Kan geen bewijs vinden voor je claimquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rampeneren gebruikt ik al jaren als gewoon werkwoord hoor![]()
Vooral het gebruik van verrampeneerd is hier gewoon standaardtaalgebruik, niks Ali B's aan![]()
Domino Theory is nummer 4quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:56 schreef GLO het volgende:
Huidige band (wilde gok): Boys Will Be Boys
Project: Domino Theory, denk ik
Ik verrampeneer ook nooit iets op Fokquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Kan geen bewijs vinden voor je claim
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=rampeneren&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Deze foto had ik al eens gezien, het kwartje wilde alleen eerst niet vallen....quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:39 schreef bigshadow het volgende:
Dus toch, ik kon het me niet voorstellen.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Phil Collins rechts... Genesis?
Dat kwam ook als eerste bij mij opquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De broertjes van Frans en Baas?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De broertjes van Frans en Baas?
Ik ken de foto zelfs, uit de Fret volgens mij. En laat ik nou net vandeweek dertigduizend jaargangen Fret weggeflikkert hebbenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ken de foto zelfs, uit de Fret volgens mij. En laat ik nou net vandeweek dertigduizend jaargangen Fret weggeflikkert hebben![]()
Ik bedenkt me net dat het gewoon opzoeken zou zijn, dus het maakt eigenlijk niets uit. Gelukkig maarquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat is altijd zo. Je bewaart een hele zooi jarenlang zonder dat je het nodig hebt, je gooit het eindelijk weg en dan heb je het opeens nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |