Omdat ze dan lijken op gevangen van de psychiatrische afdelingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Oja, waarom gingen ze nou hun kleren bleken..?
Bedoel je de infirmary? Dat is een ziekenhuis/ziekenzaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:32 schreef Geqxon het volgende:
Wat was "The Informary" ook alweer?
Thanks, was het even vergetenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:42 schreef khazad het volgende:
[..]
Bedoel je de infirmary? Dat is een ziekenhuis/ziekenzaal
-edit- Massive Attack - Tear Dropquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:44 schreef Hamilton het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat wordt gespeeld van minuut 37 tot 41? Echt masterlijk overzichtje dat!
Massive attack is het niet, die heb ik alquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets van Massive attack. Ben op zoek
Super ep weer.. wat een einde![]()
Ik snap et ook niet echt, maar volgens mij gaat et plannetje van die vice-prez mevrouw (ofzo) niet echt door omdat de huidige prez wel op zn positie wil blijven ofzo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:32 schreef Geqxon het volgende:
En snapt iemand het hele verhaal met de vice-president nog? Ik snap niks meer van de energy-bill
Ja, 'gewoon iemand afmaken'. Goed plan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:23 schreef ReVu het volgende:
en DB Cooper had toch gewoon die Bellick af kunnen maken??
hallo, dat had t-bag misschien gedaan, hij niet.quote:DB Cooper had toch gewoon die Bellick af kunnen maken??
Die helpt zeker om die ene getuige te vinden, hoe heet die ook alweer?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
hallo, dat had t-bag misschien gedaan, hij niet.
maja idd wel spannende aflevering, ik ben weeer benieuwd hoe ze dit nou weer gaan oplossen. wat ik ook niet precies snap is wat die abruzzi nou met die nick te maken heeft..
Hij zorgt dat hij die advocaat/vriendin van scorfield heeft als drijgement voor het geval dat hij fibonacci niet geeft.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
maja idd wel spannende aflevering, ik ben weeer benieuwd hoe ze dit nou weer gaan oplossen. wat ik ook niet precies snap is wat die abruzzi nou met die nick te maken heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |