Maar hoe strak zitten die shirts dan bij jou? En geeft dat sporten aan dat je heel breed bent, of dat je al je caloriën verbrand en daarom weinig weegt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:54 schreef Mr.G het volgende:
64 Kg, ik sport veel
Erg breed zal hij zeker niet zijn, aangezien hij maar 64 kilo weegt. Niet gek dat hij dan een maatje S nodig heeft. Maar voor iemadn met een normaal postuur is M zeker wel aan te raden, misschien wel L.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef peksin het volgende:
[..]
Maar hoe strak zitten die shirts dan bij jou? En geeft dat sporten aan dat je heel breed bent, of dat je al je caloriën verbrand en daarom weinig weegt?
Dus ik heb een abnormaal postuur... thxquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:09 schreef Freeling het volgende:
[..]
Erg breed zal hij zeker niet zijn, aangezien hij maar 64 kilo weegt. Niet gek dat hij dan een maatje S nodig heeft. Maar voor iemadn met een normaal postuur is M zeker wel aan te raden, misschien wel L.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:29 schreef peksin het volgende:
Ja ik twijfel dus nog erg, ik denk toch dat ik voor de S ga. Mr. G. Kan je niet een foto van je torso met overhemd showen?
Nope, dát is ook net de reden dat er een inkoopactie gehouden wordt. Maar de kans is groot dat er binnenkort nog wel eens zal komen. Er zijn veel mensen ide ook nog mee willen doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:05 schreef The_S het volgende:
hmm, die lui hebben mooi spul, is dit merk nergens in NL te verkrijgen?
nee kon zijn dat het goedkoper was om te importeren ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Nope, dát is ook net de reden dat er een inkoopactie gehouden wordt. Maar de kans is groot dat er binnenkort nog wel eens zal komen. Er zijn veel mensen ide ook nog mee willen doen.
Kwestie van het topic in de gaten te houden!
Ik had graag meegedaan, hele mooie kleding. Maar ik heb mezelf beloofd niet wéér m'n spaarrekening te plunderen. Grrrrr, klote dat werkloos zijn :S.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef postman het volgende:
ah, de eerste afvaller heeft zich al gemeld, er is weer een plek vrij, voor 2 artikelen. Voor de snelle beslisser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |