64 pk? mwa niet echtquote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef M5 het volgende:
[..]
en die vette duw in je rug bij een goeie diesel kan ik ook zeer goed waarderen
die ken ik ook, die is geweldigquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg net een papiertje voor m'n neus geschoven wat mensen allemaal mailen/schrijven naar verzekeringsmaatschappijen![]()
"Ik reed eerst met mijn auto tegen de vangrail, sloeg toen over de kop en knalde tenslotte tegen een boom. Toen verloor ik de macht over het stuur"
"Het loopgips is inmiddels van mijn linkerarm verwijderd"
lampiesquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg net een papiertje voor m'n neus geschoven wat mensen allemaal mailen/schrijven naar verzekeringsmaatschappijen![]()
"Ik reed eerst met mijn auto tegen de vangrail, sloeg toen over de kop en knalde tenslotte tegen een boom. Toen verloor ik de macht over het stuur"
"Het loopgips is inmiddels van mijn linkerarm verwijderd"
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
"Mij treft het ongeval geen enkele blaam. De oorzaak was die jonge dame in de minirok. Als u een man vent is dit een verdere verklaring.
overbodig; als u een vrouw bent begrijpt u het sowieso niet!"
nee gewoon de sedan, rijdt veel sportiever dan de avantquote:
scan ze ff in danquote:Op maandag 1 mei 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb geen zin ze allemaal over te typen maar ze zijn echt geweldig![]()
Lekker gedaan Cobyquote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee gewoon de sedan, rijdt veel sportiever dan de avant![]()
ben der ook wel blij mee, nu nog het wachtenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
nee gewoon de sedan, rijdt veel sportiever dan de avant![]()
Tell me about itquote:Op maandag 1 mei 2006 21:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben der ook wel blij mee, nu nog het wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |