quote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef danos het volgende:
Olav Mol, Linda de Mol, John de Mol, Johnny de Mol, Jorinde Moll lijkt me ook wel eens leuk
Sybrand Niessen bedoel je?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:12 schreef Urquhart het volgende:
- Die presentator van de TV Makelaar
Sander de Heer was er vorige keer bij.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lucille Werner is zielig dan denkt iedereen dat zij de mol is omdat ze de opdracht verprutst...
Ruud de Wild, Jeroen Kijkindevegte en Sander de Heer zou ik leuk vinden.
zat die er niet al eens in? (vorig jaar met Yvon Jaspers)quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lucille Werner is zielig dan denkt iedereen dat zij de mol is omdat ze de opdracht verprutst...
Ja dat weet ik, maar omdat ze een team vormde bij 3fm lijkt het me leuk om ze samen te voegen...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sander de Heer was er vorige keer bij.
Jeroen lijkt me ook wel leuk ja.
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:02 schreef mark_03 het volgende:
- Jan Jaap van der Wal
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:04 schreef Urquhart het volgende:
- Edwin Evers
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:07 schreef Urquhart het volgende:
- Harm Edens
- Jochem van Gelder
- Wendy van Dijk
- Daphne Deckers
Deze vind ik ook allemaal leuk!!!. Wordt wel een lange lijst zoquote:
Ja ik ook, maar het staat al vast dat het weer een serie met BN'ers wordt.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef skiczukie het volgende:
Liever onbekende Nederlanders. Ik vind het dan leuker om te kijken.
Hij is leukquote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef danos het volgende:
Olav Mol, Linda de Mol, John de Mol, Johnny de Mol, Jorinde Moll lijkt me ook wel eens leuk
Ja, die was ik ook helemaal vergeten!, denk dat die zowiezo wel een plaatsje in de top-tien verdient.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Jochem van Gelder idd, Hoe kan ik die vergeten woont in de zelfde gemeente als ik![]()
Je hebt helemaal gelijk! Maar liever een serie met BN-ers dan dat ze ermee stoppen, zoals in België.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef skiczukie het volgende:
Mee eensh, Jochem in de top tienquote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef Molline het volgende:
[..]
Ja, die was ik ook helemaal vergeten!, denk dat die zowiezo wel een plaatsje in de top-tien verdient.
Nog even afwachten welke namen nog meer vaak genoemd gaan worden ...![]()
Jochem van Gelder ben ik toch niet echt fan van. Liever een mix van Gordon, Joling, Bauer, Wibi Soerjadi, Jan de Hoop, Rachel Hases, Philip Freriks, Charles Groenhuijsen, Anouk en een belspeltrutjequote:Op maandag 1 mei 2006 16:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Jochem van Gelder idd, Hoe kan ik die vergeten woont in de zelfde gemeente als ik![]()
Lucille is echt niet zielig, zo is ze niet.. altijd spontaan is ze !quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar ze kan aan geen enkel spel mee doen....quote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lucille is echt niet zielig, zo is ze niet.. altijd spontaan is ze !
Jeroen KidV mag van mij ook mee doen.![]()
OMG, wat een verkrachting voor het spel zou dat zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef danos het volgende:
[..]
Jochem van Gelder ben ik toch niet echt fan van. Liever een mix van Gordon, Joling, Bauer, Wibi Soerjadi, Jan de Hoop, Rachel Hases, Philip Freriks, Charles Groenhuijsen, Anouk en een belspeltrutje
Dat wordt niksquote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef danos het volgende:
[..]
Jochem van Gelder ben ik toch niet echt fan van. Liever een mix van Gordon, Joling, Bauer, Wibi Soerjadi, Jan de Hoop, Rachel Hases, Philip Freriks, Charles Groenhuijsen, Anouk en een belspeltrutje
Frans zou wel leuk zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 16:42 schreef Molline het volgende:
[..]
Dat wordt niksHoewel, Fransje Bauer is misschien nog wel leuk?
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef danos het volgende:
Ik heb erop gegokt dat het dit jaar niet meer wordt, maar wie weet ...quote:Op maandag 1 mei 2006 17:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wanneer komt het op de buis? Herfst 2006? Of maart 2007?
1)quote:Op maandag 1 mei 2006 17:02 schreef Molline het volgende:
Het is misschien handiger even een onderverdeling in categorieën te maken, dan kan ik straks een tussenstand geven. Het is natuurlijk het leukst om uit elke groep een of twee kandidaten te kiezen, om de groep zo gevarieerd mogelijk te houden.
1) Presentators
2) Nieuwslezers
3) Acteurs/Actrices
4) Cabaretiers
5) Zangers/zangeressen
nog meer? weet het even niet ..
In de groep 'nieuwlezers' wil ik nog graag Sacha de Boer nomineren!!!![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef Julien het volgende:
Gewoon onbekende mensen, is een stuk leuker.
In godsnaam, ja. Er is echt geen hol aan met bekende koppen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef Julien het volgende:
Hier kan ik me best wel in vinden.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:36 schreef Shira het volgende:
Olav Mol
Martin Gaus
Dennis van der Geest
Ramon Beuk
Cor Bakker
Sylvana Simons
Sharon den Andel
Anouk
Helga van Leur
Anniko van Santen
Die eerste 2 zouden wel leuk zijn ja, die andere 2 niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:42 schreef Urquhart het volgende:
- Rintje Ritsma
- Simone Kleinsma
- Jack van Gelder
- Ron Boszhart
Leuk idee! Alleen niet Pietquote:Op maandag 1 mei 2006 17:55 schreef schatje het volgende:
Iemand die het weer doet?
Erwin Kroll![]()
Piet Paulusma![]()
Helga van Leur![]()
Ben ik blij dat je me even helpt!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:24 schreef Stansfield het volgende:
Misschien moeten we na een aantal namen bepalen hoeveel er per groep mee mogen doen. 2 ofzo. Dan hebben we er wel iets te veel maar ja. En dan via een democratische stemming tot de populairste per onderdeel komen.
Die naam zag ik al eerder voorbijkomen, wie is het?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef tessie het volgende:
Nikkie Plessen
Eenschquote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef Julien het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef Molline het volgende:
Nieuwe categorie toegevoegd:
8) Doodnormale mensen zoals jij en ik![]()
- Wickedangel
- Molline
- ?
O.a. bekend van Onderweg naar morgenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:33 schreef Molline het volgende:
[..]
Die naam zag ik al eerder voorbijkomen, wie is het?![]()
Dione de Graafquote:Op maandag 1 mei 2006 17:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Btw, speciaal voor Tong80, Dione de Graaf..
Op widm.com staat een nieuwsbericht van 18 maart dat Huub Stapel, Miryanne van Reeden,Dione de Graaf en Rik van de Westelaken al benaderd zouden zijn. Klinkt niet slecht..
OMFG. Ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo dom.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Lucille zal ivm haar handicap wat moeite hebben om mee te komen in Wie is de mol. Echter geen reden om haar zielig te noemen, want dat is ze niet
Ik walg een beetje van Dennis. Komt te veel op tv.quote:
Ze kunnen haar in ieder geval vragen, kan ze zelf beslissen toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jullie kunnen dus zeggen dat ze mee moet doen aan De Mol, maar ik denk dat ze dat zelf niet wil.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:33 schreef jozef444 het volgende:
Hmzz waarom mis ik hier nou nog 1 naam in al jullie lijstjes
Waarom is Angela Groothuizen nog niet voorbij gekomen
Dat zou echt zo geweldig zijn om die weer terug te zien maar nu als kandidaat
Héééél puik idee!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:33 schreef jozef444 het volgende:
Ja, Angelaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:33 schreef jozef444 het volgende:
Maar denk je nou echt dat ze ja zal zeggen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:29 schreef Molline het volgende:
[..]
Ze kunnen haar in ieder geval vragen, kan ze zelf beslissen toch?
En dan kan ik mij ook opgeven...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef skiczukie het volgende:
Ja, Frits Sissingh zat ik ook al aan te denken, lijkt me een heel leuke kandidaat.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:44 schreef Tobbes het volgende:
Jan Douwe Kroeske en Patrick Lodiers misstaan ook niet denk ik. Of Frits Sissing !!
Rick Nieman. Schijnt een aardige vent te zijn, maar qua spelletjes schat ik 'm in op niveau-Toine van Peperstraten: "Dan ben ik maar een matennaaier"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:13 schreef Molline het volgende:
We gaan eerst stemmen voor onze favoriete nieuwlezer:
- Sacha de Boer
- Jeroen Pauw
- Loretta Schrijver
- Matthijs van Nieuwkerk
- Jan de Hoop
- Rick Nieman
- Jack van Gelder
- ?
Ik stem voor: Sacha de Boer!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:18 schreef SqueaK het volgende:
Tanja Jess
Katja Schuurman
Fabienne de Vries
Ellemiek Vermolen
Bridget Maasland
Fatima Morela de Melo (ofzoiets)
Tatjana Simic
Rebecca Loos
Gigi Ravelli
Renate Verbaan
Idd, en van Kees & Coquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:32 schreef tessie het volgende:
[..]
O.a. bekend van Onderweg naar morgen
http://www.nikkieplessen.nl/
Dat zou idd een leuke kandidaat zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, Floortje Dessing, zij is toch een reislustige meid![]()
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat zou idd een leuke kandidaat zijn.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:25 schreef Here2Stay het volgende:
Of Anni Friesinger, ter bevordering van de intergratieOf Taïda als ze weer in het land is..
De broer van Fransquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Jack Bauer?
Erik de Vogel lijkt mij ook wel een leuke kandidaatquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:15 schreef mvroegin het volgende:
Brecht van Hulten, Chris Zegers, Dione de Graaf, Giel Beelen, Marnix Allegaert (winnaar Expeditie Robinson 2005), Barbara Karel, Kim van Kooten, Rob Kamphues, Floortje Dessing en Erik de Vogel.
Mooi groepje lijkt me dat.
Die is drie keer genoemd hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef maril het volgende:
Waarom heb ik hier niet Paul de leeuw in een rijtje gezien.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is drie keer genoemd hoor..
Ook door mij is Paul genoemtquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef maril het volgende:
Waarom heb ik hier niet Paul de leeuw in een rijtje gezien.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ook door mij is Paul genoemt![]()
Offtopic Komt Mart Smeets bij Reinout Oerlemans 'Tv Show' ?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:26 schreef Julien het volgende:
Hans Teeuwen,
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:57 schreef Utrecht het volgende:
Vanessa, Patty Brard, Patricia Paay, Gerard Joling, Gordon, Jensen, Albert Verlinda, Beau van Erven Doorens, Evert Santegoeds
Is het in iedergeval even lekker rustig in Nederland
Dan is in aflevering 1 al bekend wie de Mol is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:57 schreef Utrecht het volgende:
Vanessa, Patty Brard, Patricia Paay, Gerard Joling, Gordon, Jensen, Albert Verlinde, Beau van Erven Dorens, Evert Santegoeds
Ben je gek ofzo, die zijn alleen maar bezig met elkaar overschreeuwen en druk doenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:57 schreef Utrecht het volgende:
Vanessa, Patty Brard, Patricia Paay, Gerard Joling, Gordon, Jensen, Albert Verlinda, Beau van Erven Doorens, Evert Santegoeds
Is het in iedergeval even lekker rustig in Nederland
Waar zijn die bekend van?? Maar wel een leuke groep met redelijk veel jonge mensen. Ik heb er al weer zin in.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:11 schreef Nostalgist het volgende:
Van een berichtje op de wie is de mol.com site:
In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks ’Wie is de mol…?’
Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag ’wie is de verrader van de groep’.
[b]Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf[/b]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef BVO het volgende:
Centraal WIDM topic geopend: WIDM 2007 #1: De kandidaten zijn bekend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |