ja, en incl verzendkosten binnen nederland.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Is dat bedrag wel inclusief de rekening die je van FedEx krijgt?
Nee, maar weinig postbodes leggen het 'zomaar' ergens neer. Een briefje op de deur wil dat nog wel eens verhelpen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:30 schreef ryan_atwood het volgende:
Moet je tekenen voor ontvangst voor dat pakketje? Want bij mij is overdag niemand thuis
Als ik niet thuis ben wordt het altijd bij mijn buren bezorgd en krijg je een briefje op welk adres het is en kun je het daar ophalen of ze komen de volgende dag weer. Tot 2x toe en dan geloof ik moet je het bij het postkantoor zelf halen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:30 schreef ryan_atwood het volgende:
Moet je tekenen voor ontvangst voor dat pakketje? Want bij mij is overdag niemand thuis
Zending in distributieroute 17-05-2006 Enschede , pakkettendistributiequote:
*kuch* Enschede Centrum hier, om 9:30 stond de postbode voor met mijn pakketjequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:11 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Zending in distributieroute 17-05-2006 Enschede , pakkettendistributie
ach ja in de loop van de dag komt het wel binnen.
lol ach ja het moet in hengelo komen dus het komt wel goed.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:47 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
*kuch* Enschede Centrum hier, om 9:30 stond de postbode voor met mijn pakketje
Om 9.10 stond die al in Wierdenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:47 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
*kuch* Enschede Centrum hier, om 9:30 stond de postbode voor met mijn pakketje
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 16-05-2006 Egmond aan Zee , balie postkantoren bvquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:24 schreef Eland het volgende:
Postman, kun jij mijn verzending tracken?
Tnx voor de perfecte servicequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef postman het volgende:
veel plezier met jullie spullen.
nog een actie doen dan maar?
Is die witte nou met een button-down kraagje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:31 schreef seto het volgende:
[plaatje]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |