quote:Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef jaussie het volgende:
Dudes, heb ik een lekker ding aan de haak geslagen wil ze alleen super veilig met me neuken dus ook met condoom. Ik heb zo'n ding nog nooit gebruikt in mijn vorige relaties dus vind het wel een enorme afknapper. Ze zegt dat ik misschien wel een ziekte kan hebben, eerlijk gezegd kan ik daar al helemaal niet tegen als ze dat zegt (ik heb geen soa's of whatever).
Wat vinden jullie, komt dit bij jullie ook voor?
Ps. Ik ben de eerste waar ze deze rule heeft ingevoerd omdat ze in het verleden een slechte ervaring heeft gehad en 3 weken moest wachten op de uitslag en dat scheen killing te zijn (daar kan ik wel inkomen)
Je kunt ook ziektes zoals HIV of Hepatitus hebben zonder dat je het (meteen) merkt. En misschien heeft zij wel een soa?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef jaussie het volgende:
(ik heb geen soa's of whatever).
Je hebt je laten testen?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef jaussie het volgende:
Dudes, heb ik een lekker ding aan de haak geslagen wil ze alleen super veilig met me neuken dus ook met condoom. Ik heb zo'n ding nog nooit gebruikt in mijn vorige relaties dus vind het wel een enorme afknapper. Ze zegt dat ik misschien wel een ziekte kan hebben, eerlijk gezegd kan ik daar al helemaal niet tegen als ze dat zegt (ik heb geen soa's of whatever).
Ps. Ik ben de eerste waar ze deze rule heeft ingevoerd omdat ze in het verleden een slechte ervaring heeft gehad en 3 weken moest wachten op de uitslag en dat scheen killing te zijn (daar kan ik wel inkomen)
Voor HIV geldt dat aan/afwezigheid pas vanaf 6 maanden na infectie kan worden aangetoond.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:45 schreef UTO het volgende:
Waarom pas over 6 maanden?
Ja, tegenwoordig kan dat na 3 maanden na mogelijke besmetting.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:05 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Voor HIV geldt dat aan/afwezigheid pas vanaf 6 maanden na infectie kan worden aangetoond.
PS. Ik heb voor hiv, naast 6 maanden, ook wel eens een termijn van 3 maanden gehoord, vraag even na bij GGD.
Snap niet helemaal waar die condoom-vrees van iedereen vandaan komt hoor. Blijkbaar wenst menquote:Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef jaussie het volgende:
Tja, wie de schoen past enzo hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat is nou weer het bikkel-syndroom?
Ik hou gewoon van een natte kut...
Ja maar ik bén gewoon een bikkel natuurlijk he?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |