Ehm ik lurk een beetje mee in dit topic maarrre kijke eens links boven op de foto onder het gordijn zegmaar..quote:
Hehe *kuch* focking gordijn camouflage polo!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:09 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
Ehm ik lurk een beetje mee in dit topic maarrre kijke eens links boven op de foto onder het gordijn zegmaar..![]()
Ah okquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:03 schreef Wank3r het volgende:
Hij zou het na het weekend doen, want in het weekend heeft hij geen tijd
dat zou het wel zijn, maar de ervaring leert dat als het puntje bij paaltje komt, dat mensen 'ineens' geen geld hebben of iets dergelijks. Of gewoonweg niet reageren.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:37 schreef Ace1 het volgende:
Zou wel eerlijk zijn als de mensen die nu buiten de boot vielen.. dan voorang krijgen.
Goed nieuwsquote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef postman het volgende:
[..]
dat zou het wel zijn, maar de ervaring leert dat als het puntje bij paaltje komt, dat mensen 'ineens' geen geld hebben of iets dergelijks. Of gewoonweg niet reageren.
update omtrent actie: alles zit in de verzendverpakking. draai nu adressen uit, en morgenochtend ga ik naar het postkantoor
Doe je naam eer aan vrindquote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef postman het volgende:
[..]
dat zou het wel zijn, maar de ervaring leert dat als het puntje bij paaltje komt, dat mensen 'ineens' geen geld hebben of iets dergelijks. Of gewoonweg niet reageren.
update omtrent actie: alles zit in de verzendverpakking. draai nu adressen uit, en morgenochtend ga ik naar het postkantoor
Dat gaat hem rond de ¤100 kosten in totaal.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
Slechts een polo, hoeveel ben je kwijt dan als ik vragen mag incl. invoerrechten etc.?
Ik heb voor RL en Lacoste dezelfde maten als jou en een S bij een A&F polo valt bij mij prima.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:44 schreef TAG-Speedy het volgende:
Het is vast ooit al is gevraagd, maar hoe vallen A&F polo's? Heb kwa maat bij RL een S en Lacoste een 3 (=XS)
Is dat bedrag wel inclusief de rekening die je van FedEx krijgt?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef Mr.G het volgende:
88 euro voor 1 polo.
Maar ik wilde even kijken hoe de maat valt en volgende keer misschien wat meer bestellen. Ik wil niet teveel hebben van 1 merk bovendien, en deze polo vond ik echt leuk.
ja, en incl verzendkosten binnen nederland.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Is dat bedrag wel inclusief de rekening die je van FedEx krijgt?
Nee, maar weinig postbodes leggen het 'zomaar' ergens neer. Een briefje op de deur wil dat nog wel eens verhelpen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:30 schreef ryan_atwood het volgende:
Moet je tekenen voor ontvangst voor dat pakketje? Want bij mij is overdag niemand thuis
Als ik niet thuis ben wordt het altijd bij mijn buren bezorgd en krijg je een briefje op welk adres het is en kun je het daar ophalen of ze komen de volgende dag weer. Tot 2x toe en dan geloof ik moet je het bij het postkantoor zelf halen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:30 schreef ryan_atwood het volgende:
Moet je tekenen voor ontvangst voor dat pakketje? Want bij mij is overdag niemand thuis
Zending in distributieroute 17-05-2006 Enschede , pakkettendistributiequote:
*kuch* Enschede Centrum hier, om 9:30 stond de postbode voor met mijn pakketjequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:11 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Zending in distributieroute 17-05-2006 Enschede , pakkettendistributie
ach ja in de loop van de dag komt het wel binnen.
lol ach ja het moet in hengelo komen dus het komt wel goed.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:47 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
*kuch* Enschede Centrum hier, om 9:30 stond de postbode voor met mijn pakketje
Om 9.10 stond die al in Wierdenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:47 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
*kuch* Enschede Centrum hier, om 9:30 stond de postbode voor met mijn pakketje
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 16-05-2006 Egmond aan Zee , balie postkantoren bvquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:24 schreef Eland het volgende:
Postman, kun jij mijn verzending tracken?
Tnx voor de perfecte servicequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef postman het volgende:
veel plezier met jullie spullen.
nog een actie doen dan maar?
Is die witte nou met een button-down kraagje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:31 schreef seto het volgende:
[plaatje]
Neeeeheeeejquote:
Ik kreeg het net een kwatier geleden binnen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef Eland het volgende:
Nu ik nog, matige post hier
EDIT: komt dat spul met pakketpost of gewone post, want gewone post is al geweest, anders hebben we een probleem..
klopt, volgens mij is veel naar de clearance, maar die is voor ons niet beschikbaar (alleen voor de VS.) Binnenkort komt er denk ik weer nieuw spul op te staan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:15 schreef Stansfield het volgende:
Klopt het dat ze nu een beetje weinig leuks op de site hebben staan?? Wordt dit snel weer aangevuld of niet?
hier in Belgenland nog nix ontvangenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:30 schreef postman het volgende:
dan moet iedereen het nu wel binnen hebben toch?
het was gisteren mee met tante postquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:11 schreef gent het volgende:
[..]
hier in Belgenland nog nix ontvangen, tzal misschien maandag wel het geval zijn
greetz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |