quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is drie keer genoemd hoor..
Ook door mij is Paul genoemtquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef maril het volgende:
Waarom heb ik hier niet Paul de leeuw in een rijtje gezien.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ook door mij is Paul genoemt![]()
Offtopic Komt Mart Smeets bij Reinout Oerlemans 'Tv Show' ?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:26 schreef Julien het volgende:
Hans Teeuwen,
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:57 schreef Utrecht het volgende:
Vanessa, Patty Brard, Patricia Paay, Gerard Joling, Gordon, Jensen, Albert Verlinda, Beau van Erven Doorens, Evert Santegoeds
Is het in iedergeval even lekker rustig in Nederland
Dan is in aflevering 1 al bekend wie de Mol is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:57 schreef Utrecht het volgende:
Vanessa, Patty Brard, Patricia Paay, Gerard Joling, Gordon, Jensen, Albert Verlinde, Beau van Erven Dorens, Evert Santegoeds
Ben je gek ofzo, die zijn alleen maar bezig met elkaar overschreeuwen en druk doenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:57 schreef Utrecht het volgende:
Vanessa, Patty Brard, Patricia Paay, Gerard Joling, Gordon, Jensen, Albert Verlinda, Beau van Erven Doorens, Evert Santegoeds
Is het in iedergeval even lekker rustig in Nederland
Waar zijn die bekend van?? Maar wel een leuke groep met redelijk veel jonge mensen. Ik heb er al weer zin in.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:11 schreef Nostalgist het volgende:
Van een berichtje op de wie is de mol.com site:
In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks ’Wie is de mol…?’
Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag ’wie is de verrader van de groep’.
[b]Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf[/b]
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |