duurde ongeveer 5 uur om het erop te krijgen hoorde ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:18 schreef kibber het volgende:
Wat ik me eigenlijka fvroeg...
Hoe zullen ze bij Micheal die tattoo's op zijn lichaam zetten voor de opnames?
Dat lijkt me nog best een pokkenwerk!
Moet natuurlijk wel spannend blijven. Een groter vliegtuig nemen en dus een grotere kans om weg te komen maakt een einde aan het verhaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 06:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Aflevering 20;
Tweener was dus geen afleiding denk ik want Michael leek er niks van te weten. Vind wel dat sommige dingen beetje overdreven zijn. Abruzzi bijvoorbeeld die voor vliegtuig met 3 seats gaat terwijl ie simpel een grotere kan krijgen, beetje elkaar gaan afmaken kost alleen maar tijd en risico dat ze allemaal gepakt worden.
Tuurlijk.quote:En dat 'DB Cooper' niet gewoon even die wond liet fixen, hij kan toch zeggen dat ie een klein douwtje had gehad en verkeerd terecht kwam.. ff hechten en weer terug naar cel.
Vind ik juist wel interessant, wil weten hoe dat zit verder. Zullen we vast wel te zien krijgen in de volgende afleveringen en seizoen 2.quote:En die hele verhaallijn over die vice-president enzo wordt steeds vager en is niet meer interessant om te volgen.
Aflevering 8 als ik het goed heb, hier is het topic dat over de Nederlandse uitzendingen gaat.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:12 schreef Djensen het volgende:
Bij welke aflevering zitten we nu hierzo in NL (as donderdag)
En begrijp ik het goed dat dit seizoen 1 is (van 19 afleveringen totaal) en dat er dus ook nog een seizoen 2 komt?! Wat kan de verhaallijn daarin zijn dan?!
Niet, maar hij kan de pope toch gewoon dwingen om een bewaker de opdracht te geven deze deur te openen?quote:Wat ik me nou wel afvraag: het is nu ongeveer kwart voor zeven, 7 uur gaan ze ontsnappen, hoe kan Sarah dan ooit op tijd terug zijn om de deur open te doen?
Volgende week.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:18 schreef Apekoek het volgende:
aflevering 20 al beschikbaar? wanneer is deel 21 uit?
Omdat ze dan lijken op gevangen van de psychiatrische afdelingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Oja, waarom gingen ze nou hun kleren bleken..?
Bedoel je de infirmary? Dat is een ziekenhuis/ziekenzaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:32 schreef Geqxon het volgende:
Wat was "The Informary" ook alweer?
Thanks, was het even vergetenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:42 schreef khazad het volgende:
[..]
Bedoel je de infirmary? Dat is een ziekenhuis/ziekenzaal
-edit- Massive Attack - Tear Dropquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:44 schreef Hamilton het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat wordt gespeeld van minuut 37 tot 41? Echt masterlijk overzichtje dat!
Massive attack is het niet, die heb ik alquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets van Massive attack. Ben op zoek
Super ep weer.. wat een einde![]()
Ik snap et ook niet echt, maar volgens mij gaat et plannetje van die vice-prez mevrouw (ofzo) niet echt door omdat de huidige prez wel op zn positie wil blijven ofzo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:32 schreef Geqxon het volgende:
En snapt iemand het hele verhaal met de vice-president nog? Ik snap niks meer van de energy-bill
Ja, 'gewoon iemand afmaken'. Goed plan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:23 schreef ReVu het volgende:
en DB Cooper had toch gewoon die Bellick af kunnen maken??
hallo, dat had t-bag misschien gedaan, hij niet.quote:DB Cooper had toch gewoon die Bellick af kunnen maken??
Die helpt zeker om die ene getuige te vinden, hoe heet die ook alweer?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
hallo, dat had t-bag misschien gedaan, hij niet.
maja idd wel spannende aflevering, ik ben weeer benieuwd hoe ze dit nou weer gaan oplossen. wat ik ook niet precies snap is wat die abruzzi nou met die nick te maken heeft..
Hij zorgt dat hij die advocaat/vriendin van scorfield heeft als drijgement voor het geval dat hij fibonacci niet geeft.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
maja idd wel spannende aflevering, ik ben weeer benieuwd hoe ze dit nou weer gaan oplossen. wat ik ook niet precies snap is wat die abruzzi nou met die nick te maken heeft..
Was het niet zo dat toen de vader van Sarah het bewijs in handen kreeg van Lincolns onschuld, hij werd opgebeld door die ene vrouw, die hem beloofde een goed woordje te doen voor hem (zodat hij vice-president kon worden), als hij in ruil daarvoor de zaak van Lincoln liet vallen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:59 schreef neggix het volgende:
Die vrouw en die vader van Sara gingen allebei voor de VP. Omdat de President die energy bill niet doordrukte wat de partij van die vrouw wilde is zei niet de VP maar die vader van sara geworden.
Volgens mij
Nou, Michael zal wel iets met die Warden Pope regelen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat een einde jongens. Hoe gaan ze dit oplossen
LOL = 350MB. De 700MB versies zijn veel betere kwaliteit (hogere resolutie + 5.1 geluid)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:38 schreef YoshiBignose het volgende:
LOL is altijd goeie qualitymaaruh heb je die JE WEET WEL al al gekregen van je vriend?
ooh ja dat was het. maar wie gaan er mee in het vliegtuig dan, er zijn maar 3 plaatsen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:05 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hij zorgt dat hij die advocaat/vriendin van scorfield heeft als drijgement voor het geval dat hij fibonacci niet geeft.
Dat hele gedoe met die company en die vice president boeien mij ook niet meer....het heeft mij ook nooit geboeid eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:54 schreef YoshiBignose het volgende:
jaaa hij was weer spannend![]()
![]()
dat gelul met die president enzo snap ik niet helemaal. ook zonder ondertiteling, nog moeilijker te begrijpen. maar eigenlijk kan het me ook niet zoveel schelen![]()
Jah komt een 2de seizoen, ze hebben ook al een plaats waar ze gaan filmenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:17 schreef Devano het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit, is er al getekend voor meer dan 1 seizoen?
Ik hoop echt dat het goeie seizoenen blijven net als seizoen 1.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
er is getekend voor 3.
Heb je een Bron ?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
er is getekend voor 3.
Ach soquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:45 schreef crossover het volgende:
Die zooi op hun bed gooien deden ze om hun geur kwijt te raken, zodat de honden bij de zoektocht ze lastiger kunnen vinden.
Zo snel niet, maar ik had het hier in een topic gelezenquote:
Daar zat ik ook te wachtenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heeft iemand trouwens de instrumentale versie van massive attack - tears drops al te pakken?
Ik vind die versie toch iets mooier dan het orginele liedje..
Ik ga niet alle spoilers verklappenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Oja, hoe jij al hoe het gaat aflopen met Michael en de Pope. Gaat de Pope nou eindelijk die Superman-tenue regelen?
Seizoen 1 heeft idd 22 afleveringenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:09 schreef Opgeduveld het volgende:
Echt top serie dit! Ben nu bij afl 19 en heb gelezen dat er maar 22 zijn.. klopt dit?
Damn! Bijna afgelopen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Seizoen 1 heeft idd 22 afleveringen![]()
Zoals ik al zei:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:13 schreef Razor21 het volgende:
Oja iemand een idee waarvoor die spruiten (denk ik) of spinazie was op die matrassen?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:45 schreef crossover het volgende:
Die zooi op hun bed gooien deden ze om hun geur kwijt te raken, zodat de honden bij de zoektocht ze lastiger kunnen vinden.
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:14 schreef YoshiBignose het volgende:
ik WEET AL wat er gaat gebeuren. ze ontsnappen in aflevering 22 maar het mislukt dus moeten ze weer gevangenis in maar dit keer naar een andere en dan moeten ze daar weer ontsnappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij onder de grond in die pijp ligt is er niemand die hem daar vindt voor de ontsnapping hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:42 schreef Bellator het volgende:
[..]
Ja, 'gewoon iemand afmaken'. Goed plan...
Denk dat die spruiten/spinazie/troep op die matrassen een soort handtekening voor moet stellen ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:13 schreef Razor21 het volgende:
Ben ik nu de enige die meer van Episode 20 had verwacht?
Zat mij teveel gelul buiten de gevangenis om heen, vind het te vaag worden met die president enz.![]()
Dat verpest in mijn ogen toch best die serie een beetje![]()
Maar het was het kijken wel waard, ben benieuwd naar volgende week....
Oja iemand een idee waarvoor die spruiten (denk ik) of spinazie was op die matrassen?
Ten eerste werd tijdens de aflevering zelf al verteld waar dat voor was en ten tweede wordt het een paar reacties boven je uitgelegd...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Denk dat die spruiten/spinazie/troep op die matrassen een soort handtekening voor moet stellen ofzo
Zelf denk ik dat seizoen 2 gaat over de tijd na de gevangenis, waarin Lincoln ook geprobeerd wordt onschuldig te verklaren.. maar ik weet niet.. ben benieuwd.. eerst 21 en 22 nog afwachten
Ben niet goed genoeg in Engels om dat meegekregen te hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:41 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Ten eerste werd tijdens de aflevering zelf al verteld waar dat voor was en ten tweede wordt het een paar reacties boven je uitgelegd...
Ze komen helemaal niet door de tunnel, ze gaan door de psyciatrische afdeling.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Als hij onder de grond in die pijp ligt is er niemand die hem daar vindt voor de ontsnapping hoor
Nee, het is gewoon het beginstukje waar nog geen zang overheen zit en dat hebben ze ge-loopt. Op een gegeven moment begint ie weer aan het begin namelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:07 schreef glannie het volgende:
en idd het is Massive Attack - Teardrop op het einde als achtergrondmuziek... de instrumentale versie welteverstaan
Dat gedoe met die vice president begrijp ik dan ook nog steeds niet helemaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als er iets saai is aan Prison Break, dan is het wel dat gedoe met die (vice)-president enzo![]()
Al dat gedoe met geld & verkiezingen![]()
Het verhaal binnen Fox River, dat moeten we hebben![]()
![]()
De vader van Lincoln zat bij de CIA (The company). Hij kwam hoog aan de top en kwam dus aan hele belangrijke informatie. Maar hij ging weg, dus nam hij de info met zich mee. De CIA was bang dat hij het tegen hun zou gebruiken. Ze gaan een alliance aan met de VP. Zij krijgt het geld van haar broer om haar campagne te betalen en de CIA krijgt Lincoln als moordenaar om zijn vader uit zijn schuilplaats te lokken. In a nutshell is dit danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat gedoe met die vice president begrijp ik dan ook nog steeds niet helemaal.
Dat is ook precies de reden waarom hij zijn verhaal veranderde. Hij wist nu dat Micheal hem mee zou nemen, dus zei hij tegen de guard dat hij Bellick niet 's ochtends had gezien, maar de avond ervoor..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:55 schreef YoshiBignose het volgende:
ik snap niet waarom die tweener nog zo dom doet. het lijkt alsof hij ze alsnog weer wilde verraden. terwijl hij weet dat ze gaan ontsnappen en hij anders wordt geslachtdoor avocado. voor hem is het een hele gunstige oplossing
I ain't stupid, yo. I just feeling the bouncequote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:55 schreef YoshiBignose het volgende:
ik snap niet waarom die tweener nog zo dom doet.
Thnxquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef CySt het volgende:
[..]
De vader van Lincoln zat bij de CIA (The company). Hij kwam hoog aan de top en kwam dus aan hele belangrijke informatie. Maar hij ging weg, dus nam hij de info met zich mee. De CIA was bang dat hij het tegen hun zou gebruiken. Ze gaan een alliance aan met de VP. Zij krijgt het geld van haar broer om haar campagne te betalen en de CIA krijgt Lincoln als moordenaar om zijn vader uit zijn schuilplaats te lokken. In a nutshell is dit dan.
Die zooi op hun matrassen had toch te maken met hun geur en honden?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Denk dat die spruiten/spinazie/troep op die matrassen een soort handtekening voor moet stellen ofzo
Zelf denk ik dat seizoen 2 gaat over de tijd na de gevangenis, waarin Lincoln ook geprobeerd wordt onschuldig te verklaren.. maar ik weet niet.. ben benieuwd.. eerst 21 en 22 nog afwachten
Denk het juist nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:09 schreef Bellator het volgende:
In seizoen 2 zit Lincoln nog steeds in de gevangenis en gaan ze verder met hem er proberen uit te halen. Denk ik zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |