Je moet met je poten van mijn post -die volledig binnen de policy is- afblijven!quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:59 schreef sp3c het volgende:
jaja ik ga zo slapen, dan kan het de hele nacht blijven staan
godver!quote:
Ik? Een jaar geleden wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij was een half uur geleden toch ook mod nog?
Of krijg ik heel veel slaap nu
Weet niet. Afgelopen weekend hadden we wel weer een kleurtje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar bij dan![]()
Ik dacht een modrel![]()
En qua salarissen kan hoeren van Brussel sowieso alquote:Op woensdag 3 mei 2006 02:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet niet. Afgelopen weekend hadden we wel weer een kleurtje.
Nee geen modrel. Alleen een kinderachtig figuur die meent zijn modknopjes te mogen misbruiken om een user dwars te zitten.
Oppassen. "Hoeren" is een flamebait hoor!quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En qua salarissen kan hoeren van Brussel sowieso al![]()
Die Flambait uitleg was de reden dat dit me opvielquote:Op woensdag 3 mei 2006 02:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Oppassen. "Hoeren" is een flamebait hoor!
Wie klikte dan twintig keer op "geselecteerde posts verwijderen". Je moer?quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:19 schreef sp3c het volgende:
natuurlijk ligt het nooit aan sp3c zelf ... das logisch
Ik las hoerquote:Op woensdag 3 mei 2006 02:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wie klikte dan twintig keer op "geselecteerde posts verwijderen". Je moer?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik las hoer![]()
* Ghostbuster slapen gaat maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |