[mojo.nl]quote:Van alle bands die begin jaren negentig vanuit de Amerikaanse stad Seattle hun rockboodschap vol pathos wereldkundig maakten, beschikt alleen Pearl Jam over de langste adem. De groep rondom de charismatische zanger Eddie Vedder heeft de afgelopen tijd in de studio doorgebracht. Het resultaat is te horen op het achtste titelloze Pearl Jam album dat eind april in de winkels ligt.
Met de nieuwe cd is het vijftal niet alleen van platenlabel veranderd. Namen op het voorlaatste album Riot Act de anti-Bush sentimenten de overhand, op Pearl Jam hebben deze gevoelens plaats gemaakt voor verhalende songs geënt op persoonlijke ervaringen. Smeer alvast je keel in om straks klassiekers als Alive, Jeremy en Black uit volle borst mee te blèren. Grunge is dan wel dood, Pearl Jam bewijst met de aankomende tournee nog volop in het leven te staan.
Alleen de binnenkant is wel een beetje "apart"....quote:Op maandag 1 mei 2006 16:18 schreef Semisane het volgende:
Vind het echt een schitterende cover
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:05 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
o dat bestond nog niet in mijn tijd. Toen vulde je gewoon topicnummers in de adresbalk net zolang totdat je het vermiste topic weer had teruggevonden... 1994 moet dat geweest zijn.... toen dissident een hit was, ergens.
Subtielquote:Op maandag 1 mei 2006 18:59 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
veel positiefs, mooi mooi...
wat is een tvp?
dacht ik stiekem ook alquote:Op maandag 1 mei 2006 17:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik zou voor 105 gaan, op 122 zit je een stuk minder qua zicht en het geluid op de tribune is sowieso kut![]()
Het artikel over Seattle uit deze OOR heb ik onder de scanner gelegd:quote:Op maandag 1 mei 2006 15:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nog een verzoek van mijn kant: heeft iemand deze of andere Oor's uit de tijd dat Pearl Jam voor het eerst in Nederland te zien was?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:56 schreef JeRa het volgende:
@Viking84
Een paar posts boven je staat een mooie link naar een pagina met de indeling inclusief foto's
Volgens mij valt ook jrecords uiteindelijk weer onder Sony/BMG.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Overigens: wat doet de naam "Sony" op de plaat, eigenlijk?
Ach is voor een recentie ook niet echt belangrijk, ik vind het altijd hyper irritant als men reviews schrijft waar het over alles behalve de muziek gaat. Er van uitgaande dat we het over muziek-recenties hebben uiteraard.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, Monkey Wrench behoort tot jrecords en is voor zoveel procent van SONY... ik heb het bij mijn review niet vermeld. Ze kunnen me de pot op
hey voor die Oor's moet je ff zoeken op ebay naar: PEARL JAM MAG ;quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, Monkey Wrench behoort tot jrecords en is voor zoveel procent van SONY... ik heb het bij mijn review niet vermeld. Ze kunnen me de pot op
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:23 schreef Mindfold het volgende:
Pearl Jamfans: ik zoek mensen die bij een of meerdere van de volgende concerten is geweest:
Melkweg 12-02-92
Vera 01-03-92
Paard 02-03-92
Tivoli 04-03-92
Effenaar 05-03-92
Nighttown 06-03-92 en 08-06-92 het Pinkpopoptreden. Ik moet daar wat informatie over hebben, dus wie mag ik mailen?
quote:je kunt me altijd mailen!
Ik zelf heb rond de 400 concerten van pearl jam..veel uit 1990-1995
rond de 100 videos, alle tv appearances, alle officele merch, en ook de showbox dvd dus, besteld
via de Tenclub.
Maar ik zelf kan helaas niet branden...cd brander is stuk.
het nieuwe albums is vet.
veel gitaar werk, dat live weer zal uitgroeien tot geweldige gitaar solos van mike!
Ik kan niet wachten om ze te zien!
gelukkig ben ik in 2002 nog naar Seattle gevlogen om ze daar live te zien, dus ik heb "maar" 4 jaar hoeven wachten...:p
Couldn't agree more! Heerlijke plaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:25 schreef r0bert het volgende:
Nieuwe album is echt helemaal top
Het laatste nummer (Inside Job) is echt briljant![]()
Fixed.quote:Op zondag 7 mei 2006 03:11 schreef Sjizzel het volgende:
Worldwide Suicide vind ik jammer genoeg een beroerde plaat
Telegraafquote:Pearl Jam: Oprecht maar uitgekauwd
door Bart Wijlaars
AMSTERDAM - Now you got both sides / claiming killing in Gods name / but God is nowhere / to be found, conveniently.” Het zijn dit soort weliswaar eerlijke, maar anno 2006 tot cliché vergroeide tekstregels uit ’Marker in the sand’ die Pearl Jam de credit kosten hun beste plaat ooit te hebben gemaakt met ’Pearl Jam’.
De achtste studioplaat van Eddie Vedder cs. is wel de beste sinds ’Ten’ (1991), één die alleen al gekoesterd dient te worden omdat hij de grunge uit Seatle alive houdt. Maar vooral omdat de plaat goed in elkaar zit. Alle ingrediënten zijn voorhanden: gewichtige hardrock (openingsnummer ’Life Wasted’, snelwegklassieker ’Comatose’), nummers die je geruststellen wat Pearl Jam’s live-reputatie betreft (dik zeven minuten ’Inside Job’) en lieve liedjes (’Parachutes’, ’Gone’) waarin Vedder bovendien vocaal vormbehoud toont; niet-irritante vibrato is immers een kunst op zich. Puike plaat dus, maar erg politiek getint. „And war¿break the sky and tell me what it’s for?” zingt Vedder jammerlijk. Als iedereen dat doet dan is dat én niet origineel én niet boeiend.
Als je er vanaf wilquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:11 schreef D.Rose het volgende:
heb ik kaartjes, valt het niet mee om iemand te vinden die mee wil
Het is volgens mij net zo'n soort clip als die van Alive, daar werd ook niet de album versie voor gebruikt, maar een live versie, dacht ik.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
wtf?! Heeft PJ een clip gemaakt voor WWS? Want ik zie die namelijk nu voorbij komen op tmf? Het klinkt niet als de cd versie maar meer als een rip van die aol music session maar met nog een paar andere stukkies er tussen door....
Die heb ik ook moeten downloaden naderhand.. en die heb ik idd nooit ergens gezien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
die van LBC heb ik net ook gevonden op internet ja maar die had ik nog nooit eerder gezien op tv ofzo
Zo te zien koopt ie kaarten in en kan hij ze duurder verkopen omdat ie een busreis aanbiedt en er administratiekosten bij rekent. Weet niet in hoeverre dat legaal isquote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef mqhout het volgende:
Hier zijn nog veldkaarten beschikbaar.
Ik heb daar ooit besteld en dat ging prima, maar het blijft een beetje vaag omdat ie kaarten aanbiedt voor uitverkochte concerten en wat duurder, maar het toch lijkt alsof het legale business is.
Leuk om weer es te zien.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
voor de mensen die het Pinkpopoptreden 1992 nog nooit gezien hebben... http://www.youtube.com/view_play_list?p=679B52B5724D60E6
die was al gepostquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:33 schreef BGS het volgende:
Life Wasted clip
Voor de liefhebber(gevonden door een portugese kennis ^^)
Gewaagd inderdaad...quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
die was al gepost
Maar weet je he, het is mischien gewaagd om te zeggen, maar ik denk dat ik de nieuwe cd misschien nog wel beter vind dan TEN, ik luister die cd nu eigenlijk al sinds 2 mei bijna onafgebroken
Dat is zeker gewaagd, maar een mening is een mening.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
die was al gepost
Maar weet je he, het is mischien gewaagd om te zeggen, maar ik denk dat ik de nieuwe cd misschien nog wel beter vind dan TEN, ik luister die cd nu eigenlijk al sinds 2 mei bijna onafgebroken
Erg leuk!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
er grappig dit : http://www.youtube.com/watch?v=wnXZQ-z5mvU&search=vedder
mag ik je zeer bedanken voor deze link,zit de hele avond al te genieten...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
voor de mensen die het Pinkpopoptreden 1992 nog nooit gezien hebben... http://www.youtube.com/view_play_list?p=679B52B5724D60E6
graag gedaan hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 23:19 schreef kimmie261 het volgende:
[..]
mag ik je zeer bedanken voor deze link,zit de hele avond al te genieten...
ik ben een groot PJ fan,en natuurlijk gaan we naar arnhem...![]()
ik heb er zin an!!
Kzie ze ook op Lowlands, maar het had zeker minder gekuntquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef peaceman het volgende:
Het voorprogramma:
In thuisland Australië worden ze op handen gedragen en met een beetje mazzel valt hetzelfde lot ze ten beurt in Nederland. Na Jet (remember de anthem Are You Gonna Be My Girl?) hebben de Aussies weer een nieuwe rocksensatie: het trio Wolfmother verovert momenteel de wereld van de sex, drugs en roll & roll. Luister maar eens naar het titelloze debuutalbum vol heerlijke vuige rock. Of nog beter: ga ze checken als het voorprogramma van Pearl Jam!
Weet nog wel iemand die er behoefte aan heeft wellichtquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:58 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kzie ze ook op Lowlands, maar het had zeker minder gekunt![]()
Iemand trouwens nog behoefte aan 2 veldkaarten? Ik heb er naar alle waarschijnlijkheid 2 over!
Eind van de week weet ik of ik ze definitief over heb, dan hoor je het wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Weet nog wel iemand die er behoefte aan heeft wellicht
Vuige sex drugs and rock 'n roll?? vind het meer the Beatles van de 21ste eeuw. Wel goed hoor, gelukkig geen Libertinesquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef peaceman het volgende:
Het voorprogramma:
In thuisland Australië worden ze op handen gedragen en met een beetje mazzel valt hetzelfde lot ze ten beurt in Nederland. Na Jet (remember de anthem Are You Gonna Be My Girl?) hebben de Aussies weer een nieuwe rocksensatie: het trio Wolfmother verovert momenteel de wereld van de sex, drugs en roll & roll. Luister maar eens naar het titelloze debuutalbum vol heerlijke vuige rock. Of nog beter: ga ze checken als het voorprogramma van Pearl Jam!
Evt ook wel interessequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:58 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kzie ze ook op Lowlands, maar het had zeker minder gekunt![]()
Iemand trouwens nog behoefte aan 2 veldkaarten? Ik heb er naar alle waarschijnlijkheid 2 over!
Nou HEATWAVE, grijp uw kans... kan ze niet meer slijten helaasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:42 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb nu dus 2 veldkaarten over, het is nu definitief. Mailen mag op ralf apestaartje @ hotmail punt com, zonder spaties.
het woord apestaartje erbij?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:42 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb nu dus 2 veldkaarten over, het is nu definitief. Mailen mag op ralf apestaartje @ hotmail punt com, zonder spaties.
Dat had je geen 2 keer hoeven zeggenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou HEATWAVE, grijp uw kans... kan ze niet meer slijten helaas![]()
Komt hij ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Nevermind, mails zijn al uitgewisseld.
Tnx ralfseltje.
Jaquote:
Sta jij links, doe ik rechts!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. Ach, vorige keer ook geen last van je gehad
.
Ik wil rechts, ik haat linksquote:
PJ is toch een hartstikke linkse bandquote:
Klopt, daar hoef ik tijdens een concert dan ook niet mee te worden doodgegooidquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:18 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
PJ is toch een hartstikke linkse band![]()
Idd, dat soort politiek geneuzel hoef ik ook niet te horen. Vooral die flippo van een Manu Chau heeft er een handje van om 50% van zijn (toch al kut) optreden te verpesten met anti-amerika leuzen. En vervolgens tikt hij een Coca Cola wegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Klopt, daar hoef ik tijdens een concert dan ook niet mee te worden doodgegooid
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat soort politiek geneuzel hoef ik ook niet te horen. Vooral die flippo van een Manu Chau heeft er een handje van om 50% van zijn (toch al kut) optreden te verpesten met anti-amerika leuzen. En vervolgens tikt hij een Coca Cola weg.
Heb ook niks tegen Bush persoonlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Nou, dat bedoel ik dus.
Ik heb helemaal niet zo verschrikkelijk veel tegen Bush persoonlijk.
En ik zit niet te wachten op een politieke discussie als ik gewoon keihard wil rocken.
lijkt me vet, heb net die cd gekocht en klinkt welleuk!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef peaceman het volgende:
Het voorprogramma:
Ja ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen; uitgesproken rechts(of nihilistisch) zijn en dan naar een van de meest activistische bands gaan die er op de aardbol bestaan. ik zou me kapot ergeren inderdaad. Gelukkig zijn er nauwelijks rechtse rockbands en kan ik enorm amuseren van geengageerde muziek als Massive Attack, U2 en PJ en het geeft concerten ook iets extra's, een gevoel dat de muziek er toe doet. Als ik zou willen rocken, in moshpits wil duiken en me vol wil laten gieten ga ik wel naar Peterpan Speedrock of iets van die garnituur.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Nou, dat bedoel ik dus.
Ik heb helemaal niet zo verschrikkelijk veel tegen Bush persoonlijk.
En ik zit niet te wachten op een politieke discussie als ik gewoon keihard wil rocken.
Zeg je er dan wel even bij dat dat ging om optredens voor de 'vote for change tour'..?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
De laatste keer dat ik die zag (Werchter laatst) is 'ie daaraan voorbij gegaan.
PJ heeft dat bij de laatste presidentsverkiezingen ook gedaan. Het gevolg was: fluitconcerten en leeglopende zalen.
Je gaat Eddie toch niet stalken hequote:Op zondag 23 juli 2006 23:54 schreef purplerose het volgende:
Ik zal me ook maar es melden hier, kom er net achter dat er een PJ topic is![]()
Nog een maandje tegaan en duurt mij iets telang
Stalkenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je gaat Eddie toch niet stalken he![]()
Zomaar een voorgevoelquote:Op maandag 24 juli 2006 00:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
StalkenHoe kom je daar nou weer bij
Ik stalk niet!quote:
Je hebt ook geluidsmateriaal van Pearl Jam in Tivoli '92 neem ik aan?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:27 schreef Betterman het volgende:
Weet overigens niet of dit illigaal is, want dat is niet de bedoeling, is puur om fans te late ngenieten, want heb er geen commerciele bedoelingen mee, wie kan mij dat even vertellen, denk er net pas bij na
Op Kazaa kom ik nog wel filmpjes tegen van die launchparty. Oa. van Pearl Jam en Alice in Chains. De DVD van Singles kun je voor 12 euro of zo bestellen bij proxis...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:20 schreef purplerose het volgende:
Yesss!!!
Heb hem gezien!! (kan alleen geen torrent ervan vinden, wil hem zo graag kunnen kijken weer)
Heb toen ook op mtv die singles launch party gezien, damn wat was eddie dronken daar zeg
ik had het op video maar die band is zo naar de klote dat het niet meer te draaien valt
Hmm, kazaaa, lang geleden dat ik er ben geweest.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Op Kazaa kom ik nog wel filmpjes tegen van die launchparty. Oa. van Pearl Jam en Alice in Chains. De DVD van Singles kun je voor 12 euro of zo bestellen bij proxis...
nou de eikel die dat gefilmd heeft heeft een afwijking van 90 graden (of 270).quote:Op maandag 24 juli 2006 15:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=u5KE2a1m8vg&search=mike%20mcCready
"Sony in particularly"quote:Op maandag 24 juli 2006 15:31 schreef purplerose het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hAEE66byF3A&mode=related&search=vedder
skate video met eddie en beth
http://www.youtube.com/watch?v=IVoaCYpvudg&mode=related&search=vedder
altijd leuk om te zien hoe hij een tv naar de tiefus trapt
owww,jaa die is zooo mooi!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 19:40 schreef purplerose het volgende:
Mijn favo nr op het moment, omdat het goed past bij de periode waar ik nu in zit
http://www.youtube.com/watch?v=aRthcoB0G9o&search=vedder
Die versie van Blackquote:Op maandag 24 juli 2006 19:53 schreef purplerose het volgende:
Nog een prachtig nr: man of the hour live at benaroya hall
Heel de set is geweldig trouwens, staat op me foon voor onderweg
Wat dacht je van het tedere "thin air" en "fatal"quote:
Laten we het er maar op houden dat het hele albumquote:Op maandag 24 juli 2006 23:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat dacht je van het tedere "thin air" en "fatal"
Ja idd, anders blijven we gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het hele albumis
![]()
Ik zou het niet weten of dat zomaar zou mogen, ik ga teneerste al niet alleen naar het concert dus als het geregeld kan worden weet ik niet eens of diegene mee mag of buiten moet wachten ofzo, laat staan dat ik ineens met nog iemand aan kom zetten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:08 schreef kimmie261 het volgende:
mag ik dan mee?????
hahah lijkt me nu echt geweldig edje ontmoeten....droom droom...
Tja, ik ga toch nee zeggen als ik de kans ervoor krijg!quote:
Tja, vind je het gek, die surfen compleet mee op het oude succes van GnR dat het nieuwe GnR nog een béétje helpt via meneer Rose die er nu een grote egoshow van heeft gemaaktquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:58 schreef kimmie261 het volgende:
die jongens van gun's 'n roses waren wat happiger
Idd, maar heb toch liever Eddie dan Axl maar das gewoon mijn smaakquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:58 schreef kimmie261 het volgende:
geloof niet dat eddie zomaar met je het nest in duikt,in amsterdam kreeg iemand die een beetje stoer eddy fuck me op haar t-shirt had geschreven,een ernstige preek van hem...
die jongens van gun's 'n roses waren wat happiger
Dat kwam waarschijnlijk omdat ze voor Live moesten speeldenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Betterman het volgende:
Ik ben destijds ook in Amsterdam geweest, en er was inderdaad een meisje dat op de schouders zat bij een man, en een T shirt droeg met de tekst: Fuck me eddie. Maar ze had zijn naam verkeerd geschreven... Toen riep Eddie.. Bitch!! you spelled my name wrong. En toen gingen ze over in Blood
Prachtig Concert was dat denk er nog met regelamaat aan terug, niet dat ik me er nog veel van herinner, maar Betere herinneringen aan dan Pinkpo 2000, wat was dat een aanfluiting, als ze dat de 29e weer flikken dan doe ik ze wat, dat was echt ongeinspireerde bagger. Heb veel materiaal van ze, maar heb ze zelde zo slecht horen spelen.
misschien stond je verkeerdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Betterman het volgende:
Ik ben destijds ook in Amsterdam geweest, en er was inderdaad een meisje dat op de schouders zat bij een man, en een T shirt droeg met de tekst: Fuck me eddie. Maar ze had zijn naam verkeerd geschreven... Toen riep Eddie.. Bitch!! you spelled my name wrong. En toen gingen ze over in Blood
Prachtig Concert was dat denk er nog met regelamaat aan terug, niet dat ik me er nog veel van herinner, maar Betere herinneringen aan dan Pinkpo 2000, wat was dat een aanfluiting, als ze dat de 29e weer flikken dan doe ik ze wat, dat was echt ongeinspireerde bagger. Heb veel materiaal van ze, maar heb ze zelde zo slecht horen spelen.
Het is idd jammer dat ze niet een paar keer de HMH en 013 hebben afgehuurd, ik vraag me ook wel een beetje af, hoe ze zullen spelen in de Geldredome of hoe dat ook heet, maar aan de andere kant, spelen ze in de USA en bijvoorbeeld in Latijns/Zuid-amerika wel in grote stadions/hallen/plekken, dus ze kunnen het wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:45 schreef Betterman het volgende:
Naar mijn mening is Pearl Jam geen festival band, Pearl Jam is ook geen grote stadion band. Dus ik ga mijn verwachtingen niet te hoog maken. Pearl Jam is toch een band die het moet hebben van een bepaald soort intimiteit, en dat bied een festival of voetbal stadion nou eenmaal niet.. Wat zou het geweldig zijn geweest als ze gewoon 3X 013 hadden gedaan, of de HMH daar is de interactie met het publiek automatisch wat beter, en de sfeer intiemer, en dat zijn toch dingen die een Pearl Jam concert ten goede komen. Maar zelf hebben ze daar weinig invloed op, want de Parkhal was de slechtste en lelijkste hal waar ze ooit gespeeld hadden hebben ze wel eens verteld.
Geen probleem heb veldplaatsen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef Betterman het volgende:
Is nog niet uitverkocht nee, zijn nog kaarten met beperkt zicht te krijgen, niet gek dat die overblijven.
Noem me maar dingie hoor, zo noemt iedereen mequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef Betterman het volgende:
En ik ben het helemaal met je eens PurpleRose, Passie, dat willen we zien!
[/quote]quote:
Ik ben klein dus heb voor zitplaatsen gekozenquote:
Zet nu ff live at the garden op, even Throw your arms around me, is echt geweldig dat nummer!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef Betterman het volgende:
[..]
Ik ben klein dus heb voor zitplaatsen gekozen
Ik heb net nieuwe 5.1 set speakers gekocht, mijn buren zijn vast not amusedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:45 schreef Betterman het volgende:
When i Throoooooowuhooooooow yooour arms around me!!!!! lekker mee blairen, kijken wannneer de buren op de muur kloppen
You naughty girlquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe 5.1 set speakers gekocht, mijn buren zijn vast not amused
Hahahaha iddquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:50 schreef Betterman het volgende:
Ja goede smaak DingieBij mij ligt het ook een beetje aan mijn stemming/gemoeds toestand welk nummer ik graag hoor, zoals gisteren met Rearviewmirror met 150 over de a28, en dan staande gehouden worden, geeft je een kut gevoel, en dan luister ik immortality
LOL! Auwchquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:54 schreef Betterman het volgende:
Ik heb eens mijn enkelbanden verrekt toen ik met springen en gek doen op Animal van de trap ben af gelazerd toen ik nog thuis woonde hahahaha
En dat komt deze muziek ten Goede, In de hoogtij dagen had Eddie ook ieder optreden naar een nummertje of 6 een gebrokn stem, met als gevolg dat er wel eens een showtje verplaatst of gecancelled werdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
LOL! Auwch
Heb gelukkig nog nix verrekt of gebroken behalve me stem
Hmm, dat heb ik niet zo met de nieuwe sjit, vind het allemaal goed al springen er uiteraard paar nrs uit, maar bij hun heb ik zowiezo wel dat de nrs vaak niet tot hun recht komen op cd omdat een cd vaak de meer ingehoudere versie is en dan live gaan ze ermee uit hun dak. Dat had ik ook met nrs op yield, binaural en riot act enzo, de nrs waren live echt uber en als je ze op de cd luistert is het wat tammer, meer ingehouden (wat wel logisch is enzo daarnietvanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef Betterman het volgende:
Vind Van het oudere werk de Harde nummer erg goed, maar van het nieuwere werk vind ik juist de liedsjes beter uit de verf komen, Comatose bijvoorbeeld is een beetje zoeken naar iets wat niet meer is vind ik. Terwijl nummers als Gone, Parachutes, Marker in the sand juist heeeel goed uit de verf komen, maar Life wasted, severed hand zijn meer Stuiptrekkingen van het verleden vind ik, het klinkt niet puur, maar te geforceerd.
Vind ik een top idee, voeg me maar toe op msn, ik laat me hardje graag sneller kloppen als het om PJ gaatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:00 schreef Betterman het volgende:
He dingie wij moeten toch eens babbelen, zie wat interessante dingen in je lijstje staanweet zeker dat wanneer ik jou mijn lijstje laat zien dat je hardje ook sneller gaat kloppen
Mooi om te horen, wou je al mailen om te vragen of het al binnen was, maar alles is goed gegaan dus. Prettig zaken met u gedaan te hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Extra kaarten zijn binnen, tnx ralfseltje.
whehehehehehehhequote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:17 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Zo dit theekransje is afgelopen, nu kunnen we de band weer bewieroken, verafschuwen, bekritiseren, weghonen, negeren, bedreigen, aanbidden, toejuichen en zich afvragen wie of wat Pearl jam is/was. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Hier met die Tourfilmquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
whehehehehehehhe
*aan bong lurkt en tourfilm van '95 aanzet*
Waar wil je hem hebben, tussen je ogen?quote:
Graag! en snel een beetjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waar wil je hem hebben, tussen je ogen?
*richt op het plekje tussen je ogenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:27 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Graag! en snel een beetje![]()
vak 105, kostprijs uiteraardquote:Op zondag 30 juli 2006 08:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoe goed en hoe duur?
Beeld of geluid? Of even better, beide?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef Betterman het volgende:
Ik ben ook weer goed bezig, ben de complete zuid amerikaanse tour aan het binnentrekken
Ja ik zag het jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:20 schreef Betterman het volgende:
Ja was er gisteren nog ff, maar druk druk druk he.. Is overigens in geluid, concertje of 15 geloof ik.
Het aftellen is begonnen overigens, ik ben mijn Kalender al aan het afvinkennog 27 stripes to go!
Wie heeft er overigens nog goede beeldopnames op DVD, ik heb het Unplugged optreden ook op dvd nu, blijft toch het allermooiste wat ik ooit gehoord heb van Pearl Jam, denk ook niet dat ze dat nog gaan overtreffen, dat is zo fucking goed, dat hij daar op zijn kruk staat tijden Porch, niet normaal zo gaaf!
Thx Peterfan! Die ga ik vanavond ff op me gemak doorspittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:27 schreef peterfan het volgende:
* peterfan kruipt heel even snel uit jarenlange lurkmodus..
Voor alle PJ-fans die bootlegs e.d. willen, kijk eens op www.pearljamonline.nl...halen wij ook alles vandaan![]()
Volgens mij wil jij hem heul niet zo graagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:27 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Graag! en snel een beetje![]()
Inderdaad genoeg op internet te vinden hoor ik nu, voor die tourfilm van jou waag ik me geen gebutst gezicht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij hem heul niet zo graag
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:47 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Inderdaad genoeg op internet te vinden hoor ik nu, voor die tourfilm van jou waag ik me geen gebutst gezicht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIER MET DIE DVD!quote:
Hebbe hebbe hebbequote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:16 schreef Betterman het volgende:
Ik heb een DVD van vlak na het overlijden van Curt Cobain, daar is deze foto voor het menu van de DVD gebruikt... Meesterlijke DVD! Tijdens Blood, moet zowel de microfoons standaard als het podium er aan geloven
Sorrie dude, maar ik ga dat plaatje ook op een tshirt plakkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:25 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Hey, dat ben ik!!! volgens mijn fotoboek.....
Het wordt gewoon tijd jij wat langer online ben zodat ik die sjit via ftp kan leechen ofzoquote:
heb Singles nu thuis, geleend van Toffe_ellende.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd jij wat langer online ben zodat ik die sjit via ftp kan leechen ofzo
edit: emule heeft me ook nix leuks gegeven vannachtde film singles is pas op 25%
*jaloers is!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:31 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
heb Singles nu thuis, geleend van Toffe_ellende.![]()
![]()
![]()
Vol gespamd, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
mejonge, dit topic wordt helemaal vol gespamd
Errr, wat moet er volgens jou dan komen te staan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
ja over hoeveel shit jullie wel niet downloaden en dan die wanhopige uitroepen van die wil ik ook kom op msn!!
Nouja, je mag het zeggen als ik het verkeerd heb ofzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
oke, ik zeg wel niks meer....
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
oho! arrogant!! nee grapje. Vraagje nog he, zat Wolfmother nou in het voorprogramma?
Pure baldadigheid!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
aha oke mooi, maar wat is dat voor een smileyvloed?
That my friend...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
aha oke mooi, maar wat is dat voor een smileyvloed?
You gotta love itquote:
Dat kan je hier ongeveer zien hoe het ingedeeld gaat zijn...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:58 schreef fisico het volgende:
Weet iemand hoe de indeling van het Geldredome gaat zijn? Ik neem aan dat Pearl Jam op een doellijn zal staan, maar zijn er op het veld nog vakken, zoals mojo wel vaker doet?
Hoe lang van te voren gaan jullie bij het Geldredome zijn / wachten?
Je gaat je niet misdragen hè? Het is geen 1992 meer. Eddie wil rust!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat kan je hier ongeveer zien hoe het ingedeeld gaat zijn...
http://www.gelredome.nl/publiek/index.asp?p=12
Of Mojo nog wat vaags uit gaat halen geen idee, maar vakken op het veld is wel veiliger volgens mij.
Ikzelf wil er zijn voor de deuren open gaan, want mocht Eddie nog een pre-set nr doen mis je die iig niet
Ik misdraag me zeldenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Je gaat je niet misdragen hè? Het is geen 1992 meer. Eddie wil rust!![]()
request denied, dream onquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:33 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgen jongens en meisjes!!!!
Dingie (ik dus) ben jarig en ik wil Eddie graag als kadootje
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:17 schreef Sethje het volgende:
Rock on idd! Net gemasturbeerd op Porch :S
Weer een illusie armerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:12 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
en ik dacht dat Pearl jam-fans allemaal leuke normale mensen waren![]()
ooooh, ik ga me zo niet-amuseren de 29ste.....![]()
De warme klanken van hun muziek?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:53 schreef Sethje het volgende:
Neem het niet zo seriues moppie. Waar zou je over willen praten ?
Er staan nog 3 andere dingen dudequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De relaties van dhr Eddie Vedder interesseren me geen fuck... typische vrouwenpraat
![]()
Die vallen dan niet afquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er staan nog 3 andere dingen dude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |