Idd, maar heb toch liever Eddie dan Axl maar das gewoon mijn smaakquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:58 schreef kimmie261 het volgende:
geloof niet dat eddie zomaar met je het nest in duikt,in amsterdam kreeg iemand die een beetje stoer eddy fuck me op haar t-shirt had geschreven,een ernstige preek van hem...
die jongens van gun's 'n roses waren wat happiger
Dat kwam waarschijnlijk omdat ze voor Live moesten speeldenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Betterman het volgende:
Ik ben destijds ook in Amsterdam geweest, en er was inderdaad een meisje dat op de schouders zat bij een man, en een T shirt droeg met de tekst: Fuck me eddie. Maar ze had zijn naam verkeerd geschreven... Toen riep Eddie.. Bitch!! you spelled my name wrong. En toen gingen ze over in Blood
Prachtig Concert was dat denk er nog met regelamaat aan terug, niet dat ik me er nog veel van herinner, maar Betere herinneringen aan dan Pinkpo 2000, wat was dat een aanfluiting, als ze dat de 29e weer flikken dan doe ik ze wat, dat was echt ongeinspireerde bagger. Heb veel materiaal van ze, maar heb ze zelde zo slecht horen spelen.
misschien stond je verkeerdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Betterman het volgende:
Ik ben destijds ook in Amsterdam geweest, en er was inderdaad een meisje dat op de schouders zat bij een man, en een T shirt droeg met de tekst: Fuck me eddie. Maar ze had zijn naam verkeerd geschreven... Toen riep Eddie.. Bitch!! you spelled my name wrong. En toen gingen ze over in Blood
Prachtig Concert was dat denk er nog met regelamaat aan terug, niet dat ik me er nog veel van herinner, maar Betere herinneringen aan dan Pinkpo 2000, wat was dat een aanfluiting, als ze dat de 29e weer flikken dan doe ik ze wat, dat was echt ongeinspireerde bagger. Heb veel materiaal van ze, maar heb ze zelde zo slecht horen spelen.
Het is idd jammer dat ze niet een paar keer de HMH en 013 hebben afgehuurd, ik vraag me ook wel een beetje af, hoe ze zullen spelen in de Geldredome of hoe dat ook heet, maar aan de andere kant, spelen ze in de USA en bijvoorbeeld in Latijns/Zuid-amerika wel in grote stadions/hallen/plekken, dus ze kunnen het wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:45 schreef Betterman het volgende:
Naar mijn mening is Pearl Jam geen festival band, Pearl Jam is ook geen grote stadion band. Dus ik ga mijn verwachtingen niet te hoog maken. Pearl Jam is toch een band die het moet hebben van een bepaald soort intimiteit, en dat bied een festival of voetbal stadion nou eenmaal niet.. Wat zou het geweldig zijn geweest als ze gewoon 3X 013 hadden gedaan, of de HMH daar is de interactie met het publiek automatisch wat beter, en de sfeer intiemer, en dat zijn toch dingen die een Pearl Jam concert ten goede komen. Maar zelf hebben ze daar weinig invloed op, want de Parkhal was de slechtste en lelijkste hal waar ze ooit gespeeld hadden hebben ze wel eens verteld.
Geen probleem heb veldplaatsen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef Betterman het volgende:
Is nog niet uitverkocht nee, zijn nog kaarten met beperkt zicht te krijgen, niet gek dat die overblijven.
Noem me maar dingie hoor, zo noemt iedereen mequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef Betterman het volgende:
En ik ben het helemaal met je eens PurpleRose, Passie, dat willen we zien!
[/quote]quote:
Ik ben klein dus heb voor zitplaatsen gekozenquote:
Zet nu ff live at the garden op, even Throw your arms around me, is echt geweldig dat nummer!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef Betterman het volgende:
[..]
Ik ben klein dus heb voor zitplaatsen gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |