB ook weg moet. Wie willen jullie er dan hebben staan?
die wil geen assistent\pionnetjes neerzetter zijn.......quote:
Daar heb je wel gelijk in. Bij Willem II lukte hem het ook niet, al kan je Willem II niet met Ajax vergelijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]er zijn genoeg trainers die gepromoveerd zijn naar de eredivisie, betekent ABSOLUUT niet dat hij meteen geschikt is voor Ajax
kom op nou, je werkt met totaal ander materiaal en druk.
Willem II was toch het Ajax van Tilburg?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Bij Willem II lukte hem het ook niet, al kan je Willem II niet met Ajax vergelijken.![]()
Opstelling morgenquote:Stekelenburg
Boakye - Heitinga - Vermaelen - Emanuelson
Galasek - Sneijder - Boukhari
Charisteas - Huntelaar - Rosenberg (Babel)
Dat heb ik nooit begrepen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Willem II was toch het Ajax van Tilburg?
quote:Ajax-middenvelder Nourdin Boukhari zou zich voorlopig afzijdig houden wat betreft zijn contractverlenging bij Ajax. De Marokkaan tekent waarschijnlijk alleen bij als er geen andere (adequate) club zich meldt.
Dit wist Henk Spaan in zijn column in de Amsterdams krant Het Parool te melden. Boukhari zou 'de buik vol hebben' van de gesprekken met Fontein en Keizer, waar Blind en Van Geel niet bij waren.
Volgens Spaan liet Van Geel over zich heen lopen door Fontein. De columnist wist overigens ook dat Blind in februari liever zag dat Boukhari bij Ajax zou blijven.
Spaanquote:Volgens Het Parool-columnist Henk Spaan heeft Danny Blind helemaal geen concrete doelstellingen in zijn contract staan. Hierdoor heeft de directie van Ajax geen poot om op te staan.
Ten minste, in juridische zin. Van Gaal had ooit een beleidsplan gemaakt, maar die is van tafel geveegd toen hij vertrok. Binnenkort presenteert Maarten Fontein een meerjarenplan.
Door een gebrek aan concrete doelstellingen kan Blind een eventueel ontslag eenvoudig bij de kantonrechter aanvechten. 'Foutje van advocaat Jaakke', aldus Spaan.
quote:De omstreden wedstrijd Capelle-Ajax Zaterdag krijgt nog een staartje. Vorige week won Ajax Zaterdag op vooraf onbekend terrein met 3-1. Maar zo onbekend was dat niet, bleek al gauw
'Er liepen een minuut voor de wedstrijd al Ajax-fans. De KNVB had ons belooft dat het complex hermetisch zou worden afgesloten', aldus een zegsman van Capelle.
De amateurs hebben officieel beroep aangetekend bij de KNVB. Vanavond speelt Ajax A1 ook 'zo'n wedstrijd' tegen Sparta A1, nota bene de kampioenswedstrijd.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Willem II was toch het Ajax van Tilburg?
Buijs (quote:“Het publiek heeft ons het hele seizoen weer tot grote hoogte gedreven. Als wij er vol voor gaan wint er niemand in Euroborg. Een tegenstander kan alleen winnen als wij een slechte dag zouden hebben,” klinkt hij strijdvaardig op de officiële website van de club.
Laat Danny Buijs lekker lullen. Typisch een mannetje die eigenlijk niet echt kan voetballen maar wel veel inzet heeft. Die bij kleine clubjes heeft gespeeld en weet dat hij iets hoger dan 010 toch niet zal bereiken. Eigenlijk gewoon een Bosschaartje/Pauwe/Ostlund, etc...quote:
Bron: nu.nlquote:AMSTERDAM - Danny Blind weet zeker dat hij zondag tijdens de bekerfinale tegen PSV voorlopig voor het laatst als hoofdcoach van Ajax op de bank zit. De oefenmeester heeft weliswaar van de leiding van de Amsterdamse club nog niets over zijn ontslag gehoord. Hij beschikt echter over voldoende aanwijzingen om te weten dat hij plaats moet maken voor een opvolger.
"Het is over, dat weet ik echt zeker. Ik heb daar voldoende aanwijzingen voor. Eigenlijk wist ik zes weken geleden al dat het gebeurd was. Maar nu zijn bij mij ook de laatste twijfels weg. Nog twee wedstrijden en het is voorbij. Hoe jammer dat ook is", aldus de oefenmeester die tot en met het volgende seizoen bij Ajax onder contract staat.
Blind moet Ajax wel heel erg in zn hart hebben zitten wil hij besluiten om toch in wat voor functie dan ook bij Ajax te blijven na hoe ze nu met hem omgaanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:23 schreef StarGazer het volgende:
Daarom voor de club behouden, maar niet als hoofdtrainer.
Het is belachelijk hoe Blind steeds de media opzoekt en daardoor juist onrust veroorzaakt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:22 schreef Rhapsody het volgende:
Belachelijk hoe ze met hem omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |