Ik sta er ook niet bij, laat maar dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:37 schreef devzero het volgende:
Is het bijhouden van de op nou zo moeilijk?
Daar hebben we de wiki voor:quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:11 schreef static het volgende:
Ik sta er ook niet bij, laat maar dan.
je vergeet er een paar:quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat zijn bij jullie nationale "feestdagen"? Dagen dat men dus vrij is van werk?
Hier hebben we:
21 april - Tiradentes (een verzetsstrijder tegen het Portugees bewind)
7 September - Onafhankelijkheid van Brazilië tkv Portugal
15 november - Proclamatie van de Republiek Brazilië
Natuurlijk zijn er dan nog de religieuze dagen, deze reken ik even niet mee.
Nou meer nog even om de practische redenen nog een paar weken hier en dan schrijf ik me uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
"af en toe" woonachtig in Nl zie ik niet als iemand die daadwerkelijk in het buitenland woont en dus is ge-emigreerd. (of het moet voor vakantie in NL zijn.)
@Static waar woon je? En is dat permanent? Zo ja wil ik je best toevoegen.
Carnaval is niet echt een feestdag, ok er word gefeest maar het is niet nationaal in de wet vastgelegd dat men vrij moet zijn. Ook 1 mei is niet bij wet vastgelegdquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
je vergeet er een paar:
2 dagen carnaval
1 mei, dia de trabalho
Naar welk land ga je verkassen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:37 schreef ExtendedVersion het volgende:
[..]
Nou meer nog even om de practische redenen nog een paar weken hier en dan schrijf ik me uit.
En daarna idd voor vakantie in NL.
Italie, carrara. Foto's ed zijn al onderweg.quote:
Ik probeer het eerst nog even hier, ik moet immers ook aan mijn vriendin en haar moeder denken die beide samen met me wonen (en kindje sinds vandaagquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is niet prettig inderdaad.
Maar in Galway is werk zat, zeker voor bi- of multilinguals. Gezellig! Ik kan je eventueel wel wegwijs maken hoor. Mail me maar eens op ElizabethR62 apenstaartdingus hotmail.com als je serieus plannen hebt. Wellicht kan ik iets voor je doen.
Lekker werken/geld verdienen toch.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:19 schreef poohy het volgende:
In Nieuw-Zeeland heb je (naast de feestdagen die Jaguarized) noemde, maar liefst 15 vakantiedagen als werknemer per jaar![]()
Dan pak je je vakanties verkeerd aan... Ik ga volgende maand weer eens een weekje weg.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Lekker werken/geld verdienen toch.Ik verveel me altijd dood in vakanties.
Dat klopt wel, ik boek eigenlijk nooit een reisje ofzo in mijn vakanties.quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:15 schreef Libris het volgende:
Dan pak je je vakanties verkeerd aan... Ik ga volgende maand weer eens een weekje weg.
Welke dag is typerend voor Wellington?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:19 schreef poohy het volgende:
In Nieuw-Zeeland heb je (naast de feestdagen die Jaguarized) noemde, maar liefst 15 vakantiedagen als werknemer per jaar![]()
Maar goed, daar heb ik tot nu toe geen last van omdat ik als werkeloze heel veel vrij heb gehad![]()
Daarnaast heeft elke regio ook een eigen feestdag per jaar.
Ik heb er spijt van dat ik niet vaker de trein naar Parijs ofzo gepakt heb. Vanuit Maastricht was ik zelfs sneller in Parijs dan waar mijn ouders wonen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat klopt wel, ik boek eigenlijk nooit een reisje ofzo in mijn vakanties.
Additionally, the Holidays Act 1981 specifies each locality observing a Provincial Anniversary Day to celebrate the founding days or landing days of the first colonists of the various colonial provinces.quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welke dag is typerend voor Wellington?
bijnaquote:
Zondagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:15 schreef troma78 het volgende:
Ja, wat is het nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |