Was van juli 2000, dus jaquote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Duurde het 5,5 jaar om 1 topic vol te krijgen? Schandalig
Bij voorkeur in Tivoli ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar dit topic gaat vast veel sneller, zeker met een mogelijke komst naar Nederland in het verschiet![]()
Sinds een kleine 2 maanden moet ik het daar wel mee eens zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 16:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Neu, ergens in twente. Dan hoef ik niet zo'n eind te reizen
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinds een kleine 2 maanden moet ik het daar wel mee eens zijn
Maar reeeler zou Tivoli zijn...
Gelukkig zijn die prijzen per 2 stuks, ik keek er ook al overheen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef soco_cola het volgende:
ben nu ff die nieuwe single aan het luisteren, en tijdens het browsen op die site ben ik terecht gekomen bij tour, OMG wat een hoge prijzen voor tickets
lees het vorige topic even, die laatst pagina daar staat de verklaring nog dacht ikquote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef soco_cola het volgende:
ben nu ff die nieuwe single aan het luisteren, en tijdens het browsen op die site ben ik terecht gekomen bij tour, OMG wat een hoge prijzen voor tickets
Hebben ze daar nog iets achter geplakt? Save it for Later of zo?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:35 schreef MrLexie het volgende:
tvp, zit net naar het live album van kansas city te luisteren (betterman)
Net zulk "groot" nieuws als op 7 maart??? Zal wel weer een leg van hun wereldtour bekend worden. Vorige week zat ik ook met spanning te wachten. Helaas, helaas werden toen alleen wat data in de VS bekend gemaakt. Ze moeten toch eens aan ons europeanen gaan denken. Wij wachten al zolang.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:56 schreef ralfseltje het volgende:
Nog een leuke link voor in de OP misschien: http://pearljamlive.com/
Ik meende trouwens dat er een berichtje stond op de nieuwe pearl jam site dat er 14 maart groot nieuws naar buiten kwam? Iemand een idee wat dat zal zijn, nieuwe tourdata?
aubquote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[afbeelding]
Niet eens een plaatje in de openingspost
Ik vind het echt jammer dat ze hun nieuwe album 'Pearl jam' hebben genoemdquote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Hoezee! 3,5 jaar na K3 hebben deze lui ook een tweede topic!
We wachten rustig af op hun nieuwe release met de geweldige naam 'Pearl Jam'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |