quote:Op maandag 1 mei 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
'Simpelveld' staat anders wel heel mooi in zijn/haar paspoortje als geboorteplaats hoor.
Succes met![]()
![]()
![]()
Als hetgeen op de foto staat representatief is wil ik het hier waarschijnlijk wel laten zienquote:Op maandag 1 mei 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe..spannendSucces
Enneh....we krijgen wel foto's van de kleine te zien he
Of moet ik dan naar DPZ komen
We wachten afquote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Icicle het volgende:
[..]
Als hetgeen op de foto staat representatief is wil ik het hier waarschijnlijk wel laten zien
done, t is wel een zoekplaatje. en je hebt emaillequote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Pst vlieg: doe er nog ff linkje bij van het vorige topic...
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil bij deze even mijn excuses aanbieden voor mijn reactie. Heb niemand willen beledigen, mijn mond is soms sneller dan mijn hoofd.
sorry...klaar...over...
'K geloof niet dat het door jou komt. Ik denk eerder door Me&My Big Mouth...quote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoop echt dat het weer gezellig wordt.
Iedere keer woorden als 'eerst was het wel gezellig'
'vaste gasten blijven weg.'
Ik krijg echt een idee dat het deels door mij komt omdat ik te snel mijn oordeel trek, zeg wat me dwars zit en daarbij niet altijd even tactisch ben.
Blijkbaar ben ik nog geen vaste gast ofzo.
Ik trek het me iig aan en ik krijg nu de behoefte om hier weg te blijven en wel op zoek te gaan naar een ander fotoforum.
Pst vlieg: doe er nog ff linkje bij van het vorige topic...
Oh dat heb ik iedere weekquote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Ik trek het me iig aan en ik krijg nu de behoefte om hier weg te blijven en wel op zoek te gaan naar een ander fotoforum.
Maar toch blijf je knuffelbaar hoor..quote:Op maandag 1 mei 2006 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
'K geloof niet dat het door jou komt. Ik denk eerder door Me&My Big Mouth...
Dat soort opmerkingen helpen dan ook niet echt voor de sfeer hequote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Van Flitsie is het zeker geen arrogantiequote:Op maandag 1 mei 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Misschien is het wel onze onzekerheid dat we het allebei op onszelf betrekken Puckzzz en Flash
Of het is onze arrogantie.
Of omdat we alledrie een mening uiten.
Nog maar een keertje: ICICLE... wat is het adres van je babyblogje???
maar klein kusje erop hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
'K geloof niet dat het door jou komt. Ik denk eerder door Me&My Big Mouth...
Na de groepsknuffel in de rij om Puckzzz te zoenen..quote:
KLEINTJE... je hebt m'n mail msn whatsoever toch!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Nog maar een keertje: ICICLE... wat is het adres van je babyblogje???
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na de groepsknuffel in de rij om Puckzzz te zoenen..![]()
Staat er wat in de bijsluiter van andere verdovende middellen dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik arrogant aan mijn lijstje goede eigenschappen kan toevoegen hoor.
maar misschien denkt 'men' daar heel anders over![]()
die pijnstillers zijn trouwens best lekker, is een poedertje met een lichte sinaasappelsmaak
en ik heb nergens in de bijsluiter van de antibiotica gelezen dat je geen alcohol mag
jajaja algemeen bekend enzoooo... maar ik moet mijn verjaardag toch een beetje vieren?
Je hebt je poedertje met sinaasappelsmaak toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
jajaja algemeen bekend enzoooo... maar ik moet mijn verjaardag toch een beetje vieren?
Foowtoowquote:Op maandag 1 mei 2006 15:37 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Van Flitsie is het zeker geen arrogantie![]()
Daar heb je het bier weerquote:Op maandag 1 mei 2006 15:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En aangezien ik hier geen bier en hapjes zie, krijg je mij die rij niet in![]()
ben je nu al in dagen aan t tellen?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FoowtoowBiertje?
Zeg, heb jij contacten bij Sigma toevallig?En kan je wat doen aan een reparatie van een groothoeklensch die momenteel 117 dagen mijn eigendom is, daarvan 108 dagen in de reparatie?
Verschuil je maar weer achter die hapjesquote:Op maandag 1 mei 2006 15:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
In de rij om te zoenen doe ik alleen op recepties. En aangezien ik hier geen bier en hapjes zie, krijg je mij die rij niet in
![]()
Kom jij nog eens mee foto's maken Mr. Loog?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:37 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Van Flitsie is het zeker geen arrogantie![]()
Dat was kaliumcyanidequote:Op maandag 1 mei 2006 15:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je hebt je poedertje met sinaasappelsmaak toch?
oh ja foto's maken, ookquote:Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kom jij nog eens mee foto's maken Mr. Loog?
*houdt wijselijk zijn mond over de hapjes en snackjesquote:Op maandag 1 mei 2006 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verschuil je maar weer achter die hapjes![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verschuil je maar weer achter die hapjes![]()
Daar mag ik er maar drie per dag vanquote:Op maandag 1 mei 2006 15:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je hebt je poedertje met sinaasappelsmaak toch?
Biertjequote:Op maandag 1 mei 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FoowtoowBiertje?
Zeg, heb jij contacten bij Sigma toevallig?En kan je wat doen aan een reparatie van een groothoeklensch die momenteel 117 dagen mijn eigendom is, daarvan 108 dagen in de reparatie?
Flash!quote:
Zeker,komt allemaal goed!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kom jij nog eens mee foto's maken Mr. Loog?
Troost je,woensdag kan het zo'n 25 graden worden....quote:Op maandag 1 mei 2006 15:47 schreef Kleintje het volgende:
*kusjekroel doet met iedereen*
Het zeikt hier al de hele dag.. terwijl ik nog met 2 paarden moet gaan wandelen.
De een is met zwangerschapsverlof en mag niet meer werken.
De ander staat met een kreupel been en mag alleen lopen om niet verder stijf te worden.
Geweldig... ga zo dus een heerlijk nat pak halen...
er staat 233259 bovenaan mijn bonnetje, maar ik weet niet of sigma dat nummer ook hanteert. Het serienummer is iig 1013065 (van de lens).quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Troost je,woensdag kan het zo'n 25 graden worden....
Dat bonnetje is zeker van de locale fotoboer,geef me anders ff de techspecs en waar je hem hebt aangeboden ter reparatiequote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er staat 233259 bovenaan mijn bonnetje, maar ik weet niet of sigma dat nummer ook hanteert. Het serienummer is iig 1013065 (van de lens).
sterker nog, hier is het NU al 33 gradenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Troost je,woensdag kan het zo'n 25 graden worden....
Neuh,die hebben ze me ontnomen....quote:
Ik zie geen topic van jou in DIG wat er aan de hand is. Er schijnen genoeg mensen hier rond te hangen die er een beetje of een beetje meer verstand van hebben.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
Kleintje??
Staat dat aanbod van die computer voor mijn kids nog?
Ze krijgen hun PC niet gerepareerd
Lang leve de airco constante 21 graden hierquote:Op maandag 1 mei 2006 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sterker nog, hier is het NU al 33 graden
in de serverruimte
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:47 schreef Kleintje het volgende:
*kusjekroel doet met iedereen*
Stelletje cpu-moordenaarsquote:Op maandag 1 mei 2006 16:07 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lang leve de airco constante 21 graden hier
bij ons istie altijd 18quote:Op maandag 1 mei 2006 16:07 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lang leve de airco constante 21 graden hier
ah ja dat klopt. maar het probleem is dat mijn kids 250 km verderop wonen en ik dus ook niet kan kijken wat er is. alleen maar wat ze me vertellen via de telefoon. zelf hebben ze er ook niet veel verstand van, maar de pc is dus stuk en volgens een kennis is het moederbord kapot.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik zie geen topic van jou in DIG wat er aan de hand is. Er schijnen genoeg mensen hier rond te hangen die er een beetje of een beetje meer verstand van hebben.
En dan is nuttig nog een groot begrip. Afhankellijk van hoe oud die pc is en wat je ervoor in de plaats zet. Als je van oud naar iets "nieuws" gaat blijven meestal alleen de hardeschijven cd/dvd rom/branders over.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
als je bord naar de klote is kan je inderdaad beter de nuttige onderdelen eruit slopen en de rest wegtiefen
Paar latjes RAM is ook nooit weg hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 16:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En dan is nuttig nog een groot begrip. Afhankellijk van hoe oud die pc is en wat je ervoor in de plaats zet. Als je van oud naar iets "nieuws" gaat blijven meestal alleen de hardeschijven cd/dvd rom/branders over.
Datr haal je er dus af, om mee te beginnenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:26 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja ik kan dus van Kleintje een andere pc krijgen (zonder monitor enzo dan he?) daar staat Win2000 op,
Uhm bij geheugen erbij prikken moet wel even heel zeker weten dat je hetzelfde geheugen hebt.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:26 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja ik kan dus van Kleintje een andere pc krijgen (zonder monitor enzo dan he?) daar staat Win2000 op, ik heb geen idee hoeveel geheugen etc. Maar dat kunnen ze uit hun kapotte pc halen en in de nieuwe stoppen. ze hebben ook net een nieuwe videokaart e.d. gekocht dus die kan er ook terug in.
Hij moet wel geformatteerd worden volgens Kleintje en dan ff XP erop zetten.
ik had je idd teruggemaild Kleintje, maar is niet zo belangrijk. Ik vroeg wat voor pc het eigenlijk is (Etienne vroeg daar naar, had hem net op MSN via het jeugdcentrum )
preciesquote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Uhm bij geheugen erbij prikken moet wel even heel zeker weten dat je hetzelfde geheugen hebt.
zeg niets mis met 2000 hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Datr haal je er dus af, om mee te beginnen
Ik zou zelfs lekker de partities weghalen met fdisk en kaal, schoon installeren. XP dan wel te verstaanquote:Op maandag 1 mei 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Het is een Pentium 4, 1,8 ghz.
228.896 kb ram
Waarom formateren. Omdat het een bedrijfspc is geweest. Er staan nog snelkoppelingen etc. op naar andere schijven die op de servers zaten.
Dus om alle info etc. te verwijderen lijkt formateren mij wel handig...
als het geheugen wat ze in hun kapotte pc meer is dan het geheugen wat in de nieuwe zit he? dan kunnen ze toch gewoon ALLE geheugenkaartjes uit de nieuwe halen en die van hun erin prikken? Ik weet niet wat ze hebben hoor, maar ik weet dus wel dat je bijv. 2 X 128 moet hebben en niet 1 X 128 en 1 X 64...toch??quote:Op maandag 1 mei 2006 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
preciesMaar past het niet, dan ruk je het er gewoon weer uit
Geen man over boord
ik gebruik, met name voor foto's, heel vaak functies die niet in 2000 zitten, maar wel in XPquote:Op maandag 1 mei 2006 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg niets mis met 2000 hoor
draai er al dik 5 jaar op, en dat draait stabieler dan XP (wat mijn ouders omzeep helpen, en dat lukt ze bij 2000 nog niet)
kan vaak wel gewoon hoor, maar wordt niet aangeradenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als het geheugen wat ze in hun kapotte pc meer is dan het geheugen wat in de nieuwe zit he? dan kunnen ze toch gewoon ALLE geheugenkaartjes uit de nieuwe halen en die van hun erin prikken? Ik weet niet wat ze hebben hoor, maar ik weet dus wel dat je bijv. 2 X 128 moet hebben en niet 1 X 128 en 1 X 64...toch??
k snap dat wel vanwegen die gegevensquote:Op maandag 1 mei 2006 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik gebruik, met name voor foto's, heel vaak functies die niet in 2000 zitten, maar wel in XPEn sowieso, XP crashen valt ook niet mee hoor
Het is geen Win95 of zo
Plus dat het dus een bedrijfsmachine geweest is en je dat verleden gewoon er vanaf wilt hebben. Helemaal
heb ik niet eens zin inquote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef fotoloog het volgende:
@Flits,ze zitten bij jou om de hoek !
Overijssellaan 143
3433 PH Nieuwegein
Tel:030-6061070
FF er naar toe en met je vuist op tafel rammen !!
DOS was NOG stabielerquote:Op maandag 1 mei 2006 16:38 schreef Ynske het volgende:
maar hoor zovaak mensen gillen dat XP zoveel beter is dan 2000 en das bull
grmbl...heb je daar ook nog types in dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan vaak wel gewoon hoor, maar wordt niet aangeradenwat veel belangrijker is, is het type geheugen. Het is lang niet gezegd dat het geheugen uit jouw PC past op het bord wat in die van kleine zit
Maar ff proberen dus
Plentyquote:Op maandag 1 mei 2006 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
grmbl...heb je daar ook nog types in dan?
XP is op dezelfde engine gebouwd als 2000quote:Op maandag 1 mei 2006 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
k snap dat wel vanwegen die gegevens
maar hoor zovaak mensen gillen dat XP zoveel beter is dan 2000 en das bull
t is zelfs zo dat je XP beter om zeep kunt helpen dan 2000, ik iig wel
Kun je twee dingen doen: stoppen met zeuren of stoppen met klant zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
" zo van "ga weg, ik heb geen zin in een zeurende klant"
Deze opmerking is gewoon zooo ontzettend fout.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga de paarden doen!
Sorry...quote:Op maandag 1 mei 2006 17:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Deze opmerking is gewoon zooo ontzettend fout.
Nah, de locale fotoboer zat dicht. En bij gebrek aan pinpas, lang leve de vastlopende pin automaat die je pasje niet meer uitspuugd....quote:Op maandag 1 mei 2006 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
nog niet lekker met sensor swabs aan het dweilen geweest CCL?
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Sorry...
gelukkig kreeg ik nog telefoon en ben ik ze nog niet aan het doen![]()
Maar goed, ik stap nu in de auto en ga ze nu echt wat beweging geven.
LATERZZZ
"Oh schat, wat hinnik je lekker"quote:
klinkt als een leuk klusje .quote:Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Ben btw door een docent gevraagd of ik foto's wil verzorgen voor in de brochure van mijn opleiding! Krijg er nog wat over te weten, maar moet gewoon wat foto's op school maken van werkende studenten. Moet ook nog even de voorwaarde te horen krijgen denk ik.
En dan bonus punten scoren voor een door jouw gekozen vak natuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Ben btw door een docent gevraagd of ik foto's wil verzorgen voor in de brochure van mijn opleiding! Krijg er nog wat over te weten, maar moet gewoon wat foto's op school maken van werkende studenten. Moet ook nog even de voorwaarde te horen krijgen denk ik.
Goeie genade.. jouw sensor was echt vuil...quote:Op maandag 1 mei 2006 18:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo mijn sensor is alweer een heel stuk schoner
Webspider heb je al een keer gekeken naar de producten van Vosonic?
Iets in deze trend.
En speciaal voor HMaster-II voor en na ook weer in A0 formaat.
Er zitten nog wel een paar vlekjes maar na peentjes zweten door met lucht erin te blazen vond ik het genoeg.
Het is mijn betonconstructies docent. Dus misschien kan ie me daar dan matsenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En dan bonus punten scoren voor een door jouw gekozen vak natuurlijk
Yep kan ermee leven. Zo vaak maak ik geen foto's onder omstandigheden waar je die vlek zou kunnen zienquote:Op maandag 1 mei 2006 20:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Goeie genade.. jouw sensor was echt vuil...![]()
Er zit nu nog maar één vlek, maar het is wel al een heel groot verschil.![]()
Ik denk dat je wel tevreden met het resultaat kan zijn ...![]()
Ik heb geen VOOR plaatje gezienquote:Op maandag 1 mei 2006 20:33 schreef HMaster-II het volgende:
Goeie genade.. jouw sensor was echt vuil...![]()
wat is groot?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:30 schreef pea4fun het volgende:
Hoi,
Iemand hier nog een mooi groot computerburo nodig?
Hij staat nu in de garage, maar ik zal eens kijken of er nog ergens een foto van rondzwerftquote:Op maandag 1 mei 2006 21:32 schreef CocaColaLight het volgende:
Doe mij de computer maar
Maar nope niet nodig.
Bijdehand modus aan: Lijkt me handig als je er een fototje bij zet
Hoezo het oude moet eerst op is mij altijd geleerd.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef blackbully het volgende:
kom je net binnen vallen zetten we je meteen weer aan het werk, ook niet echt aardig van ons
alleen als je er een irish-koffie van maakt.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hoezo het oude moet eerst op is mij altijd geleerd.
Maar om even beleefd te zijn hoi hoi hoe was je dag zal ik even een kopjevoor je indoen.
Goed genoeg?
kandijsuiker dan wel he aan een stokkie bruin ook nogquote:Op maandag 1 mei 2006 21:49 schreef blackbully het volgende:
Prupke lust ook wel een bakje,
wil je er bij mij 1 klont suiker in gooien?
(ja normaal gewoon zwart, maar irisch mag wel zoet)
Owja...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef prupke het volgende:
oh ps als er nog iemand wil stemmen voor de wedstrijd : u heeft nog 10 minuten de tijd![]()
oh nou dat valt best mee toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Scroll eens een paar posts omhoog
Maar speciaal voor jou voor en na
LOL ok ok Kheb toch maar Jack Daniels nog 3 bekers maakt.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef blackbully het volgende:
moeten we daar met 4 man/vrouw van drinken?
dan blijft er niet echt veel over
Ja hoiquote:Op maandag 1 mei 2006 22:06 schreef CocaColaLight het volgende:
<geroezemoes> alcohol <geroezemoes>
Zuinigerdquote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Irisch koffie maakt.
[afbeelding]
Om de beker geen 2 keer te posten deelt rietjes uit
grin...zo kan je het ook zienquote:
Ah das de manier om je hier te krijgen. Maar goed nog maar eentje maakt dan.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:21 schreef pea4fun het volgende:
Even ontopic...ik heb nog wel een uurtje wat fotootjes gemaakt tussen het klussen doorvan dit ventje van een dag oud
[afbeelding]
Lievquote:Op maandag 1 mei 2006 22:21 schreef pea4fun het volgende:
Even ontopic...ik heb nog wel een uurtje wat fotootjes gemaakt tussen het klussen doorvan dit ventje van een dag oud
[afbeelding]
Whehehe...al veel suggesties gehad om ervoor in de plaats te zetten...magoe...papa is nou eenmaal fan van dat poetsmiddel...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Liev wel,ik zou alleen die tattoo shoppen
Die meneer heeft nu eenmaal een tattoo. Zou raar zijn om hem weg te halen op de foto...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Liev wel,ik zou alleen die tattoo shoppen
Ik meen het ook nietquote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die meneer heeft nu eenmaal een tattoo. Zou raar zijn om hem weg te halen op de foto...
Nee, je zult fan zijn van gloeilampen of een scheepswerfquote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Whehehe...al veel suggesties gehad om ervoor in de plaats te zetten...magoe...papa is nou eenmaal fan van dat poetsmiddel...
*GRMBLE* Poetsmiddel zegtiequote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Whehehe...al veel suggesties gehad om ervoor in de plaats te zetten...magoe...papa is nou eenmaal fan van dat poetsmiddel...
Ach wie wil jou nou emailenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, je zult fan zijn van gloeilampen of een scheepswerf
Goeienavond!Aan iedereen die mij sinds gisteravond laat mail heeft gestuurd: mailserver is dood, dus het kan even duren voor je antwoord hebt. Dit geldt zowel voor mijn Fok.nl adres, als voor degenen die mijn thuisadres hebben.
maar je mag natuurlijk altijd mijn MSN mail adres gebruiken
nou, eh.. JIJ bijvoorbeeldquote:
Stil maar...ik heb het de papa niet gezegdquote:
Zou ik ook niet doenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Stil maar...ik heb het de papa niet gezegd
Nee jij wel?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef blackbully het volgende:
pfff kun je niet terug naar waar je vandaan kwam?
irc banquote:
Dat is zielig voor zijn moederquote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef blackbully het volgende:
pfff kun je niet terug naar waar je vandaan kwam?
mod prupke mept me voor mijn kloten als ik er in wil komenquote:
Ik ben vrijwillig vertrokkenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
mod prupke mept me voor mijn kloten als ik er in wil komen![]()
ach fok kennende is het alleen maar gegal en geruzie dus veel missen doen we vast niet
quote:
ik leer het welquote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een vriendelijke ontvangst van BB opzich
gun je monitor ook wat ja...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
fijn
![]()
heb je een doekje voor mijn monitor?
die is bier aan het drinken momentel
dat doe ik ook wel maar het leest zo lastigquote:
Hoezo? bier is doorzichtig toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel maar het leest zo lastig
Kijk...jij hebt iig een heldere kijk op zaken...ik mag je nu alquote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL BB dat kan ook komen door de alcohol in je bloed in plaats van het bier op je scherm
nu nog een keer lekker voor ons koken en je bent binnenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo ik ben goed bezig ik maak vrienden
![]()
geen idee,quote:
klinkt goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Koken is een groot woord
Maar mijn lasagne carbonara beviel mijn vriendin goed.
Jah ik beken de basis is een pakje maar er gaat genoeg doorheen wat in het kruidenkastje staat
das dan weer jammerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Koken is een groot woord
Maar mijn lasagne carbonara beviel mijn vriendin goed.
Jah ik beken de basis is een pakje maar er gaat genoeg doorheen wat in het kruidenkastje staat
LOL wie weet komt het er ooit vanquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef Emme-r-tje het volgende:
als je dan toch bier gaat halen BB, neem voor mij ook wat mee
Trusten!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:08 schreef CocaColaLight het volgende:
Tijd voor mij om in bed Monday night poker te kijken.
truste allemaal
**spuit 11 om de hoek**quote:Op maandag 1 mei 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Het is een Pentium 4, 1,8 ghz.
228.896 kb ram
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
**spuit 11 om de hoek**
hep ook nog een p4 1.8 staan, zit RIMM geheugen in
stervensduur
![]()
en niks meer waard. vooral het paarsgewijs plaatsen was altijd een ellende met het testen..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
**spuit 11 om de hoek**
hep ook nog een p4 1.8 staan, zit RIMM geheugen in
stervensduur
![]()
wat is nix meer waard ?? ram nog steeds duur ( zowel nieuw als 2ehands )quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
en niks meer waard. vooral het paarsgewijs plaatsen was altijd een ellende met het testen..
Same herequote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:15 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen, ik ben toch weer wakker geworden door die wekker
Jammer dat ze altijd zo effectief zijn die dingen.
nouja, ik zit nu ook al sinds 8 uur op school enzo.quote:
Ow, ik zit nog thuis aan de thee...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nouja, ik zit nu ook al sinds 8 uur op school enzo.
maar toen ie ging was 't erg vervelend
effectiefquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:15 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen, ik ben toch weer wakker geworden door die wekker
Jammer dat ze altijd zo effectief zijn die dingen.
das waarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:28 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, dan moet je het maar zo zien 'je had die slaap vast nodig'
Dat zei mijn moeder vroeger altijd.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:28 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, dan moet je het maar zo zien 'je had die slaap vast nodig'
Dat zei mijn moeder vroeger altijd.
Dierenarts komt zo WEER bij Treasure.
Ondanks dat het een maand te vroeg is... ze lekt melk, ze gaat liggen en staan, ze is vreselijk chagrijnig en je ziet verdomd veel beweging in de buik.
Eigenlijk moet het veulen nog een week minimaal blijven zitten, maar het zou best eens kunnen dat het onze eerste zomerdag mee wil maken...
Dinsdag is klote jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef HMaster-II het volgende:
Mogghh
Ik ben er vandag hard door mijn pc( en de aanwezigheid van de schoonmaakster (op kantoor) aan herrinnerd dat het vandaag nog maar Dinsdag is. Dacht al in de woensdag te leven.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dinsdag is klote jaGelukkig ben ik morgen vrij
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]morgen vrij
ikke vrijdag
dacht gister even mijn nieuwe paspoort te halen
zijn gesloten omdat t de dag van de arbeid is
nah dan donderdag met de avondopenstelling na het werk maar
zijn gesloten omdat t 4 mei is
dan vrijdag maar, heb ik toch vrij
zijn gesloten omdat t 5 mei is
*zucht*
Idd leve de luiheid van dat ambtenaren volk.quote:
ze meoten ze afschietenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Idd leve de luiheid van dat ambtenaren volk.![]()
Wij hebben 3 van die hotels in het dorp staan.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze meoten ze afschieten
t is toch belachelijk dat ik 2x (aanvragen, en ophalen) vrij moet gaan nemen omdat zij niet werken
terwijl ik van die klowjows een paspoort moet hebben
Maar das wel voor onze veiligheidquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helemaal mee eensWeg met die gasten. Ik moet hiero in Delft ook al 2x langs komen omdat die paspoorten tegenwoordig centraal worden gemaakt en dus niet meer terplekke en zo
veilige paspoortenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Maar das wel voor onze veiligheid
want op die centrale plek worden hele veilige paspoorten gemaakt
dan moet je maar een id-kaart aanschaffenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
En weet je... die nieuwe paspoorten he... die zijn in bijna iedere krant al uitgelegd.
Dus de fraudeurs weten al waar ze aan moeten werken en op moeten letten.
Veiligheid MY ASS!
En dan het leuke 'verplicht een ID bij je te dragen'.
Maar als je hem verliest en je moet een nieuwe kost het je minimaal 25 euro extra. En het ding heeft zo'n formaat dat je het niet eens lekker bij je kan dragen.
Je gaat hardlopen op een warme dag. Dus... neem je dan dat ding mee??? Dacht het niet.
Als het nou de grote had van een bankpasje dan is het al een iets ander verhaal, maar dan nog...
Euhmquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
En weet je... die nieuwe paspoorten he... die zijn in bijna iedere krant al uitgelegd.
Dus de fraudeurs weten al waar ze aan moeten werken en op moeten letten.
Veiligheid MY ASS!
En dan het leuke 'verplicht een ID bij je te dragen'.
Maar als je hem verliest en je moet een nieuwe kost het je minimaal 25 euro extra. En het ding heeft zo'n formaat dat je het niet eens lekker bij je kan dragen.
Je gaat hardlopen op een warme dag. Dus... neem je dan dat ding mee??? Dacht het niet.
Als het nou de grote had van een bankpasje dan is het al een iets ander verhaal, maar dan nog...
daarom zeg ik moet je ze allebei nemenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:29 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, dan moeten ze die dingen betaalbaarder maken.
Een ID kost bij vele gemeentes ook nog een hoop geld.
En aan alleen ID heb je niets als je naar verschillende landen op vakantie gaat. Tunesië heb je al een paspoort nodig.
bij die laatste punten ben je voorbereid op de situatie en denk je eraan om je pp mee te nemenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
Rijbewijs: Het rijbewijs is niet in alle situaties voldoende
Het rijbewijs wordt als algemeen identiteitsbewijs erkend, behalve in een aantal specifieke situaties waarin voor een goede controle gegevens over de verblijfsstatus en de nationaliteit van de persoon belangrijk zijn. Bijvoorbeeld bij de fiscus, bij het in dienst treden bij een werkgever en bij het aanvragen van een uitkering.
http://www.justitie.nl/th(...)itimatiebewijzen.asp
Ik zocht het alleen maar even op. Omdat veel mensen het niet weten hoe het precies zit met een rijbewijs. Je werkgever neemt er nl. geen genoegen mee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij die laatste punten ben je voorbereid op de situatie en denk je eraan om je pp mee te nemen
dus zie niet in waarom ik m dan de rest van de tijd in mijn jas moet proppen, aangezie ie niet in mijn beurs past
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:38 schreef Kleintje het volgende:
Niet meer. Paspoort kost 40 euro en een ID 31 euro.
Scheelt 9 euro.
Is de wereld niet, maar goed, het is een best bedrag en niet iedereen kan dat zomaar ophoesten
ach man zeur nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:44 schreef Kleintje het volgende:
Raar he, dat dat zo scheef ligt. Maar goed... gelukkig heb ik nu rijbewijs en paspoort net nieuw. Wellicht moet ik er voor de toekomst eens aan denken om er ook een ID bij te nemen.
Maar nu... ga ik eerst weer nuttige dingen doen!Tot later!
[sarcastische mode aan]en tnx voor het spontaan reageren op mijn berichtje dat Treas eerder gaat bevallen![]()
[sarcastische mode uit]
Ja hoor eens, ja lijmt de boel maar effe dicht en dan kan je wel langs komen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:44 schreef Kleintje het volgende:
Raar he, dat dat zo scheef ligt. Maar goed... gelukkig heb ik nu rijbewijs en paspoort net nieuw. Wellicht moet ik er voor de toekomst eens aan denken om er ook een ID bij te nemen.
Maar nu... ga ik eerst weer nuttige dingen doen!Tot later!
[sarcastische mode aan]en tnx voor het spontaan reageren op mijn berichtje dat Treas eerder gaat bevallen![]()
[sarcastische mode uit]
beter, wat is beterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:34 schreef Kleintje het volgende:
Vraag: wat is beter qua lens? De 28 - 80 of de 18 - 70
Dit omdat er een goede aanbieding is voor de Nikon D70S
Ik wil even weten of het dus echt goed is of niet...
Wat hij dus zegtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:40 schreef HMaster-II het volgende:
18mm geeft je iets meer grootbeeld, maar dat is je eigen keuze..
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:50 schreef Kleintje het volgende:
jawel P, je praat in raadselen voor mij
De meegeleverde kitlens is nu de 28 - 80
Voor een prijs van 899 inclusief een Canon CP 400 printer (weet niet of het wat is)
grootbeeld is hetzelfde als groothoek?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:40 schreef HMaster-II het volgende:
18mm geeft je iets meer grootbeeld, maar dat is je eigen keuze..
Is dat een D70 of D50???quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:50 schreef Kleintje het volgende:
jawel P, je praat in raadselen voor mij
De meegeleverde kitlens is nu de 28 - 80
Voor een prijs van 899 inclusief een Canon CP 400 printer (weet niet of het wat is)
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
grootbeeld is hetzelfde als groothoek?
@Ghost, jaja we zijn soms ook nog wel on-topic hier
Ja ik slaap nog half hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
grootbeeld is hetzelfde als groothoek?
@Ghost, jaja we zijn soms ook nog wel on-topic hier
quote:
Ik ook nietquote:Voor een prijs van 899 inclusief een Canon CP 400 printer (weet niet of het wat is)
nee vind t gewoon een grappige combi voor de verkoopquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
En waarom zou een Nikon camera niet kunnen i.c.m. een Canon printer eigenlijk? Ik heb toch ook gewoon een Sony camera met een HP printert
dan zou ik voor die 18-70 gaan en er een tele bij aanschaffen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Het is idd de D70S HMII
Budget: is nogal verstelbaar om het zo even te zeggen.
Ynske: ik ga iig voor aparte tele.
En wie weet ook wel ooit voor een groothoek, maar vraag me af of ik dat met modelfotografie en actie (paarden) veel zal gebruiken.
Geheugenkaart van 1 gig was me er al bij beloofd door deze fotozaak, daar heb ik al een waardebon van gekregen...
Wat zij zegt iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik voor die 18-70 gaan en er een tele bij aanschaffen.
dan heb je toch nog een beetje t idee van dei groothoek wat PdH net uitlegde
en dan neem je gewoon een 70-*** erbij als tele
ow okee, dacht dat het misschien niet compatible was ofzo, vond het al raar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee vind t gewoon een grappige combi voor de verkoop
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:52 schreef Ynske het volgende:een nikon camera met canon printer
toffe combi
[steek-onder-water-modus]quote:
Wat voor lenswerk heb je nuquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:18 schreef Kleintje het volgende:
Thanks voor alle info.
Ik ga er eens kort over nadenken.
Want met de 18 - 70 lens kost het me 1149
Ik moet even nadenken hoe belangrijk ik groothoek vind.
je kunt natuurlijk ook gewoon een h*erentoeter van een 24-70 2.8 bij kopen... iets minder groothoek, maar wat lichtsterker...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:18 schreef Kleintje het volgende:
Thanks voor alle info.
Ik ga er eens kort over nadenken.
Want met de 18 - 70 lens kost het me 1149
Ik moet even nadenken hoe belangrijk ik groothoek vind.
Maar nu eerst even langs de makelaar...
ik snap em niet. Je steekt in het wilde weg maar ik sta aan walquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[steek-onder-water-modus]
Gelukkig niet... Jij wilt toch kwaliteits afdrukken???
[/steek-onder-water-modus]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bythom is lyrisch over de 24-85 3.5-4.5 op de digitale camera is dat dan ongeveer 35-130, een prima grootte voor een beginner lijkt mequote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik zou -niet- voor de 28-80 gaan. Deze is behoorlijk soft op de D70 en heeft duidelijk minder contrast dan de 18-70.
Ik zelf heb de 18-70 bij mijn D70 en zoals P. al zegt: ik ben daar zeer over te spreken.
Stuurlui aan het spelen zeker??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik snap em niet. Je steekt in het wilde weg maar ik sta aan wal
quote:
ja das ook een andere lens dan de 28-80 die ik noem.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bythom is lyrisch over de 24-85 3.5-4.5 op de digitale camera is dat dan ongeveer 35-130, een prima grootte voor een beginner lijkt me
Ik ben er al geweest. Kijk ff terugquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:10 schreef Ynske het volgende:
Ik weet dat ik even helemaal fout bezig ga zijn, maar
PdH wil je NU ff naar je meelbox rennen!!!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:54 schreef Danny het volgende:
er staat nergens uploaden, er staat plaatsen. als jij je foto op pietjepuk.tk zet en 'm vervolgens in een post op FOK! plaatst geldt dus dezelfde regel.
Waar haal je die quote vandaan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
**** ahum, lees dit even en denk dan nog eens na... ***
[..]
Ik zie het helemaal voor me.. er is een belangrijke gebeurtenis, allemaal papparazzi die daar foto's staan te maken met die WiFi kaartjes. Een paar meter er vandaan een hacker die al die de data stroom kaapt, want de heren fotografen hebben geen kaas gegeten van beveiliging.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:36 schreef Ynske het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
Flash-geheugenkaart met WiFi
<KNIP>
Als je op de blauwe letterjes van haar quote klikt ben je er zoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:03 schreef PoseidonVS het volgende:
Waar haal je die quote vandaan?
uit dit topic: Copyright foto's en Fok policyquote:
waar t dus op neer komt is dat de crew van fok dus toch al onze foto's zomaar kunnen gebruiken zonder bronvermelding te doenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
uit dit topic: Copyright foto's en Fok policy
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb geen zin al die verhalen na te lezen, maar komt dit er dus op neer dat OOK foto's die ik in een showcase heb gezet (via een andere host) gewoon door Fok gebruikt mogen worden?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
uit de laatste post van Danny zegt hij duidelijk dat het niet gaat om de upload van foto's naar een fokdomein, maar dat IEDERE foto die GEPLAATST word (onder plaatsen verstaat hij het neerplempen van een link waarmee je de foto toont) gebruikt mag worden zonder toestemming binnen de *.fok.nl-domeinenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb geen zin al die verhalen na te lezen, maar komt dit er dus op neer dat OOK foto's die ik in een showcase heb gezet (via een andere host) gewoon door Fok gebruikt mogen worden?
FOK is weer lekker snel ook
Volgens Danny wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb geen zin al die verhalen na te lezen, maar komt dit er dus op neer dat OOK foto's die ik in een showcase heb gezet (via een andere host) gewoon door Fok gebruikt mogen worden?
Dat zal ongetwijfeld niet rechtsgeldig zijn, maar daar schiet ik niet echt wat mee op wel?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens Danny wel.
Maar of dat rechtsgeldig is, dat vraag ik me af. Hij kan ook claimen dat elke vrouw van boven de 14 seks met hem moet hebben als ze zich registreren, maar dat maakt het nog niet rechtsgeldig.
Danny en consorten vinden dat ze boven de wet staan denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Het mag mischien wel volgens de Fok regels,maar die hebben zich ook te houden aan de wet.
En uit dat oogpunt gezien mag het niet.
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar t dus op neer komt is dat de crew van fok dus toch al onze foto's zomaar kunnen gebruiken zonder bronvermelding te doen
dan mogen ze dus alleen de thumb gebruiken, dat snap ik dan toch goed hequote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Alle foto's die je op Fok! plaatst kunnen zonder bronvermelding gebruikt worden. Dan zit er maar 1 ding op: Neem de bropnvermelding op in de foto, door bijvoorbeeld een watermark.
Het is wat zonde van de foto, maar als je een watermarked thumbnail maakt, die op Fok! zet en dan door laat linken (extra klik naar je eigen site met je eigen regels) mag de volledige foto weer niet zonder bronvermelding gebruikt worden, omdat dit buiten Fok! valt![]()
De wet is natuurlijk alleen als je er ook daadwerkelijk een zaak van maakt om zo je gelijk af te dwingen. Ik kan me voorstellen dat het voor een boel amateurs nogal vergezocht is om er een zaak van te maken, ook gezien de kosten die dat met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Het mag mischien wel volgens de Fok regels,maar die hebben zich ook te houden aan de wet.
En uit dat oogpunt gezien mag het niet.
Ja, dat is de gedachte. De thumb, met daarin ergens in het grijs op de achtergrond "FOTO DOOR YNSKE" ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan mogen ze dus alleen de thumb gebruiken, dat snap ik dan toch goed he
Hoe kun je nu ooit moe worden van rellen ?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Whaaah moet ik nou WEER gaan rellen over die kut koppierajts??![]()
Ik word er zo moe van![]()
Mee eens, maar ja...je doet er niets aan helaasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
Al die vervelende milieureglementen.Soms schieten ze echt te ver door wat dat betreft, net als met geluidsreglementen. Daardoor mag bijv. de traumahelikopter van het ziekenhuis in Groningen maar x keer per jaar uitvliegen, en bewoners klagen daar nog serieus over ook... Ik bedoel, als je een mensenleven kan redden ga je daar toch niet over klagen?
Terwijl je maar enkele seconden echt last hebt van die Heli. Ja ik heb vlak onder het platform gestaan in het AZG toen de Heli zich weer verplaatste richting Eelde. Het enige lawaai komt van het optoeren komen van de heli bij het opstijgen. Daarna als de Heli kanteld en zich daadwerkelijk verplaatst, heb je nog 5 seconden last van het lawaai en daarna is het geluid weg..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
Al die vervelende milieureglementen.Soms schieten ze echt te ver door wat dat betreft, net als met geluidsreglementen. Daardoor mag bijv. de traumahelikopter van het ziekenhuis in Groningen maar x keer per jaar uitvliegen, en bewoners klagen daar nog serieus over ook... Ik bedoel, als je een mensenleven kan redden ga je daar toch niet over klagen?
Ja ik ook, ik zie ook niet in wat het probleem zou zijn als de policy wat dat betreft iets zou worden aangepast, zodat zowel Danny, de FA's en de MODs ermee kunnen leven.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ik blijf het een vaag verhaal vinden.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zie ook niet in wat het probleem zou zijn als de policy wat dat betreft iets zou worden aangepast, zodat zowel Danny, de FA's en de MODs ermee kunnen leven.
Zou het een ideetje zijn om gewoon een voorzetje daarvoor te maken? Ik wil er wel even over nadenken .. los topicje ?
Dat is helemaal van de gekke iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:55 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga vannacht op stal slapen.
Hartslag en ademhaling van Treas zijn oke
Ze trekt af en toe gigantisch haar buik samen (harde buiken), bolt haar rug, gaat liggen, weer staan, eet amper en blijft poepen en piessen.
Als ze nou opschiet dan is ze er vanaf, kan ik wegzwijmelen bij een veulen (god damn, nu heb ik de videocamera nog niet en nog geen DSLR). En als het echt snel komt, dan ben ik zaterdag gewoon op de meet...
Je zal maar zo heten!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Foto's van Hans Aarsman gratis te downloaden.
En DAT zouden meer mensen moeten doen
Iets directere link
boekenwinkel? Geld? kopen? Downloaden met je donder!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je zal maar zo heten!
Heb de voorkant van het boek gezien en dat vind ik een mooie foto! Heeft iemand zijn boeken al zien liggen bij een boekenwinkel ofzo?
op zich is jouw naam ook wel voor vunzige interpretaties vatbaarquote:
Het is veel mooier om een boek met een mooie kaft in de kast te hebben staan!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boekenwinkel? Geld? kopen? Downloaden met je donder!!
Oh? Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op zich is jouw naam ook wel voor vunzige interpretaties vatbaar
Ik wou er één in de tuin, maar de VVE ging niet accoord. Een F-16 wilden ze ook niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:26 schreef Shark.Bait het volgende:
RONALDV!!!!!!!
Iets voor jouw kantoor?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/4962466.stm
"adding that one Chinese company had bought a retired Soviet aircraft carrier to convert into a theme park."LOL
potver! de aso'squote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:36 schreef RonaldV het volgende:
Ik wou er één in de tuin, maar de VVE ging niet accoord. Een F-16 wilden ze ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |