Ik heb erop gegokt dat het dit jaar niet meer wordt, maar wie weet ...quote:Op maandag 1 mei 2006 17:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wanneer komt het op de buis? Herfst 2006? Of maart 2007?
1)quote:Op maandag 1 mei 2006 17:02 schreef Molline het volgende:
Het is misschien handiger even een onderverdeling in categorieën te maken, dan kan ik straks een tussenstand geven. Het is natuurlijk het leukst om uit elke groep een of twee kandidaten te kiezen, om de groep zo gevarieerd mogelijk te houden.
1) Presentators
2) Nieuwslezers
3) Acteurs/Actrices
4) Cabaretiers
5) Zangers/zangeressen
nog meer? weet het even niet ..
In de groep 'nieuwlezers' wil ik nog graag Sacha de Boer nomineren!!!![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef Julien het volgende:
Gewoon onbekende mensen, is een stuk leuker.
In godsnaam, ja. Er is echt geen hol aan met bekende koppen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef Julien het volgende:
Hier kan ik me best wel in vinden.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:36 schreef Shira het volgende:
Olav Mol
Martin Gaus
Dennis van der Geest
Ramon Beuk
Cor Bakker
Sylvana Simons
Sharon den Andel
Anouk
Helga van Leur
Anniko van Santen
Die eerste 2 zouden wel leuk zijn ja, die andere 2 niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:42 schreef Urquhart het volgende:
- Rintje Ritsma
- Simone Kleinsma
- Jack van Gelder
- Ron Boszhart
Leuk idee! Alleen niet Pietquote:Op maandag 1 mei 2006 17:55 schreef schatje het volgende:
Iemand die het weer doet?
Erwin Kroll![]()
Piet Paulusma![]()
Helga van Leur![]()
Ben ik blij dat je me even helpt!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:24 schreef Stansfield het volgende:
Misschien moeten we na een aantal namen bepalen hoeveel er per groep mee mogen doen. 2 ofzo. Dan hebben we er wel iets te veel maar ja. En dan via een democratische stemming tot de populairste per onderdeel komen.
Die naam zag ik al eerder voorbijkomen, wie is het?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef tessie het volgende:
Nikkie Plessen
Eenschquote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef Julien het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef Molline het volgende:
Nieuwe categorie toegevoegd:
8) Doodnormale mensen zoals jij en ik![]()
- Wickedangel
- Molline
- ?
O.a. bekend van Onderweg naar morgenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:33 schreef Molline het volgende:
[..]
Die naam zag ik al eerder voorbijkomen, wie is het?![]()
Dione de Graafquote:Op maandag 1 mei 2006 17:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Btw, speciaal voor Tong80, Dione de Graaf..
Op widm.com staat een nieuwsbericht van 18 maart dat Huub Stapel, Miryanne van Reeden,Dione de Graaf en Rik van de Westelaken al benaderd zouden zijn. Klinkt niet slecht..
OMFG. Ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo dom.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Lucille zal ivm haar handicap wat moeite hebben om mee te komen in Wie is de mol. Echter geen reden om haar zielig te noemen, want dat is ze niet
Ik walg een beetje van Dennis. Komt te veel op tv.quote:
Ze kunnen haar in ieder geval vragen, kan ze zelf beslissen toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jullie kunnen dus zeggen dat ze mee moet doen aan De Mol, maar ik denk dat ze dat zelf niet wil.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:33 schreef jozef444 het volgende:
Hmzz waarom mis ik hier nou nog 1 naam in al jullie lijstjes
Waarom is Angela Groothuizen nog niet voorbij gekomen
Dat zou echt zo geweldig zijn om die weer terug te zien maar nu als kandidaat
Héééél puik idee!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:33 schreef jozef444 het volgende:
Ja, Angelaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:33 schreef jozef444 het volgende:
Maar denk je nou echt dat ze ja zal zeggen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:29 schreef Molline het volgende:
[..]
Ze kunnen haar in ieder geval vragen, kan ze zelf beslissen toch?
En dan kan ik mij ook opgeven...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef skiczukie het volgende:
Liever onbekende Nederlanders. Ik vind het dan leuker om te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |