abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37463795
Dudes, heb ik een lekker ding aan de haak geslagen wil ze alleen super veilig met me neuken dus ook met condoom. Ik heb zo'n ding nog nooit gebruikt in mijn vorige relaties dus vind het wel een enorme afknapper. Ze zegt dat ik misschien wel een ziekte kan hebben, eerlijk gezegd kan ik daar al helemaal niet tegen als ze dat zegt (ik heb geen soa's of whatever).

Wat vinden jullie, komt dit bij jullie ook voor?

Ps. Ik ben de eerste waar ze deze rule heeft ingevoerd omdat ze in het verleden een slechte ervaring heeft gehad en 3 weken moest wachten op de uitslag en dat scheen killing te zijn (daar kan ik wel inkomen)
  maandag 1 mei 2006 @ 19:50:44 #2
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_37463827
Ach, waait wel over. Eerste tijdje mét, daarna zonder!
  maandag 1 mei 2006 @ 19:53:41 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37463912
Tja take it or leave it zou ik zeggen. Petje of voor dit meisje trouwens, zat mensen die niet zo standvastig zijn.
  maandag 1 mei 2006 @ 19:54:26 #4
33035 Gaatjeniksan
het grote voordeel van ....
pi_37463939
laat je je toch gewoon testen om het te bewijzen...van een beetje geduld is nog nooit iemand doodgegaan...
het gaatjeniksan
  maandag 1 mei 2006 @ 19:54:40 #5
97354 donderwolkje
een dag niet gelachen
pi_37463950
Ik kan me voorstellen dat ze het eerst met condoom wil doen. Ik geloof best dat je geen SOA's hebt hoor, maar het begin van een relatie is altijd een beetje onzeker, je weet nog niet goed met wie je te maken hebt. Als ze straks meer vertrouwen heeft doet ze het vast wel zonder.
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef jaussie het volgende:
Dudes, heb ik een lekker ding aan de haak geslagen wil ze alleen super veilig met me neuken dus ook met condoom. Ik heb zo'n ding nog nooit gebruikt in mijn vorige relaties dus vind het wel een enorme afknapper. Ze zegt dat ik misschien wel een ziekte kan hebben, eerlijk gezegd kan ik daar al helemaal niet tegen als ze dat zegt (ik heb geen soa's of whatever).

Ps. Ik ben de eerste waar ze deze rule heeft ingevoerd omdat ze in het verleden een slechte ervaring heeft gehad en 3 weken moest wachten op de uitslag en dat scheen killing te zijn (daar kan ik wel inkomen)
is een dag niet geleeft
  maandag 1 mei 2006 @ 19:55:28 #6
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_37463979
Eerst ff met condoom doen en zsm laten testen allebei
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_37463988
ik ben ook geen fan van condooms maar gebruik ze wel bij een nieuwe lover en test mezelf zo nu en dan... safty first al is het idd minder met een condoom...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 1 mei 2006 @ 19:56:14 #8
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_37464008
quote:
(ik heb geen soa's of whatever).
Je kunt ook ziektes zoals HIV of Hepatitus hebben zonder dat je het (meteen) merkt. En misschien heeft zij wel een soa?
  maandag 1 mei 2006 @ 20:01:15 #9
146730 R81
Ech wel...
pi_37464202
Goed van haar dat ze het eerst met condoom wil doen, ik zie het probleem niet. Zonder condoom kan altijd nog, als jullie elkaar echt vertrouwen / al een tijdje een relatie hebben enz.

En ja, 2 of 3 weken wachten op een uitslag is echt ongelofelijk zwaar
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_37464896
Wat een zeikert, ik zou haar gelijk dumpen..

*ziet de topics 'ze wil niet pijpen' en 'waarom moet ik altijd initiatief tonen' wel weer verschijnen
pi_37464975
HIV sneltest is klein uur wachten. Kan bij de GGD.
  maandag 1 mei 2006 @ 20:26:01 #12
56698 bubbelbobbel
scratching at the eight ball
pi_37465058
ik zou een smiley erop tekenen. Met een smiley is alles leuker.
www.goodfeather.tk Eastside Loungecore
pi_37592097
Mwah, condoom is misschien wel idee dan he als je niks wilt oplopen. En kom op, je kan je kwakkie toch ook best in een condoom kwijt. Niet zo zeiken, meneer.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:17:42 #14
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_37592720
quote:

Je hebt je laten testen?
pi_37593623
Vind het zwaar tegen vallen met condoom. Ik heb veel en veel minder gevoel dan normaal. Ook mijn vriendin zegt dat ze minder gevoel heeft met condoom. Maar ja over 6 maanden laat ik me wel testen en dan kan het vanaf die tijd zonder condoom.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 08:45:47 #16
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_37595681
Waarom pas over 6 maanden?
From outer space
pi_37595801
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 08:45 schreef UTO het volgende:
Waarom pas over 6 maanden?
Voor HIV geldt dat aan/afwezigheid pas vanaf 6 maanden na infectie kan worden aangetoond.

PS. Ik heb voor hiv, naast 6 maanden, ook wel eens een termijn van 3 maanden gehoord, vraag even na bij GGD.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:12:57 #18
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_37597664
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 09:05 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Voor HIV geldt dat aan/afwezigheid pas vanaf 6 maanden na infectie kan worden aangetoond.

PS. Ik heb voor hiv, naast 6 maanden, ook wel eens een termijn van 3 maanden gehoord, vraag even na bij GGD.
Ja, tegenwoordig kan dat na 3 maanden na mogelijke besmetting.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:11:31 #19
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37603239
Ik wil best sex hebben met condoom

als ze toevallig met condoom in doos uit de lucht zo op m'n lul is komen vallen

Niet iets om moeite voor te doen. Keerzijde is echter wel dat je een risico neemt door het zonder te doen. Maar daar kunnen volwassen mensen samen wel uitkomen. In dit geval zul je moeten kiezen of delen
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_37604728
quote:

Snap niet helemaal waar die condoom-vrees van iedereen vandaan komt hoor. Blijkbaar wenst men
liever tests te ondergaan dan om ff dat stukje latex uit te rollen ?
Beetje vreemd helemaal omdat het enkel het penetreren beinvloed, wat echter maar een onderdeeltje
is van het liefde bedrijven. D'r zijn zoveel meer facetten die ervoor zorgen dat je het condoom zo
vergeet. Maar zoals zovaak al aangegeven is sex meer een psychologisch process dus het gaat
wellicht meer om het idee van een condoom om hebben dan om de daadwerkelijke invloed.
(dat en natuurlijk het bikkel-syndroom)
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
pi_37604800
Als je geen condooms gebruikt kan je dat geld opsparen voor je kinderen!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:39:19 #22
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37605066
wat is nou weer het bikkel-syndroom?

Ik hou gewoon van een natte kut...
pi_37606773
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat is nou weer het bikkel-syndroom?

Ik hou gewoon van een natte kut...
Tja, wie de schoen past enzo he
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
  zondag 7 mei 2006 @ 11:53:50 #24
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37623999
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:44 schreef Wouske het volgende:

[..]

Tja, wie de schoen past enzo he
Ja maar ik bén gewoon een bikkel natuurlijk he?
pi_37624623
Heel goed van dit meisje! TS, niet zo zeiken, wees blij dat dit meisje wel verantwoordelijkheidsgevoel heeft.
  zondag 7 mei 2006 @ 12:26:20 #26
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37624772
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Heel goed van dit meisje! TS, niet zo zeiken, wees blij dat dit meisje wel verantwoordelijkheidsgevoel heeft.
die zijn zo saai
  zondag 7 mei 2006 @ 22:34:11 #27
130026 Shakermaker
in de wolken
pi_37643391
Grow up TS. Blijkbaar heeft dit meiske er alle reden toe om wat achterdochtig te zijn tegenover kerels die zonder condoom neuken. Weet je überhaupt al zeker of zij helemaal safe is? Of had je daar ook nog niet over nagedacht?
  maandag 8 mei 2006 @ 01:01:32 #28
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37647206
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:34 schreef Shakermaker het volgende:
Grow up TS. Blijkbaar heeft dit meiske er alle reden toe om wat achterdochtig te zijn tegenover kerels die zonder condoom neuken. Weet je überhaupt al zeker of zij helemaal safe is? Of had je daar ook nog niet over nagedacht?
kleine kans als man.... maar goed punt
  maandag 8 mei 2006 @ 01:13:24 #29
148392 Astma-Forum
www.astmaforum.nl
pi_37647345
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:53 schreef Aventura het volgende:
Tja take it or leave it zou ik zeggen. Petje of voor dit meisje trouwens, zat mensen die niet zo standvastig zijn.
Meer respect voor dit meisje dan voor iemand die meteen liever zonder doet
  maandag 8 mei 2006 @ 02:39:03 #30
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37648002
Als je t een afknapper vind om een meisje te neuken die verstandig met zichzelf omgaat
en zich niet door iedereen vol laat spuiten onder het mom van "je vertrouwt me toch wel"
of zoals jij zegt: "ik heb helemaal geen soa's ofzo" dan moet je eens naar iemand van je
eigen intelligentieniveau op zoek gaan...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 8 mei 2006 @ 07:17:13 #31
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37648551
intelligentie staat er buiten, hij is tenminste eerlijk.

Ik heb het al vaker gezegd, maar iedereen heeft de mond vol over rubbertjes... als puntje bij paaltje komt...

Maar ontken dat vooral.
  maandag 8 mei 2006 @ 09:43:19 #32
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37650088
quote:
Op maandag 8 mei 2006 07:17 schreef Pappie_Culo het volgende:

Ik heb het al vaker gezegd, maar iedereen heeft de mond vol over rubbertjes... als puntje bij paaltje komt...

Maar ontken dat vooral.
Ik vind dat niet, of liever gezegd, verstand ipv intelligentie... Maarja, meningsverschillen kunnen er
zijn he...

Als iemand zegt dat ie liever met echte kogels op mensen schiet dan met losse flodders omdat t het
realisme, de kick, en t gevoel vergroot issie ook eerlijk, is het dan opeens goed?
B-FliP Youtube Channel
  maandag 8 mei 2006 @ 09:46:04 #33
23152 Lucille
Smartass
pi_37650147
Hoe weet TS nu dat hij geen SOA heeft?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 8 mei 2006 @ 11:09:14 #34
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37652111
quote:
Op maandag 8 mei 2006 07:17 schreef Pappie_Culo het volgende:

Maar ontken dat vooral.
Ja dat had ik ook, ik heb het ook niet altijd veilig gedaan, maar ik ben nu toch wel een beetje bezorgder (alleen doordat ik er over heb nagedacht, m'n pik is er nog niet afgevallen of zo )

Het is gewoon ENORM DOM om te roepen dat je zeker weet dat je geen SOA's hebt als je je niet recent getest hebt. Het is ENORM DOM om met iemand het bed in te duiken zonder condoom die niet recent getest is. Mijn gevoel/sensatie is ook echt minder met condoom, maar ik ga nooit meer zonder (tot beiden getest zijn). Je moet vooral denken dat je immuun bent voor alles, da's de snelste weg naar besmetting.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37654410
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:46 schreef Lucille het volgende:
Hoe weet TS nu dat hij geen SOA heeft?
hij is maagd
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_37654958
Hmmm, condooms zelf vind ik niet zo lastig, eigenlijk. Omdoen is zo gebeurd en dat minder voelen heb ik weinig last van gehad.
Het enige kutte aan die dingen is dat je het hele spel moet onderbreken om ze te pakken en ze om te doen, maar als je eraan denkt ze altijd bij je te hebben of ze gewoon klaar te leggen scheelt dat al de helft van de moeite.
En als je dat condoom omdoen dan nog kunt combineren met het hele spel, dus dat zij het bijvoorbeeld heel erg lekker voor je doet, of dat je gewoon een ogenblik vindt om zo een ding aan te doen, zie ik echt geen probleem.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_37655114
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:09 schreef Liewec het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook, ik heb het ook niet altijd veilig gedaan, maar ik ben nu toch wel een beetje bezorgder (alleen doordat ik er over heb nagedacht, m'n pik is er nog niet afgevallen of zo )

Het is gewoon ENORM DOM om te roepen dat je zeker weet dat je geen SOA's hebt als je je niet recent getest hebt. Het is ENORM DOM om met iemand het bed in te duiken zonder condoom die niet recent getest is. Mijn gevoel/sensatie is ook echt minder met condoom, maar ik ga nooit meer zonder (tot beiden getest zijn). Je moet vooral denken dat je immuun bent voor alles, da's de snelste weg naar besmetting.
Het is helemaal niet dom om zonder condoom te neuken. De kans dat je wat hebt als je geen homo/geen junk/geen afrikaan bent is zo goed als nihil (en ja: dat geldt ook voor standaard soa's). Of doe jij altijd een masker om voor je naar buiten gaat?
  maandag 8 mei 2006 @ 13:39:08 #38
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37655717
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het is helemaal niet dom om zonder condoom te neuken. De kans dat je wat hebt als je geen homo/geen junk/geen afrikaan bent is zo goed als nihil (en ja: dat geldt ook voor standaard soa's). Of doe jij altijd een masker om voor je naar buiten gaat?
Geef eens een bron om deze stelling te onderbouwen...

Ik heb er wel een die het tegendeel bewijst: http://www.soaaids.nl/actueel_bericht/1968

En ook heb je mensen die moedwillig aids versprijden, en zijn niet herkenbaar
aan een andere huidstint, een maskertje, of een gaylord outfit....

Echt serieus joh... Dat jij van mening bent dat jouw pik onschendbaar is moet
je zelf weten, maar ga geen lulkoek lopen verkopen...
B-FliP Youtube Channel
pi_37655870
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:39 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ik heb er wel een die het tegendeel bewijst: http://www.soaaids.nl/actueel_bericht/1968

Vraag maar na bij een willekeurige arts of de plaatselijke GGD.
pi_37655946
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:39 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Je linkje zegt helemaal niets. Het gaat daar over een "sterke toename" "alarmerend" etc. Dta zegt NIETS over het werkelijke risico. En ik denk helemaal niet dat mijn pik onschendbaar is, ik maak me echter ook niet druk om dit soort lachwekkende risicootjes.
  maandag 8 mei 2006 @ 13:52:49 #41
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_37656049
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:17 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Juist onder mensen die traditioneel niet onder risicogroepen vielen (zoals homo's en junks inderdaad) is het aantal SOA's enorm gestegen de laatste tijd... In ieder geval niet zo goed als nihil
pi_37656115
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:52 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Juist onder mensen die traditioneel niet onder risicogroepen vielen (zoals homo's en junks inderdaad) is het aantal SOA's enorm gestegen de laatste tijd... In ieder geval niet zo goed als nihil
Doe niet zo dom. Als er in deze groep nu 100 besmettingen zijn ipv 20 is de stijging enorm, echter het werkelijke risico nog steeds belachelijk laag.
  maandag 8 mei 2006 @ 14:00:41 #43
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37656241
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je linkje zegt helemaal niets. Het gaat daar over een "sterke toename" "alarmerend" etc. Dta zegt NIETS over het werkelijke risico. En ik denk helemaal niet dat mijn pik onschendbaar is, ik maak me echter ook niet druk om dit soort lachwekkende risicootjes.
Nogmaals, dat jij dat doet moet je helemaal zelf weten... Ik denk niet zo in procenten, maar ik denk
er aan dat het maar 1 keer raak hoeft te zijn... Dat je daar niet eens in geinteresseerd bent, zal
ook tot gevolg hebben dat je na die ene keer gewoon doorneukt, en je zo met mensenlevens
aan het spelen bent... Ik hoop dat je er dan ook nog kostelijk om kan lachen...
B-FliP Youtube Channel
pi_37656280
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:00 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Nogmaals, dat jij dat doet moet je helemaal zelf weten... Ik denk niet zo in procenten, maar ik denk
er aan dat het maar 1 keer raak hoeft te zijn... Dat je daar niet eens in geinteresseerd bent, zal
ook tot gevolg hebben dat je na die ene keer gewoon doorneukt, en je zo met mensenlevens
aan het spelen bent... Ik hoop dat je er dan ook nog kostelijk om kan lachen...
Ach ja, jij loopt toch ook naar buiten zonder bescherming? Daarmee aanvaard je willens en wetens dat je een griepje kan krijgen. Mocht je de pijp uit gaan zal ik me helemaal krom lachen .
  maandag 8 mei 2006 @ 14:08:24 #45
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37656421
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ach ja, jij loopt toch ook naar buiten zonder bescherming? Daarmee aanvaard je willens en wetens dat je een griepje kan krijgen. Mocht je de pijp uit gaan zal ik me helemaal krom lachen .
En dat is ook echt te vergelijken he knurft...
B-FliP Youtube Channel
  maandag 8 mei 2006 @ 14:26:08 #46
78918 SeLang
Black swans matter
pi_37656878
Met condooms voel je helemaal niks, dus
  • Eerst ff laten testen
  • Daarna je vriendin aan de pil zetten
  • En anders uitmaken

• "If you want to make God laugh, tell him about your plans"
    Mijn reisverslagen
      maandag 8 mei 2006 @ 14:29:51 #47
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_37656985
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 09:43 schreef B-FliP het volgende:
    Als iemand zegt dat ie liever met echte kogels op mensen schiet dan met losse flodders omdat t het
    realisme, de kick, en t gevoel vergroot issie ook eerlijk, is het dan opeens goed?
    Wat een kut vergelijking.

Maar ja, als de mensen daar mee instemmen lijkt het me prima.
      maandag 8 mei 2006 @ 14:31:19 #48
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_37657023
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 11:09 schreef Liewec het volgende:
    Gelukkig dan maar dat ik hier verder geen uitspraken over heb gedaan.

En gelukkig maar dat ik als man minder risico loop dan als vrouw. Maar het verstandigste is idd om eerst te testen.
    pi_37657063
    Met condoom dus. Niet zeuren n00b.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37657104
    Vind niet meer dan normaal dat je condooms gebruikt ...zeker als ik hoorde dat je altijd zonder condooms seks had met je exvriendinnen.

Het risico is me dan te groot ,om zomaar seks te hebben
    Foutje bedankt !! heb ik geen zin in..

Kijk ik en mijn vriend zijn ook met condooms begonnen en kennen elkaar nu door en door,en nu doen we zonder..Maar wij hebben ook in vorige relatie's het met condoom gedaan..
    Salsa Española
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')