Dat kwam ook als eerste bij mij opquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De broertjes van Frans en Baas?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De broertjes van Frans en Baas?
Ik ken de foto zelfs, uit de Fret volgens mij. En laat ik nou net vandeweek dertigduizend jaargangen Fret weggeflikkert hebbenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ken de foto zelfs, uit de Fret volgens mij. En laat ik nou net vandeweek dertigduizend jaargangen Fret weggeflikkert hebben![]()
Ik bedenkt me net dat het gewoon opzoeken zou zijn, dus het maakt eigenlijk niets uit. Gelukkig maarquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat is altijd zo. Je bewaart een hele zooi jarenlang zonder dat je het nodig hebt, je gooit het eindelijk weg en dan heb je het opeens nodig.
Nee, ze komen uit Utrechtquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:29 schreef Skanqua het volgende:
Zijn het die twee die in het Fries rappen?
Yepquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:32 schreef Skanqua het volgende:
C'mon & Kypski kwamen toch uit Utrecht...?
wáárom weet je datquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:32 schreef Skanqua het volgende:
C-Mon & Kypski kwamen toch uit Utrecht...?
GLO +1quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef GLO het volgende:
Arlo Guthrie
Mag je hierbij google gebruikenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:28 schreef GLO het volgende:
Welk nummer stond 11 jaar geleden in maart en april vier weken op # 1 in de Nederlandse Top 40?
Ik had die vorige vraag niet goed gelezenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:33 schreef GLO het volgende:
Ranja is lunchen, dus ik durfde een vervolgvraag wel aan
Nog een oepsquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:38 schreef Skanqua het volgende:
Ik was helemaal in de war, dat nummer heeft namelijk geen vier maar vijf weken op 1 gestaan...![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:51 schreef cafca het volgende:
stiekem toch Norah Jones?
Sheila Chandra?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:56 schreef GLO het volgende:
Ik geloof dat ik weet wie je bedoelt... maar niet meer hoe ze heet
Ja, ik wist al snel: de ex-zangeres van Monsoon, maar voordat je dan zo'n naam uit de blubber van je geheugen hebt gevistquote:
I never said it wouldn't be easyquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:16 schreef cafca het volgende:
God save the Queen in wel een weggevertje
Never Mind the Bollocks van the Sex Pistols
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |