quote:Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef jaussie het volgende:
Dudes, heb ik een lekker ding aan de haak geslagen wil ze alleen super veilig met me neuken dus ook met condoom. Ik heb zo'n ding nog nooit gebruikt in mijn vorige relaties dus vind het wel een enorme afknapper. Ze zegt dat ik misschien wel een ziekte kan hebben, eerlijk gezegd kan ik daar al helemaal niet tegen als ze dat zegt (ik heb geen soa's of whatever).
Wat vinden jullie, komt dit bij jullie ook voor?
Ps. Ik ben de eerste waar ze deze rule heeft ingevoerd omdat ze in het verleden een slechte ervaring heeft gehad en 3 weken moest wachten op de uitslag en dat scheen killing te zijn (daar kan ik wel inkomen)
Je kunt ook ziektes zoals HIV of Hepatitus hebben zonder dat je het (meteen) merkt. En misschien heeft zij wel een soa?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef jaussie het volgende:
(ik heb geen soa's of whatever).
Je hebt je laten testen?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef jaussie het volgende:
Dudes, heb ik een lekker ding aan de haak geslagen wil ze alleen super veilig met me neuken dus ook met condoom. Ik heb zo'n ding nog nooit gebruikt in mijn vorige relaties dus vind het wel een enorme afknapper. Ze zegt dat ik misschien wel een ziekte kan hebben, eerlijk gezegd kan ik daar al helemaal niet tegen als ze dat zegt (ik heb geen soa's of whatever).
Ps. Ik ben de eerste waar ze deze rule heeft ingevoerd omdat ze in het verleden een slechte ervaring heeft gehad en 3 weken moest wachten op de uitslag en dat scheen killing te zijn (daar kan ik wel inkomen)
Voor HIV geldt dat aan/afwezigheid pas vanaf 6 maanden na infectie kan worden aangetoond.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:45 schreef UTO het volgende:
Waarom pas over 6 maanden?
Ja, tegenwoordig kan dat na 3 maanden na mogelijke besmetting.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:05 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Voor HIV geldt dat aan/afwezigheid pas vanaf 6 maanden na infectie kan worden aangetoond.
PS. Ik heb voor hiv, naast 6 maanden, ook wel eens een termijn van 3 maanden gehoord, vraag even na bij GGD.
Snap niet helemaal waar die condoom-vrees van iedereen vandaan komt hoor. Blijkbaar wenst menquote:Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef jaussie het volgende:
Tja, wie de schoen past enzo hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat is nou weer het bikkel-syndroom?
Ik hou gewoon van een natte kut...
Ja maar ik bén gewoon een bikkel natuurlijk he?quote:
die zijn zo saaiquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Heel goed van dit meisje! TS, niet zo zeiken, wees blij dat dit meisje wel verantwoordelijkheidsgevoel heeft.
kleine kans als man.... maar goed puntquote:Op zondag 7 mei 2006 22:34 schreef Shakermaker het volgende:
Grow up TS. Blijkbaar heeft dit meiske er alle reden toe om wat achterdochtig te zijn tegenover kerels die zonder condoom neuken. Weet je überhaupt al zeker of zij helemaal safe is? Of had je daar ook nog niet over nagedacht?
Meer respect voor dit meisje dan voor iemand die meteen liever zonder doetquote:Op maandag 1 mei 2006 19:53 schreef Aventura het volgende:
Tja take it or leave it zou ik zeggen. Petje of voor dit meisje trouwens, zat mensen die niet zo standvastig zijn.
Ik vind dat niet, of liever gezegd, verstand ipv intelligentie... Maarja, meningsverschillen kunnen erquote:Op maandag 8 mei 2006 07:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
intelligentie staat er buiten, hij is tenminste eerlijk.
Ik heb het al vaker gezegd, maar iedereen heeft de mond vol over rubbertjes... als puntje bij paaltje komt...
Maar ontken dat vooral.
Ja dat had ik ook, ik heb het ook niet altijd veilig gedaan, maar ik ben nu toch wel een beetje bezorgder (alleen doordat ik er over heb nagedacht, m'n pik is er nog niet afgevallen of zoquote:Op maandag 8 mei 2006 07:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
intelligentie staat er buiten, hij is tenminste eerlijk.
Ik heb het al vaker gezegd, maar iedereen heeft de mond vol over rubbertjes... als puntje bij paaltje komt...
Maar ontken dat vooral.
hij is maagdquote:Op maandag 8 mei 2006 09:46 schreef Lucille het volgende:
Hoe weet TS nu dat hij geen SOA heeft?
Het is helemaal niet dom om zonder condoom te neuken. De kans dat je wat hebt als je geen homo/geen junk/geen afrikaan bent is zo goed als nihil (en ja: dat geldt ook voor standaard soa's). Of doe jij altijd een masker om voor je naar buiten gaat?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:09 schreef Liewec het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, ik heb het ook niet altijd veilig gedaan, maar ik ben nu toch wel een beetje bezorgder (alleen doordat ik er over heb nagedacht, m'n pik is er nog niet afgevallen of zo)
Het is gewoon ENORM DOM om te roepen dat je zeker weet dat je geen SOA's hebt als je je niet recent getest hebt. Het is ENORM DOM om met iemand het bed in te duiken zonder condoom die niet recent getest is. Mijn gevoel/sensatie is ook echt minder met condoom, maar ik ga nooit meer zonder (tot beiden getest zijn). Je moet vooral denken dat je immuun bent voor alles, da's de snelste weg naar besmetting.
Geef eens een bron om deze stelling te onderbouwen...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het is helemaal niet dom om zonder condoom te neuken. De kans dat je wat hebt als je geen homo/geen junk/geen afrikaan bent is zo goed als nihil (en ja: dat geldt ook voor standaard soa's). Of doe jij altijd een masker om voor je naar buiten gaat?
Vraag maar na bij een willekeurige arts of de plaatselijke GGD.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:39 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Geef eens een bron om deze stelling te onderbouwen...
Ik heb er wel een die het tegendeel bewijst: http://www.soaaids.nl/actueel_bericht/1968
En ook heb je mensen die moedwillig aids versprijden, en zijn niet herkenbaar
aan een andere huidstint, een maskertje, of een gaylord outfit....
Echt serieus joh... Dat jij van mening bent dat jouw pik onschendbaar is moet
je zelf weten, maar ga geen lulkoek lopen verkopen...
Je linkje zegt helemaal niets. Het gaat daar over een "sterke toename" "alarmerend" etc. Dta zegt NIETS over het werkelijke risico. En ik denk helemaal niet dat mijn pik onschendbaar is, ik maak me echter ook niet druk om dit soort lachwekkende risicootjes.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:39 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Geef eens een bron om deze stelling te onderbouwen...
Ik heb er wel een die het tegendeel bewijst: http://www.soaaids.nl/actueel_bericht/1968
En ook heb je mensen die moedwillig aids versprijden, en zijn niet herkenbaar
aan een andere huidstint, een maskertje, of een gaylord outfit....
Echt serieus joh... Dat jij van mening bent dat jouw pik onschendbaar is moet
je zelf weten, maar ga geen lulkoek lopen verkopen...
Juist onder mensen die traditioneel niet onder risicogroepen vielen (zoals homo's en junks inderdaad) is het aantal SOA's enorm gestegen de laatste tijd... In ieder geval niet zo goed als nihilquote:Op maandag 8 mei 2006 13:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is helemaal niet dom om zonder condoom te neuken. De kans dat je wat hebt als je geen homo/geen junk/geen afrikaan bent is zo goed als nihil (en ja: dat geldt ook voor standaard soa's). Of doe jij altijd een masker om voor je naar buiten gaat?
Doe niet zo dom. Als er in deze groep nu 100 besmettingen zijn ipv 20 is de stijging enorm, echter het werkelijke risico nog steeds belachelijk laag.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Juist onder mensen die traditioneel niet onder risicogroepen vielen (zoals homo's en junks inderdaad) is het aantal SOA's enorm gestegen de laatste tijd... In ieder geval niet zo goed als nihil![]()
Nogmaals, dat jij dat doet moet je helemaal zelf weten... Ik denk niet zo in procenten, maar ik denkquote:Op maandag 8 mei 2006 13:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je linkje zegt helemaal niets. Het gaat daar over een "sterke toename" "alarmerend" etc. Dta zegt NIETS over het werkelijke risico. En ik denk helemaal niet dat mijn pik onschendbaar is, ik maak me echter ook niet druk om dit soort lachwekkende risicootjes.
Ach ja, jij loopt toch ook naar buiten zonder bescherming? Daarmee aanvaard je willens en wetens dat je een griepje kan krijgen. Mocht je de pijp uit gaan zal ik me helemaal krom lachenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:00 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nogmaals, dat jij dat doet moet je helemaal zelf weten... Ik denk niet zo in procenten, maar ik denk
er aan dat het maar 1 keer raak hoeft te zijn... Dat je daar niet eens in geinteresseerd bent, zal
ook tot gevolg hebben dat je na die ene keer gewoon doorneukt, en je zo met mensenlevens
aan het spelen bent... Ik hoop dat je er dan ook nog kostelijk om kan lachen...
En dat is ook echt te vergelijken he knurft...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ach ja, jij loopt toch ook naar buiten zonder bescherming? Daarmee aanvaard je willens en wetens dat je een griepje kan krijgen. Mocht je de pijp uit gaan zal ik me helemaal krom lachen.
Wat een kut vergelijking.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:43 schreef B-FliP het volgende:
Als iemand zegt dat ie liever met echte kogels op mensen schiet dan met losse flodders omdat t het
realisme, de kick, en t gevoel vergroot issie ook eerlijk, is het dan opeens goed?
Gelukkig dan maar dat ik hier verder geen uitspraken over heb gedaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:09 schreef Liewec het volgende:
Het is gewoon ENORM DOM om te roepen dat je zeker weet dat je geen SOA's hebt als je je niet recent getest hebt. Het is ENORM DOM om met iemand het bed in te duiken zonder condoom die niet recent getest is. Mijn gevoel/sensatie is ook echt minder met condoom, maar ik ga nooit meer zonder (tot beiden getest zijn). Je moet vooral denken dat je immuun bent voor alles, da's de snelste weg naar besmetting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |