Italië wordt niet uitgeschakeldquote:Op maandag 1 mei 2006 15:14 schreef borisz het volgende:
italianen worden in de kwartfinales uitgeschakeld
Ik mist Totti en Cassano? Maldini doet zeker niet meer mee, ookal speelt hij nog wel voor Milan...quote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef placebeau het volgende:
Voorlopige selectie van Lippi voor een ministage deze week:
Selectie:
Doelmannen: Amelia (Livorno), Buffon (Juventus), De Sanctis (Udinese), Peruzzi (Lazio)
Verdedigers: Barzagli (Palermo), Bonera (Parma), Cannavaro (Juventus), Gamberini (Fiorentina), Grosso (Palermo), Nesta (Milan), Oddo (Lazio), Pasqual (Fiorentina), Zaccardo (Palermo), Zambrotta (Juventus)
Middenvelders: Barone (Palermo), Camoranesi (Juventus), Esposito (Cagliari), Gattuso (Milan), Liverani (Lazio), Marchionni (Parma), Pirlo (Milan), Semioli (Chievo)
Aanvallers: Del Piero (Juventus), Gilardino (Milan), Iaquinta (Udinese), Inzaghi Filippo (Milan), Lucarelli (Livorno), Tavano (Empoli), Toni (Fiorentina)
Inter en roma spelen deze week nog de bekrfinale, vandaar dat er van die ploegen nog geen speler is opgeropen.
Lees die laatste zin eensquote:Op maandag 1 mei 2006 15:32 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Ik mist Totti en Cassano? Maldini doet zeker niet meer mee, ookal speelt hij nog wel voor Milan...
Ik denk het eigenlijk ook, ook bij mij is Italie wel een beetje de topfavoriet. (zonder dat ik verder erg warm wordt van het team, het geen echte blikvangers heeft, of aansprekend spel speelt, maar effectief en sterk)quote:Op maandag 1 mei 2006 15:33 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vrees dat Italië heel ver gaat komen op dit WK.
Totti = Roma en die spelen woensdag tegen Inter voor de Coppa.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:32 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Ik mist Totti en Cassano? Maldini doet zeker niet meer mee, ookal speelt hij nog wel voor Milan...
Luca Toni bedoel je? Volgens mij is dat geen Italiaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Doet die Tony Luke of hoe die heet, ook mee? Of is dat eigenlijk een Braziliaan?
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Doet die Tony Luke of hoe die heet, ook mee? Of is dat eigenlijk een Braziliaan?
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik vrees het ergste.Het zal weer niet om aan te zien zijn. Maar probeer ze maar eens te verslaan.
ah, dit is zo cliché,quote:Op maandag 1 mei 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik vrees het ergste.Het zal weer niet om aan te zien zijn. Maar probeer ze maar eens te verslaan.
Gelukkig laat voetbal zich niet wiskundig berekenenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef LudoSanders het volgende:
Italie speelt attractiever voetbal als Nederland. Totti weer bijna fit, Italie kampioen.
Ik heb die hele wedstrijd gezien, die was na 7 minuten voorbij, toen Italie 2-0 voorstond ... daarna ging Italie een tandje lager, en de tweede helft speelde ze helemaal in wandeltempo, waarbij het opvallend was dat de duitsers zelfs hun wandeltempo niet kon bijhouden ....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:28 schreef placebeau het volgende:
Je hebt duidelijk de oefenwedstrijd tegen duitsland niet gezien, waarin ze erg aanvallend speelden
Ze hebben alleszins nog twee reuzekansen gemist.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik heb die hele wedstrijd gezien, die was na 7 minuten voorbij, toen Italie 2-0 voorstond ... daarna ging Italie een tandje lager, en de tweede helft speelde ze helemaal in wandeltempo, waarbij het opvallend was dat de duitsers zelfs hun wandeltempo niet kon bijhouden ....
Ik vond Italie wel indrukwekkend, vooral omdat ze enorm efficient speelden (meen iets van 5, 6 kansen, en dan ook 4 goals), maar echt aanvallend was het niet
als 'ze kropen niet helemaal terug' de italiaanse variant is van 'aanvallend voetbal' betekent dat nog niet dat ze opeens werkelijk 'aanvallend voetballen' ..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:08 schreef placebeau het volgende:
Ze hebben alleszins nog twee reuzekansen gemist.
En ze kropen niet helemaal terug na hun voorsprong, wat ze vroeger misschien wel hadden gedaaan.
Totti is een aardige voetballer hoor, maar of hij in zijn eentje het team gaat dragen lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig laat voetbal zich niet wiskundig berekenen
Inzaghi is gewoon goed bezig ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef Henkmanz het volgende:
zelfs Pippo Inzaghi gaat mee als het goed is![]()
0-1 en 0-0 betekent niet dat je toch die finale mag spelen hoor...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als 'ze kropen niet helemaal terug' de italiaanse variant is van 'aanvallend voetbal' betekent dat nog niet dat ze opeens werkelijk 'aanvallend voetballen' ..
de neiging om voetbal om het resultaat te spelen en iedere 'show' te vermijden, zit nu eenmaal sterk in het italiaanse bloed..
natuurlijk warend e Italianen gewoon goed in die wedstrijd, en mijn inschatting van hun team als favoriet is ook deels op die wedstrijd gebaseerd (vooral juist hun effectiviteit, ze rennen zich niet dood, maar weten heel mooi de momenten uit te kiezen) ...
Overigens, het grootste probleem vande Italianen is wmb echter nog wel hun eigen zware competitie ... de spelers lopen een groot risico aan het einde van het seizoen gewoon uitgeput te zijn... zeker als je bedenkt dat de competitie daar nog redelijk spannend is, en Milan nog de Champion's League finale speelt, met aardig wat italiaanse spelers ook ..
Die hebben weinig tijd te herstellen.
Die is niet opgeroepen ivm de Coppa Italia potjes.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:20 schreef Canisfire het volgende:
Materazzi gaat wel gewoon mee toch ?
De wat?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die is niet opgeroepen ivm de Coppa Italia potjes.
Ooh oke dus hij komt er later nog wel bijquote:
Zal wel Buffon; Zambrotta, Nesta, Cannavaro, Grosso; De Rossi, Pirlo, Gattuso; Totti; Toni en Gilardino worden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef Henkmanz het volgende:
De opstelling zoals ik hoop: 4-4-2:
Zambrotta - Nesta - Cannavaro - Pasqual
Gatusso - Pirlo - Camoranesi - Liverani
Pippo - Toni
Buffon was ik idd vergeten, niet handig, zonder keeperquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:10 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
Zal wel Buffon; Zambrotta, Nesta, Cannavaro, Grosso; De Rossi, Pirlo, Gattuso; Totti; Toni en Gilardino worden.
Volgens mij ook wel de beste opstelling, al mag van mij Pasqual er wel in voor Grosso.
Zie het wel zitten dit jaar voor Italie. Hebben ook een redelijk goede bank, eigenlijk is enkel Pirlo onmisbaar voor het systeem.
Alex zal ook voornamelijk als supersub gebruikt gaan worden lijkt me net als Pipo. Toni - Gilardino is toch een aardig ingespeelde voorhoede, zie bv de wedstrijd in Nederland nog vorig jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:10 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
Zal wel Buffon; Zambrotta, Nesta, Cannavaro, Grosso; De Rossi, Pirlo, Gattuso; Totti; Toni en Gilardino worden.
Volgens mij ook wel de beste opstelling, al mag van mij Pasqual er wel in voor Grosso.
Zie het wel zitten dit jaar voor Italie. Hebben ook een redelijk goede bank, eigenlijk is enkel Pirlo onmisbaar voor het systeem.
No offence, maar je weet net 4 dagen hoe die gast heet en dat ie uberhaupt een Italiaan is en je hebt nu een Toni-goal-counter in je sig? Wat een fanquote:Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:16 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
No offence, maar je weet net 4 dagen hoe die gast heet en dat ie uberhaupt een Italiaan is en je hebt nu een Toni-goal-counter in je sig? Wat een fan
Ja ho, je moet eens een keertje beginnen! Ik vind Tony gewoon een gave gast, ook al speelt ie bij Inter, dat maakt me niks uit...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:16 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
No offence, maar je weet net 4 dagen hoe die gast heet en dat ie uberhaupt een Italiaan is en je hebt nu een Toni-goal-counter in je sig? Wat een fan
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ho, je moet eens een keertje beginnen! Ik vind Tony gewoon een gave gast, ook al speelt ie bij Inter, dat maakt me niks uit...
Hij speelt nog niet bij Inter he.. of heb ik de deal gemist? Anyway, bij de Azurri verdient-ie zijn plek in de basis zeker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ho, je moet eens een keertje beginnen! Ik vind Tony gewoon een gave gast, ook al speelt ie bij Inter, dat maakt me niks uit...
Ik dacht dat ie bij Inter speelde! Oh nee, hij speelt bij Samp, die twee haal ik altijd door elkaar. Zelfde shirts he.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:05 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Hij speelt nog niet bij Inter he.. of heb ik de deal gemist? Anyway, bij de Azurri verdient-ie zijn plek in de basis zeker.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie bij Inter speelde! Oh nee, hij speelt bij Samp, die twee haal ik altijd door elkaar. Zelfde shirts he.
Tony moet sowieso in de basis ja, al kan het natuurlijk zo zijn dat Cesare Maldini toch liever met Gattuso speelt op zijn plek.
In Nederland wordt ook niet puur op voetbalkwaliteiten geselecteerd, zie Seedorf.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:22 schreef A.Petacchi het volgende:
Het grootste schandaal is natuurlijk dat Lippi vanwege een persoonlijke ruzie Christian Panucci niet oproept. In plaats daarvan neemt hij Bonera en Zaccardo mee terwijl Panucci duidelijk beter is en veel meer ervaring heeft.![]()
Maar waarom selecteerde hij dan wel Cassano en nog nooit Panucci?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Nederland wordt ook niet puur op voetbalkwaliteiten geselecteerd, zie Seedorf.
Misschien is er iets gebeurd dat niet naar buiten is gekomen, of is het inderdaad zo dat Lippi gewoon een hekel aan Panucci heeft. Wie zal het zeggen, een bondscoach heeft het recht om zijn eigen selectiecriteria vast te stellen.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:18 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Maar waarom selecteerde hij dan wel Cassano en nog nooit Panucci?
Dit is wel zo maar Seedorf is lastig in de groep enzo en heeft een enorm ego, claimt zich de nummer 10 positie enz.
Panucci heeft dat allemaal niet, is gewoon een teamspeler die het uitstekend doet dit jaar.
Panucci is ook wel iemand om een hekel aan te hebben trouwens.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is er iets gebeurd dat niet naar buiten is gekomen, of is het inderdaad zo dat Lippi gewoon een hekel aan Panucci heeft. Wie zal het zeggen, een bondscoach heeft het recht om zijn eigen selectiecriteria vast te stellen.
Dude, maak je nou een geintje of ben je serieus?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie bij Inter speelde! Oh nee, hij speelt bij Samp, die twee haal ik altijd door elkaar. Zelfde shirts he.
Tony moet sowieso in de basis ja, al kan het natuurlijk zo zijn dat Cesare Maldini toch liever met Gattuso speelt op zijn plek.
Hij probeerd andere users gewoon te laten happen.. that's all...quote:Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude, maak je nou een geintje of ben je serieus?Hij speelt bij Fiorentina! Hij gaat misschien naar Inter en naar mijn weten heeft hij geen hol bij Sampdoria te zoeken, ook nooit daar gespeeld... En wat bedoel je met Gatusso op Toni's plek? Gatusso is een (verdedigende) middenvelder! Zet die in de spits en het wordt niks
.
Btw, de bondscoach van Italië is Marcelo Lippi, niet Cesare Maldini.
Ik zou écht wat beter je huiswerk doen voordat je hier dingen post, want, no offence, er klopt geen hol van wat je typt
Inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
Grootste Europese kanshebber op de wereldbeker.![]()
Dat lijkt me een open deur.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
Grootste Europese kanshebber op de wereldbeker.![]()
Best irritant...quote:Op zondag 7 mei 2006 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij probeerd andere users gewoon te laten happen.. that's all...
Fokking grappig, ben blij dat hij het zelf leuk vindt.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij probeerd andere users gewoon te laten happen.. that's all...
Ik heb juist lot met Materazzi.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:55 schreef trepper het volgende:
Ik hoop dat ze wat aanvallender gaan spelen een keer. Ik vind dat ze hele goeie spelers hebben zoals Luca Toni en Gattuso, maar ook spelers waar ik me mateloos aan irriteer zoals Totti en Matterazi
Rustig maar jongen...quote:Op maandag 8 mei 2006 18:48 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Fokking grappig, ben blij dat hij het zelf leuk vindt.
Zuid-Korea is van de partij dusja.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:14 schreef borisz het volgende:
italianen worden in de kwartfinales uitgeschakeld
Denk het niet. Hij is ondervraagt en aangegeven niet meer gegokt te hebben nadat er een wet was opgelegd. Blijkt het tegendeel, mag 'ie natuurlijk niet mee.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef Trancelocator het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de gebeurtenissen rondom Buffon? Bestaat er het gevaar dat hij niet mee mag?
Inderdaad, iedereen heeft weer veel vooroordelen, maar Italië speelt geen catenaggio meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Italië gaat ver komen dit toernooi. Ze spelen volgens mij wat aanvallender dan vroeger en hebben een breed elftal.
Rijkeluisjes heeft elk lang, Nederland niet anders. Of bedoel je gewoon de mentaliteit? Dat is gewoon Italiaans.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Zuid-Korea is van de partij dusja.![]()
Maar effe serieus: Italië mag van mij vroeg uit het toernooi liggen. Eén bij elkaar geraapt zooitje rijkeluisjes, en het is absoluut niet leuk om naar te kijken.
Weinig ernstigs aan de hand dus. Niet met hem in ieder geval.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef Afunados het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij is ondervraagt en aangegeven niet meer gegokt te hebben nadat er een wet was opgelegd. Blijkt het tegendeel, mag 'ie natuurlijk niet mee.
[..]
Inderdaad, iedereen heeft weer veel vooroordelen, maar Italië speelt geen catenaggio meer.
wat een gelul...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Zuid-Korea is van de partij dusja.![]()
Maar effe serieus: Italië mag van mij vroeg uit het toernooi liggen. Eén bij elkaar geraapt zooitje rijkeluisjes, en het is absoluut niet leuk om naar te kijken.
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:10 schreef WeebI het volgende:
Ik had altijd een bloedhekel aan Italië.
En dat heb ik nog steeds.
Ben jij geen Nederlander?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef burberry het volgende:
tuurlijk hebben jullie een hekel aan italia want nederland verliest altijd van ons
quote:Fratelli d'Italia !
L'Italia s'è desta.
Dell'elmo di Scipio,
s'è cinta la testa.
Dov'è la Vittoria?
Le porga la chioma,
Ché schiava di Roma,
Iddio la creò.
Italiaanse broeders,
Italië is ontwaakt.
Ze heeft haar hoofd omsloten,
met de helm van Scipio.
Waar is de overwinning?
Ze buigt haar hoofd naar u,
u die God heeft geschapen,
als de slaaf van Rome.
Met alle omkopingsschandalen van tegenwoordig vraag je je af: Valt dat dan niet op in de wedstrijden in kwestie zelf?quote:
Voorin zal het vrijwel zeker Toni-Gilardino worden. Erg succesvol voor de Azzurri de laatste wedstrijden. Inzaghi zal pinchhitter worden denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef cultheld het volgende:
En wát een voorhoede. Toni in de spits met Totti in z'n rug en Inzaghi naast hem, verwacht ik.
Of je meer dan 10 miljoen verdient, zoals Totti, of een paar ton zoals al die AZ'ers enzo, vind ik nog wel een verschil. Ik vind ze stuk voor stuk een gigantisch vervelende en arrogante uitstraling hebben. Toni is de enige die me aanspreekt.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:00 schreef Afunados het volgende:
[..]
Rijkeluisjes heeft elk lang, Nederland niet anders. Of bedoel je gewoon de mentaliteit? Dat is gewoon Italiaans.
En tegenwoordig is het spel van Italië zeer aardig hoor, geen catenaggio meer. Je zal het wel zien
Dat is een voorhoede die WK-waardig is ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef cultheld het volgende:
En wát een voorhoede. Toni in de spits met Totti in z'n rug en Inzaghi naast hem, verwacht ik.
Van arrogante uitstraling kunnen veel Nederlandse spelers ook niet klagen, me dunkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Of je meer dan 10 miljoen verdient, zoals Totti, of een paar ton zoals al die AZ'ers enzo, vind ik nog wel een verschil. Ik vind ze stuk voor stuk een gigantisch vervelende en arrogante uitstraling hebben. Toni is de enige die me aanspreekt.
Noem ze eens ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Van arrogante uitstraling kunnen veel Nederlandse spelers ook niet klagen, me dunkt.
Wat een sterke opmerking om je land te verdedigen zeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Van arrogante uitstraling kunnen veel Nederlandse spelers ook niet klagen, me dunkt.
Dat was de afgelopen jaren inderdaad altijd het geval. Dit keer toch minder. Nu is Nederland echter veel te onervaren en zwak..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel een punt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:02 schreef Afunados het volgende:
[..]
Dat was de afgelopen jaren inderdaad altijd het geval. Dit keer toch minder.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:07 schreef Corksterr het volgende:
Totti zullen we ook nog wel een aantal gezichten zien raken met zijn roggel dit WK.![]()
Dat zal DE vraag zijn ja, welke invoed heeft het schandaal, negatief of positief. Hopelijk dat laatste, dat de spelers er extra kracht uit halen om iedereen te laten zien hoe goed ze zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is een voorhoede die WK-waardig is ja.
Een halve finale zie ik voor Italië zeker dit jaar. Even afwachten hoe dat hele schandaal gebeuren doorwerkt op de groep, maar volgens mij kunnen ze zich daar vrij goed van afsluiten.
Materazzi is de manquote:
check die elleboogquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Materazzi is de man![]()
[afbeelding]
Het is niet altijd een eikel hoor![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:38 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
1e elftal foto van de 23 die het moeten gaan doen.
Forza Italia!
ík (ook al vraag je mij niet) denk persoonlijk niet dat veel spelers hier last van zullen krijgen. Het kan organisatorisch misschien wat geklooi opleveren, maar ik denk dat er in het veld niet veel verschil te zien zal zijn...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:18 schreef methodmich het volgende:
Zal het schandaal de ploeg uit het lood slaan denk je, DIGGER?
Die laatste zin...quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marco 'the butcher' Matterazzi.![]()
Forzaaa Italia![]()
*Laura Pausini opzet*![]()
lolquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:13 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Hij hapt!Kijk hem happen!
![]()
Haha, je hapte!!![]()
![]()
Inno di Mameli = pwninage.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
Geen topic compleet zonder het volkslied.
Italia
Fratelli d'Italia
L'Italia s'è desta,
Dell'elmo di Scipio
S'è cinta la testa.
Dov'è la Vittoria?
Le porga la chioma,
Ché schiava di Roma
Iddio la creò.
Stringiamci a coorte
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò.
(...snip...)
Forza Azzurri![]()
quote:Riva slams Kaiser Franz
Gigi Riva has hit back at Franz Beckenbauer’s criticism of the Italy squad, calling the German legend “a big baby.”
Beckenbauer claimed earlier this week that he had seen the Azzurri as one of the favourites, but that they were bound to suffer the psychological after-effects of the scandal sweeping through the sport.
“He is a great man, but he spoke with the mind of a child when he said that,” slammed team manager Riva.
“I really didn’t expect that sort of attitude from Beckenbauer. When we next meet, I’ll bring along a toy train to keep him amused.”
Meanwhile, Beckenbauer was interviewed by RAI's TG1 and tried to calm this storm.
"I was misinterpreted," insisted the German. "I merely meant that there will be a lot of pressure on the Italians in this tournament. I hope I'm wrong about the effect it could have and still consider them among the favourites along with Brazil."
En dan nog zul je mensen horen roepen dat ze Italië niet moeten met hun behoudende spel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:52 schreef DIGGER het volgende:
Toni - Gila met Totti er vlak achter in een 4-3-1-2
Pipo als pinchhitter.
Nee, Zambrotta rechts en Grosso linksquote:Op maandag 29 mei 2006 00:46 schreef ErikT het volgende:
Wat wordt de onpasseerbare verdediging nou?
Nesta en Cannavaro in het midden, Zambrotta links en Grosso rechts?
Materazzi op de bank?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:13 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nee, Zambrotta rechts en Grosso links![]()
Vind ik nog steeds een van de mooiste foto's van Materazzi.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Materazzi is de man![]()
[afbeelding]
Het is niet altijd een eikel hoor![]()
Als breekijzerquote:
quote:Duo handed Swiss roles
Francesco Totti and Alessandro Del Piero will both start in Wednesday’s friendly against Switzerland, boss Marcello Lippi has confirmed.
The Italian tactician has previously opted to use either one or the other in an attacking trident, but both will get the nod in Geneva tomorrow night.
“The decision to use this system is tactical,” Lippi stated. “Del Piero will start on the left so that things will be easier on Totti who is making his comeback.”
The Roman star hasn’t started a game since February after he missed the closing months of the campaign with a fractured ankle.
The No 10 has made just two substitute appearances since, but will begin in the Azzurri’s first pre-World Cup test.
“Francesco has no particular problems,” continued the former Juventus maestro. “He isn’t concerned about being involved in a challenge.
“He’s already come through tackles in training. He’ll do well, you’ll see a different Totti from the one in training on Sunday.”
Lippi usually fields Totti behind two central strikers, but has opted to use just one in favour of putting Del Piero in a wide midfield spot.
“If Francesco had two men to serve up front, it would have meant more work from him in the midfield area,” continued the boss.
“But Alex will help out on the left. Del Piero will do very well in that position which will mean less work for Totti.”
The Azzurri trained again this morning at Coverciano where they made their final preparations before flying across the border later today.
Lippi is expected to field his strongest XI possible even if Alessandro Nesta may be rested, while Gianluca Zambrotta is definitely out. Alberto Gilardino may beat Luca Toni for the striker’s role.
There are also concerns over Simone Perrotta who twisted a knee on Tuesday. He’ll undergo tests over the next 24 hours as a precautionary measure.
--------------------------------------------------------------------------------
Italy (possible): Buffon; Zaccardo, Cannavaro, Materazzi, Grosso; Camoranesi, Pirlo, Gattuso; Totti; Del Piero, Gilardino
Zou ik ook graag hebben, ten koste van Camaronesi, vind hem maar niets, eigenlijk als enige uit de hele selectie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:09 schreef Chocolademousse het volgende:
Daniele de Rossi in de basis!! Das mijn mening....
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
ennuh Alfunados: Elegantly Wasted was dit keer toch echt mijn vrouw
Het was ook niet de bedoeling dat Totti de veel mogelijk weergaloze acties zou maken, het ging erom dat ie wedstrijdritme zou opdoen en dus zo lang mogelijk zou spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:29 schreef BramKVO het volgende:
Totti duidelijk nog niet in vorm, was onzichtbaar
Dat sloeg echt nergens op idd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Niemand die debiele actie van de Zwitserse keeper opgevallen??
Waarvan is dat liedje het intro?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:44 schreef burberry het volgende:
Afunados weet jij hier dat intro liedje heet NOI NOI NOI enz ik kan hem niet vinden weet jij of iemand anders toevallig de zanger-naam ?
Geen idee, zal morgen eens opletten inddquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef burberry het volgende:
als de wedstrijd begint.. zie je op de achter grond supporters op de voorgrond reclame mappei,tim
heb je geen idee ??? morgen maar effe opletten dan tegen oekraine
Jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:27 schreef burberry het volgende:
heb jij trouwens ook dat als italia een wedstrijd speelt voor kwalificatie of zo dat het beeld van rai uno op zwart gaat ???
Geen idee, maar denk dat het overal buiten Italië zo is..quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef burberry het volgende:
ook UPC ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef MmadviewW het volgende:
Italie is zo
![]()
![]()
![]()
Bijna Toscane
Italiaanse alpen zijn ook![]()
Wat een flauwekul, de Rai scrambled programma's die het ivm rechten niet zonder abonnement over de grens mag uitzenden, zoals dus films en CL wedstrijden. Coppa Italia wedstrijden en wedstrijden van het Italiaanse elftal zijn gewoon te ontvangen, worden nooit gecodeerd. als UPC die wedstrijden om e.o.a. reden niet doorgeeft, moeten ze niet met zo'n kut smoes komen, want Casema geeft het bijvoorbeeld wel door op de Digitale TV.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef burberry het volgende:
dit is mijn opstelling
Buffon
Zambrotta Nesta Cannavaro Grosso
Pirlo Gatusso De Rossi
Totti
delpiero Toni
en digger. ik heb upc hier over gebelt het blijkt dus zo te zijn dat als er een officele wedstrijde is coppa/azzuri/cl enz enz enz dat het beeld op zwart springt omdat rai er geld voor wilt hebben en er in NL te weinig animo voor is om het te kopen aldus upc
en effe zoeken vasco rossi.. alleen de titel :S
Maak maar eens een top 3 van spelers op iedere positie dan staat er altijd een Italiaan tussenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zie ik nog niet zo in eigenlijk.
Nee, niet in deze opstelling, want Perotta is niet de vervanger voor Camoranesi, dat is de Rossi normaalgesproken. Daarom is het opvallend dat De Rossi en Camoranesi tegelijkertijd spelen.quote:
Zwitserland speelde voor eigen huis, dat zal er ook mee te maken hebben gehad. Zal vandaag wel rustiger zijn, en misschien dat Lippi ook even met de Oekrainse bondscoach overlegtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, niet in deze opstelling, want Perotta is niet de vervanger voor Camoranesi, dat is de Rossi normaalgesproken. Daarom is het opvallend dat De Rossi en Camoranesi tegelijkertijd spelen.
En Alfunados: Denk het ook, maar meest belangrijke zou ik vinden dat die Oekrainers wel een beetje normaal duels aangaan als in 'vriendschappelijk' en niet zo lomp en leip als die Zwitsers woensdag nu en dan.
Of #1.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wereldkampioenskandidaat nummer 2
Het Oekraïne topic #1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:38 schreef stefmans het volgende:
mischien offtopic maar hoe gaat Oekraïne?
Daar post geen hond inquote:
het was ver van 100% van beide kanten trouwens. hopelijk gaan ze er voor tegen ghana want mochten ze zo spelen in duitsland is het snel afgelopenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef Afunados het volgende:
Nou, dat was niet veel soeps en Italië speelde ook niet op 100%. Daarvoor moeten we nog een weekje wachten.
Wel geergerd aan Camaronesi, met zijn nutteloze runs(zonder rendament) en Del Piero was ook waardeloos. De Rossi was vandaag wel een pluspunt. Speelde met veel rust aan de bal en eiste ballen ook vaak op. Hopelijk mag hij vlg week spelen op de plaats van Camaronesi..
Ook benieuwd of Totti op tijd volledig fit zal zijn, ziet er toch nog verre van topfit uit.
Conditioneel zit het wel goed geloof ik maar hij mist wedstrijdritme en balgevoel voorlopig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef Afunados het volgende:
Nou, dat was niet veel soeps en Italië speelde ook niet op 100%. Daarvoor moeten we nog een weekje wachten.
Wel geergerd aan Camaronesi, met zijn nutteloze runs(zonder rendament) en Del Piero was ook waardeloos. De Rossi was vandaag wel een pluspunt. Speelde met veel rust aan de bal en eiste ballen ook vaak op. Hopelijk mag hij vlg week spelen op de plaats van Camaronesi..
Ook benieuwd of Totti op tijd volledig fit zal zijn, ziet er toch nog verre van topfit uit.
Ja maargoed, Engeland, Argentinië en Brazilië kunnen net zo goed ver komen denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Ach, ik heb ze als winnaar.
Het is een gokje, maar als het even gek loopt kunnen ze het ver schoppen denk ik.
Nesta en Zambrotta toch duidelijke zorgenkindjesquote:Nesta e Zambrotta: è l'ora X
Mentre i compagni si allenano a Coverciano, i due infortunati stanno effettuando esami in una clinica fiorentina. A breve gli esiti. Domani la partenza per la Germania
ApFIRENZE, 6 giugno 2006 - Conclusa la mini-tournée in Svizzera e dopo due giorni di riposo, la nazionale italiana ha ripreso la preparazione in vista del Mondiale. Ora il programma prevede per domani un allenamento mattutino e una conferenza stampa pre-partenza, quindi il trasferimento della comitiva a Duisburg, dove gli uomini di Lippi sosterranno le ultime tappe della marcia di avvicinamento all’esordio mondiale contro il Ghana.
Gli azzurri sono scesi in campo per il primo dei due allenamenti previsti per oggi al Centro Tecnico di Coverciano, dove la Nazionale, arrivata ieri pomeriggio, resterà sino a domani per poi volare in Germania. Marcello Lippi ha diviso il gruppo in due, impegnandolo in esercizi atletici sul campo da tennis in erba sintetica presente all'interno del Centro Tecnico: del primo "lotto" fanno parte Alberto Gilardino, Cristian Zaccardo, Andrea Barzagli, Simone Barone, Massimo Oddo e Gennaro Gattuso, che ha svolto un po' di corsa in più. I tre portieri, Gigi Buffon, Angelo Peruzzi e Marco Amelia, stanno invece allenandosi insieme al preparatore dei portieri. Il secondo gruppo è sceso in campo verso le 11 per il riscaldamento e comprende Francesco Totti, Mauro Camoranesi, Simone Perrotta, Vincenzo Iaquinta, Marco Materazzi, Luca Toni, Daniele De Rossi, Filippo Inzaghi, Fabio Grosso e Fabio Cannavaro. Alessandro Del Piero, con ancora indosso la tuta, non ha preso parte al riscaldamento.
Intanto, Gianluca Zambrotta e Alessandro Nesta si sono recati insieme al medico azzurro Enrico Castellacci in un istituto fiorentino per sottoporsi ad ecografia e risonanza magnetica. Si tratta di esami che serviranno a fare il punto della situazione sui problemi fisici accusati dai due giocatori azzurri.
Ik denk dat dit wel een van de moeilijkste poules is die Italië kon loten. Zelfs Ghana is goed bezig in de oefenpotten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Allebei toch prima te vervangen? De poule mag geen probleem opleveren, dus zijn ze fit als het echt moet gebeuren.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:46 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel een van de moeilijkste poules is die Italië kon loten. Zelfs Ghana is goed bezig in de oefenpotten.
Maar ze moeten natuurlijk iedereen kunnen verslaan, willen ze wereldkampioen worden.
quote:Gennaro Gattuso zal vanwege een blessure aan zijn rechter bovenbeen twee weken uitgeschakeld zijn. De 41-voudig Italiaans international mist hierdoor de duels tegen Ghana op 12 juni en tegen de Verenigde Staten op 17 juni.
Bondscoach Marcello Lippi maakte duidelijk dat de absentie van de 28-jarige middenvelder van AC Milan geen al te groot probleem is.
“Ik roep alleen vervangers op voor basisspelers, niet voor reserves. Gattusso blijft bij ons, ik hoop dat hij zich snel herstelt”, aldus de bondscoach van La Squadra Azzurra.
Eerder moest Lippi al zien hoe Gianluca Zambrotta en Alessandro Nesta uitvielen met blessures. Zambrotta lijkt het eerste groepsduel niet te halen, terwijl de aanwezigheid van Nesta twijfelachtig is.
en is het mogelijk om daar te kijken of is alles dicht ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:07 schreef DIGGER het volgende:
Duisburg. Ze vertrekken vandaag die kant op.
Weet niet zo welke trainingen wel of niet achter gesloten deuren zijn, geen idee dus.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:43 schreef burberry het volgende:
[..]
en is het mogelijk om daar te kijken of is alles dicht ?
waar jij waar de info vandaan kan halen waar ze precies trainen, de tijd en of het toegangkelijk is ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Weet niet zo welke trainingen wel of niet achter gesloten deuren zijn, geen idee dus.
Totti grapte gisteren voor de camera's trouwens dat als het zo doorgaat (met de blessures), hij straks nog de meest fitte speler is. Maar goed, beter tegenslagen voor het toernooi dan tijdens, hoop dat ze dan juist wat geluk hebben.
Italiaanse TV, kranten, websites van kranten/voetbalbond etc.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:31 schreef burberry het volgende:
[..]
waar jij waar de info vandaan kan halen waar ze precies trainen, de tijd en of het toegangkelijk is ?
duisburg is namelijk maar een klein uurtje rijden![]()
Omdat m'n huis groen wit rood ingepakt is.quote:
quote:Totti set for Ghana start
Francesco Totti is being tipped to start in Italy’s World Cup opener against Ghana on Monday night.
The Roman is set to be risked by national boss Marcello Lippi even though he has come through just one 90-minute game since breaking his ankle in February.
Although Totti looked like a distant relative of his true self in last week’s friendlies against Switzerland and the Ukraine, he is set to win a place in the Azzurri starting XI.
Reports on Friday suggest that Lippi will opt for a 4-3-1-2 system after seemingly dumping the option of going with a midfield four of Mauro Camoranesi, Andrea Pirlo, Daniele De Rossi and Simone Perrotta.
Lippi is happy with Totti’s fitness progress and will keep faith with his attacking philosophy against the African outfit in Hanover.
Should he have any second thoughts then Alessandro Del Piero will be drafted into the side in a left-sided attacking position instead.
The Azzurri go into the match with a number of injury worries with Gianluca Zambrotta and Gennaro Gattuso out, while Alessandro Nesta remains a doubt.
We should get a clearer indication of Lippi’s plans during tonight’s friendly encounter against a Duisburg Under-19 side.
Italy trained behind closed doors this morning, where they practiced dead ball situations, and will do the same later today.
Zambrotta and Nesta worked away from the main group of players, while Gattuso spent this morning in the gym.
Deze opstelling verwacht ik ook. Ben alleen bang dat Totti nog niet fit genoeg is om echt te gaan schitteren dit WK. Maar we wachten af, nog 1 dagje en ze kunnen laten zien waarvoor ze naar Duitsland zijn gekomen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:44 schreef BramKVO het volgende:
ik verwacht dit :
Buffon, Grosso, Nesta, Cannavaro, Oddo, Pirlo, De Rossi, Camoranesi, Totti, Gilardino, Toni.
Dit zou nog eens goed nieuws zijnquote:Italia: Lippi prova Perrotta al posto di Camoranesi
Nell'ultimo allenamento di stamane Lippi ha provato Daniele Perrotta al posto di Camoranesi. Per il resto confermata la scelta di schierare dal primo minuto Totti con Toni e Gilardino
hoeft niet negatief te werken.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:35 schreef versteegrob het volgende:
Spannende wedstrijd, het schandaal in eigenland speelt natuurlijk ook mee. Ik hoop dat ze winnen
Bal vooruit stampen en duiken, zo klassiek. Gelukkig trapte de scheids daar niet in.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef Gerrinho het volgende:
Italie doet mee voor de titel, maar wat hadden ze een geluk dat de scheids de bal niet op de stip legde zo'n kwartier voor tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |