Nee, ik film nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, heb jij toevallig ook een filmpje van het koppelen van de doorloopdeuren (wat tegenwoordig niet meer gebeurt dus)?
Wat een redenering weerquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
NS Realstate zal t dan wel zijn. op zn engels
doet KPN ook
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:43 schreef blup het volgende:
alexxx op je site bij station fotos heb je eigenaar NS? staan
Stations zijn eigendom van NS Vastgoed Beheer geloof ik.
NS Stations is de eigenaar: http://www.nsstations.nl/quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
NS Realstate zal t dan wel zijn. op zn engels
Mega stationquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
wel een leuke kaart die ze op hebben daar!
www.xepo.nl/kaart.pdf
Ik gok in het tramtopicquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar nog ff over de OP he? er staat dat er tussen Houten en Castellum TWEE trams rijden bla bla. Ben ik toch zeer benieuwd waar die andere staat
In Leidschedam... Staat daar een beetje reserve te staan. Ik ga ff opzoeken wat ze er mee doen, want ik dacht dat ze hem niet meer gebruikenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar nog ff over de OP he? er staat dat er tussen Houten en Castellum TWEE trams rijden bla bla. Ben ik toch zeer benieuwd waar die andere staat
ik las ergens dat er 1 voor reserveonderdelen was gekocht...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
In Leidschedam... Staat daar een beetje reserve te staan. Ik ga ff opzoeken wat ze er mee doen, want ik dacht dat ze hem niet meer gebruiken
Zie boven, pas in 2010. Dan zou de spoorverdubbeling tussen Utrecht en Houten Castellum klaar moeten zijn...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan er na 2007 wel *niet meer nodige* SGM2 stellen rijden naar Castellum?
dus dat uit elkaar knetterende zootje schroot, waar ook geen reserveonderdelen meer voor zijn, moet nog 4 jaar op en neer knotsen en botsen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zie boven, pas in 2010. Dan zou de spoorverdubbeling tussen Utrecht en Houten Castellum klaar moeten zijn...
De trams hebben bij de HTM ook weinig gereden...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee. En het is dus WEL een afgedankt Hannovers ding wat daarna nog even door de HTM afgereden is, en nu goed genoeg voor de NS
Jep... of er moet iemand ophet idee komen om toch maar even een atb-systeem neer te leggen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
dus dat uit elkaar knetterende zootje schroot, waar ook geen reserveonderdelen meer voor zijn, moet nog 4 jaar op en neer knotsen en botsen?
Dat zijn 2 DD-AR4tjes aan elkaar gekoppeld en dan kan het inderdaad voorkomen dat er een lokomotief voor en eentje in het midden zit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:40 schreef petre86 het volgende:
1 loc vóór de trein:
[afbeelding]
en 1 midden-in![]()
:
[afbeelding]
Veel stoerder als twee stammetjes met de loccen tegen elkaar zitten en je de hele stam mooi in beeld krijgtquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat zijn 2 DD-AR4tjes aan elkaar gekoppeld en dan kan het inderdaad voorkomen dat er een lokomotief voor en eentje in het midden zit.
Da's wel lastig... Ik weet nog dat toen de DD-ARs net in dienst kwamen, ik dat echt een stoer gezicht vond! Heb ook nog foto's gemaakt toen die dingen voor het eerst in Noord Holland werden ingezet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Veel stoerder als twee stammetjes met de loccen tegen elkaar zitten en je de hele stam mooi in beeld krijgt
Dat geeft leuke mogelijkheden met een fisheye-objectief, gok ik zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Veel stoerder als twee stammetjes met de loccen tegen elkaar zitten en je de hele stam mooi in beeld krijgt
Toen de Loc's nog tussen Zwolle en Roosendaal reden, zag je soms ook vreemde combinaties. 2 Loc's achter elkaar en zooi ICK en stuurstand voor op. Ik denk dat het makkelijker en goedkoper is om de trein gewoon lekker laten mee te rijden in plaats van het loskoppelen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:40 schreef petre86 het volgende:
A'dam centraal, vanmiddag
[afbeelding]
[afbeelding]
met kleur:
[afbeelding]
verschil in neuzen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1 loc vóór de trein:
[afbeelding]
en 1 midden-in![]()
:
[afbeelding]
het was iig wel lekker weer in scheveningen
btw op de route adamCS - scheveningen(via haarlem) kom je wel vage dingen tegen zeg...
bij nedtrain haarlem hele rare combinaties van gekoppelde stellen en losstaande rijtuigen..
en ook nog een blauwe engel ( geel met zilverkleurige ramen) richting scheveningen.. net voor die kruising van sporen..
Volgens mij is 't in sommige landen al verplicht. Ik dacht dat er een ook paar ICRm rijtuigen voorzien waren van een soort bioreactor zodat de stront niet op het spoor terecht kwam, maar wat er verder van die proef terecht is gekomen weet ik ook niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:09 schreef 456 het volgende:
Kwestie van tijd dat er een opvangbak onder aan de trein gaat komen voor dit soort dingen. In sommige landen gaat het binnenkort verplicht worden als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |