quote:Op maandag 1 mei 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
'Simpelveld' staat anders wel heel mooi in zijn/haar paspoortje als geboorteplaats hoor.
Succes met![]()
![]()
![]()
Als hetgeen op de foto staat representatief is wil ik het hier waarschijnlijk wel laten zienquote:Op maandag 1 mei 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe..spannendSucces
Enneh....we krijgen wel foto's van de kleine te zien he
Of moet ik dan naar DPZ komen
We wachten afquote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Icicle het volgende:
[..]
Als hetgeen op de foto staat representatief is wil ik het hier waarschijnlijk wel laten zien
done, t is wel een zoekplaatje. en je hebt emaillequote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Pst vlieg: doe er nog ff linkje bij van het vorige topic...
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil bij deze even mijn excuses aanbieden voor mijn reactie. Heb niemand willen beledigen, mijn mond is soms sneller dan mijn hoofd.
sorry...klaar...over...
'K geloof niet dat het door jou komt. Ik denk eerder door Me&My Big Mouth...quote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoop echt dat het weer gezellig wordt.
Iedere keer woorden als 'eerst was het wel gezellig'
'vaste gasten blijven weg.'
Ik krijg echt een idee dat het deels door mij komt omdat ik te snel mijn oordeel trek, zeg wat me dwars zit en daarbij niet altijd even tactisch ben.
Blijkbaar ben ik nog geen vaste gast ofzo.
Ik trek het me iig aan en ik krijg nu de behoefte om hier weg te blijven en wel op zoek te gaan naar een ander fotoforum.
Pst vlieg: doe er nog ff linkje bij van het vorige topic...
Oh dat heb ik iedere weekquote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Ik trek het me iig aan en ik krijg nu de behoefte om hier weg te blijven en wel op zoek te gaan naar een ander fotoforum.
Maar toch blijf je knuffelbaar hoor..quote:Op maandag 1 mei 2006 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
'K geloof niet dat het door jou komt. Ik denk eerder door Me&My Big Mouth...
Dat soort opmerkingen helpen dan ook niet echt voor de sfeer hequote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Van Flitsie is het zeker geen arrogantiequote:Op maandag 1 mei 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Misschien is het wel onze onzekerheid dat we het allebei op onszelf betrekken Puckzzz en Flash
Of het is onze arrogantie.
Of omdat we alledrie een mening uiten.
Nog maar een keertje: ICICLE... wat is het adres van je babyblogje???
maar klein kusje erop hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
'K geloof niet dat het door jou komt. Ik denk eerder door Me&My Big Mouth...
Na de groepsknuffel in de rij om Puckzzz te zoenen..quote:
KLEINTJE... je hebt m'n mail msn whatsoever toch!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Nog maar een keertje: ICICLE... wat is het adres van je babyblogje???
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na de groepsknuffel in de rij om Puckzzz te zoenen..![]()
Staat er wat in de bijsluiter van andere verdovende middellen dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik arrogant aan mijn lijstje goede eigenschappen kan toevoegen hoor.
maar misschien denkt 'men' daar heel anders over![]()
die pijnstillers zijn trouwens best lekker, is een poedertje met een lichte sinaasappelsmaak
en ik heb nergens in de bijsluiter van de antibiotica gelezen dat je geen alcohol mag
jajaja algemeen bekend enzoooo... maar ik moet mijn verjaardag toch een beetje vieren?
Je hebt je poedertje met sinaasappelsmaak toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
jajaja algemeen bekend enzoooo... maar ik moet mijn verjaardag toch een beetje vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |