Ja, dat wilde ik horen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met het vliegtuig?
Met drie vriendinnen?
Hoe bedoel je precies?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met het vliegtuig?
Met drie vriendinnen?
Hoe bedoel je precies?
na de kapel kom je toch op zo'n plein uit, met een grasveld...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef BVO het volgende:
Precies, dat was mijn punt ook. Met school eerst een ellenlange toch daardoor heen, waarna die kapel als een lichte anti-climax kwam. Het was mooi, maar ik had het tegen die tijd al helemaal gehad.
vond ik ook.... was een paar jaar daarvoor bij zo'n circus in Nimes [Frankrijk] geweest, en vond ik 10x mooier en indrukwekkender [was iets kleider, maar in betere staat en toegankelijker voor publiek]quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:01 schreef Zhenar het volgende:
Het Collosseum viel daarna eigenlijk vies tegen![]()
Ja dat plein jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
na de kapel kom je toch op zo'n plein uit, met een grasveld...
ik heb een foto dat ik daar helemaal uitgeteld op 'n bankje lig, ik had geen benen meer over
Spaanse trappen vind ik trouwens ook 'n leuk, sfeervol plekkie
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die van Dizer is lelijk, maar die van jou nog meer!
Ja, hoe zie je dat?quote:
Oh ja, das waar.quote:
Jij merkt echt alles, hè!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of stond er eerst alleen nog maar mijn quote?
quote:
Ja, maar zij merken dat toch niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ja, even geduld, wil je! Ik heb hem net verstuurd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Ik heb geen mail gehad van eenbepaald
persoon
Dat had ik niet verwacht als potentiële antwoord! Hij is goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, even geduld, wil je! Ik heb hem net verstuurd.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar zij merken dat toch niet.Bwa. Hij klopt niet helemaal met die 'dat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem juist übervoorspelbaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht als potentiële antwoord! Hij is goed![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bwa. Hij klopt niet helemaal met die 'dat'.
Je moet meer zelfvertrouwen hebben, M. Bupatih begint in jouw schaduw te lopenquote:
Ik krijg ook geen antwoord op mn mailtjesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Ik heb geen mail gehad van eenbepaald
persoon
Que?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:52 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel ze nu allemaal niet meer van toepassing zijn
Ja, en dan ga ik straks een nieuw mailtje schrijven en dan reageer je zeker niet terugquote:
Ja maar de vorige keer had ik terug gemaild... dat was na onzequote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik straks een nieuw mailtje schrijven en dan reageer je zeker niet terug![]()
![]()
!!!
Naja, ik mail je wel, straks of anders morgen
Huh? Ik heb daarna geen mailtje meer gekregen hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar de vorige keer had ik terug gemaild... dat was na onzekorte
msn-gesprek waar ik getreurd mijn bed in ben gegaag
Ik dacht dat ik daarop had gereageerd? Sorryquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Ik heb daarna geen mailtje meer gekregen hoor
Na dat gesprek heb ik jou ook nog gemaild
Mocht je willen dat MB en mijn priveleven even hier gaan besprekenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders zeg je gewoon hier wat er in die mail moet staan, ik bedoel, jullie zijn er allebei, net zo handig.
Neequote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik daarop had gereageerd? Sorry
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mocht je willen dat MB en mijn priveleven even hier gaan bespreken
Iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mocht je willen dat MB en mijn priveleven even hier gaan bespreken
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, zo spannend zal het toch niet zijnDat wil je ons doen geloven door zo anoniem te doen
![]()
Of we hebben het er real life over, zondagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Dát bedoelde ik juist.. Maar goed, ik mail je snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |