Valt best mee hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:05 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad voor zijn rol zo kijken en praten overigens vindt ik het merendeel van deze cast echt geweldig !! Trouwens wat zou de moeder van Robbert Knepper gedacht hebben toen hij opgroeide
Ik bedoel hij heeft echt een eng gezicht !
Ik heb het over als i in zijn prison break rol zitquote:
8 uur in amerika ja. het is nu ongeveer 2 uur 's middags in amerika.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:12 schreef MJay1 het volgende:
Hij wordt at this moment in Amerika uitgezonden toch? Dan duurt het niet lang meer voordat hij op het internet staat
Gelezen op diverse foraquote:Op maandag 1 mei 2006 20:13 schreef Lief-visje het volgende:
waar heb je dat gezien met de meeste fan mail ?
Als jij ligt te pitten, dan wordt hij uitgezonden.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:12 schreef MJay1 het volgende:
Hij wordt at this moment in Amerika uitgezonden toch? Dan duurt het niet lang meer voordat hij op het internet staat
Owja, damn tijdverschil ook! Maarja dan is hij er morgen als ik wakker wordquote:Op maandag 1 mei 2006 20:15 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
8 uur in amerika ja. het is nu ongeveer 2 uur 's middags in amerika.![]()
![]()
haha ja alles wat met ondertitels of torrents of iets 'illegaals' te maken heeft wordt verwijderdquote:Op maandag 1 mei 2006 20:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Tjah, als jullie gaan praten over ondertitels e.d.![]()
Oke, helaas....ik dacht dat dat op elk forum konquote:Op maandag 1 mei 2006 20:41 schreef YoshiBignose het volgende:
voor zover ik weet niet. wel nep eigenlijk
Oehh, die is wel vet breedquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef MJay1 het volgende:
Ik zag trouwens deze sig staan:
[afbeelding]
Ik vind hem meesterlijk!
Haywirequote:Op maandag 1 mei 2006 20:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[[url=http://img522.imageshack.us/img522/8375/normal118525fz.jpg]afbeelding][/URL]
doe dan gewoon die![]()
Ik hoop 't ook, hij is een van de coolste personen uit de seriequote:Op maandag 1 mei 2006 21:05 schreef YoshiBignose het volgende:
idd hij is de master, ik hoop dat ie nog ergens terug komt in de laatste 3 afleveringen
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:05 schreef YoshiBignose het volgende:
idd hij is de master, ik hoop dat ie nog ergens terug komt in de laatste 3 afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Linc_The_Sink op 01-05-2006 21:25:11 ]hi
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dank uquote:Op maandag 1 mei 2006 21:32 schreef YoshiBignose het volgende:
hoe weet je dat??![]()
zo mooie sig:
[afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Vast welquote:Op maandag 1 mei 2006 21:49 schreef Nevje het volgende:
[girl mode]
Vraag me af of het goed komt tussen Sara en Mike
![]()
[/girl mode]
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:39 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
dank u![]()
triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facts don't care about your feelings
Euh, ze hebben niet zomaar spoiler-tagsquote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is Linc_The-Sink er ook misschien van overtuigt dat Michael eruit vliegt met een grote S op zn buik?
En jij quote 'm... Helder licht.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Euh, ze hebben niet zomaar spoiler-tags!
Iedereen is hier aan het wachten op de ontknoping van het seizoen & jij komt ff alles verklappen..bedankt
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Euh, ze hebben niet zomaar spoiler-tags!
Iedereen is hier aan het wachten op de ontknoping van het seizoen & jij komt ff alles verklappen..bedankt
![]()
![]()
Ik wel hoor, ik wacht al meer dan 14 dagenquote:
Met 2 man stickers op zn lichaam plakken..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:18 schreef kibber het volgende:
Wat ik me eigenlijka fvroeg...
Hoe zullen ze bij Micheal die tattoo's op zijn lichaam zetten voor de opnames?
Dat lijkt me nog best een pokkenwerk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |