ja, die was vol jaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh was die ander al vol
Ja ik kwam, zag en overwon.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef bwt het volgende:
zooo, jij bent snel
Wanneer kan ik bij jou achterop?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:40 schreef Faithy het volgende:
vandaag weer gereden
oeh... heerlijk heerlijk heerlijk
gaat steeds beter
kreeg van mn mederijder complimentje dat ik zo lekker door het verkeer heen zoefde, relaxed enzo
En ik weet hie het voelt.. dat rijden dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Is niet van mij maar van een Ex-Hoofdmonteur van Suzuki Race Team![]()
We hebben het gehad over een TL1000R. Hij zei dat er veel ervaren coureurs een ongeluk gehad hebben of verongelukt waren door het karakter van de motor![]()
Ik reed er amper in, althans haalde denk ik geen 10.000 km per jaar, het onderhoud + APK was wel steeds 1.500 euro per jaar, onvoorzien nog eens 2.000 euro, en de wegenbelasting.. tjaaa...quote:Nog een nadeel van een leaseauto is dat je niet op de literprijs van brandstof let![]()
Wat is een volle tank duur zeg, geen wonder dat je de Pontiac aan de kant hebt gezet.
Als grapje, èn algemeen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:20 schreef richardgie het volgende:
Is dit aan mijn adres persoonlijk bedoeld,of in het algemeen?
Ik weet niet hoe laat jullie daar afspreken, maar ik denk dat ik dan al aanwezig ben in Veenendaal ofzo.. zie jullie daar wel, anders bel ik wel. Wordt er weer gezeten op het Mac terras?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Rib-i: Ede dus![]()
Als je Ede in rijdt na het verlaten van de A12 kom je meteen links een BP tegen. Lijkt me een geschikte locatie om af te spreken
--> de rest: Ede-Veenendaal is iets van 5 km ofzoomrijden kun je dat niet noemen, ja of je moet op je minibike (of ZXR-400
) komen
Vandaag al, can't you see?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:15 schreef kratjuh het volgende:
Mogguh ... tvp
Weer lekker druk op het werk ... Morgen barst de lente los geloof ik qua weer ... ?
Mwa, ik zie alleen zon ... Die hebben we al eerder gezien ... Maar ik hoorde voor morgen iets over 26 graden ... ??quote:
Het is nu ook al lekker. 17 graden vandaag geloof ik, morgen 23quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mwa, ik zie alleen zon ... Die hebben we al eerder gezien ... Maar ik hoorde voor morgen iets over 26 graden ... ??![]()
Moet je wel onderaan afrit Ede in (onder Stadspoort door en links ri. ziekenhuis), als je onderaan afrit richting Bennekom rijdt zit er links ook een BP, hou dat effe in de peiling...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als je Ede in rijdt na het verlaten van de A12 kom je meteen links een BP tegen. Lijkt me een geschikte locatie om af te spreken
sja, toch had ik daar niet zoveel invloed opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had van het weekend ook een hele lijst gepost wie ik allemaal miste, stuk of 5 fokkers.
Maar ik was er toch eentje vergeten, Roderick, als'ie anders geboren was dan had hij er zeker ingestaan.
Nu was hij net door de mazen in mijn hersenen geslopen.
Raar maar waar.
Er is toch niets mooier dan een MAC terras?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik weet niet hoe laat jullie daar afspreken, maar ik denk dat ik dan al aanwezig ben in Veenendaal ofzo.. zie jullie daar wel, anders bel ik wel. Wordt er weer gezeten op het Mac terras?![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef dribbel79 het volgende:
Moet je wel onderaan afrit Ede in (onder Stadspoort door en links ri. ziekenhuis), als je onderaan afrit richting Bennekom rijdt zit er links ook een BP, hou dat effe in de peiling...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als je Ede in rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |