abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37455380

Voetbalprofessor Marcello Lippi selecteerde sinds zijn aantreden als Italiaans bondscoach al talloze spelers. In Nederland vinden we dat Van Basten soms overdrijft, maar hij benadert het aantal spelers dat onder Lippi international mocht worden niet eens. Na het onder Trappatoni mislukte EK van 2004 snakt Italië naar succes. Opmerkelijk genoeg haalt Lippi zijn spelers niet alleen bij de traditionele topteams AC Milan, Internazionale, Juventus, AS Roma en in mindere mate Lazio vandaan, maar heeft hij ook al speeltijd gegund aan spelers van Cagliari, Chievo, Empoli, Fiorentina, Livorno, Messina, Palermo, Sampdoria en Udinese. Wie presteert in de sterke Serie A, krijgt ook een kans. Toch bestaat de kern nog wel uit spelers van de grootmachten. Alessandro Nesta, Gennaro Gattuso, Andrea Pirlo en Alberto Gilardino van Milan, Gianluca Zambrotta, Fabio Cannavaro, Alessandro Del Piero en Mauro Camoranesi van Juventus, Daniele De Rossi en Francesco Totti van AS Roma zijn belangrijke krachten. Totti lijkt zijn race tegen de klok om tijdig fit te raken te gaan winnen. De meest opmerkelijke aanvulling van kleinere clubs komt van Luca Toni. De lange spits scoorde vorig seizoen al flink wat voor Palermo en is in dienst van Fiorentina dit seizoen onbetwist topscorer in de Italiaanse competitie. De Italianen hopen dan ook dat Toni, gevoed door Totti of Del Piero, de goals gaat maken die het voetbalmaffe land voor het eerst sinds in 1982 het WK gewonnen werd weer eens een internationale hoofdprijs bezorgen.

De WK-historie:
1934: Winnaar
1938: Winnaar
1950: Eerste ronde
1954: Eerste ronde
1962: Eerste ronde
1966: Eerste ronde
1970: Verliezend finalist
1974: Eerste ronde
1978: Vierde
1982: Winnaar
1986: Tweede ronde
1990: Halve finale
1994: Verliezend finalist
1998: Kwartfinale
2002: Tweede ronde

Wedstrijdschema
12-06-2006 om 21.00 uur Italië - Ghana in Hannover
17-06-2006 om 21.00 uur Italië – Verenigde Staten in Kaiserslautern
22-06-2006 om 16.00 uur Tsjechië - Italië in Hamburg

Zodra de selectie bekend is, zal deze hier worden gepost.

[ Bericht 46% gewijzigd door Bomenverzameling op 04-05-2006 22:14:05 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 mei 2006 @ 15:14:14 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37455590
italianen worden in de kwartfinales uitgeschakeld
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 1 mei 2006 @ 15:15:34 #3
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37455638
Voorlopige selectie van Lippi voor een ministage deze week:

Selectie:

Doelmannen: Amelia (Livorno), Buffon (Juventus), De Sanctis (Udinese), Peruzzi (Lazio)

Verdedigers: Barzagli (Palermo), Bonera (Parma), Cannavaro (Juventus), Gamberini (Fiorentina), Grosso (Palermo), Nesta (Milan), Oddo (Lazio), Pasqual (Fiorentina), Zaccardo (Palermo), Zambrotta (Juventus)

Middenvelders: Barone (Palermo), Camoranesi (Juventus), Esposito (Cagliari), Gattuso (Milan), Liverani (Lazio), Marchionni (Parma), Pirlo (Milan), Semioli (Chievo)

Aanvallers: Del Piero (Juventus), Gilardino (Milan), Iaquinta (Udinese), Inzaghi Filippo (Milan), Lucarelli (Livorno), Tavano (Empoli), Toni (Fiorentina)

Inter en roma spelen deze week nog de bekrfinale, vandaar dat er van die ploegen nog geen speler is opgeropen.
  maandag 1 mei 2006 @ 15:17:16 #4
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37455687
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:14 schreef borisz het volgende:
Italië wordt niet uitgeschakeld
pi_37456185
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef placebeau het volgende:
Voorlopige selectie van Lippi voor een ministage deze week:

Selectie:

Doelmannen: Amelia (Livorno), Buffon (Juventus), De Sanctis (Udinese), Peruzzi (Lazio)

Verdedigers: Barzagli (Palermo), Bonera (Parma), Cannavaro (Juventus), Gamberini (Fiorentina), Grosso (Palermo), Nesta (Milan), Oddo (Lazio), Pasqual (Fiorentina), Zaccardo (Palermo), Zambrotta (Juventus)

Middenvelders: Barone (Palermo), Camoranesi (Juventus), Esposito (Cagliari), Gattuso (Milan), Liverani (Lazio), Marchionni (Parma), Pirlo (Milan), Semioli (Chievo)

Aanvallers: Del Piero (Juventus), Gilardino (Milan), Iaquinta (Udinese), Inzaghi Filippo (Milan), Lucarelli (Livorno), Tavano (Empoli), Toni (Fiorentina)

Inter en roma spelen deze week nog de bekrfinale, vandaar dat er van die ploegen nog geen speler is opgeropen.
Ik mist Totti en Cassano? Maldini doet zeker niet meer mee, ookal speelt hij nog wel voor Milan...
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  maandag 1 mei 2006 @ 15:33:54 #6
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37456250
Ik vrees dat Italië heel ver gaat komen op dit WK.
  maandag 1 mei 2006 @ 15:34:25 #7
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37456272
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:32 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

Ik mist Totti en Cassano? Maldini doet zeker niet meer mee, ookal speelt hij nog wel voor Milan...
Lees die laatste zin eens .

Tja, qua selectie blijven ze natuurlijk een favoriet.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_37456463
Zo snel mogelijk eruit a.u.b.
pi_37466826
Geen topic compleet zonder het volkslied.

Italia

Fratelli d'Italia
L'Italia s'è desta,
Dell'elmo di Scipio
S'è cinta la testa.
Dov'è la Vittoria?
Le porga la chioma,
Ché schiava di Roma
Iddio la creò.
Stringiamoci a coorte
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò.

Noi fummo da secoli
Calpesti, derisi,
Perché non siam popolo,
Perché siam divisi.
Raccolgaci un'unica
Bandiera, una speme:
Di fonderci insieme
Già l'ora suonò.
Stringiamoci a coorte
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò.

Uniamoci, amiamoci,
l'Unione, e l'amore
Rivelano ai Popoli
Le vie del Signore;
Giuriamo far libero
Il suolo natìo:
Uniti per Dio
Chi vincer ci può?
Stringiamoci a coorte
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò.

Dall'Alpi a Sicilia
Dovunque è Legnano,
Ogn'uom di Ferruccio
Ha il core, ha la mano,
I bimbi d'Italia
Si chiaman Balilla,
Il suon d'ogni squilla
I Vespri suonò.
Stringiamoci a coorte
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò.

Son giunchi che piegano
Le spade vendute:
Già l'Aquila d'Austria
Le penne ha perdute.
Il sangue d'Italia,
Il sangue Polacco,
Bevé, col cosacco,
Ma il cor le bruciò.
Stringiamoci a coorte
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò

Forza Azzurri
pi_37466891
Dit wordt de Wereldkampioen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 1 mei 2006 @ 21:20:30 #11
33189 RM-rf
1/998001
pi_37467034
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:33 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vrees dat Italië heel ver gaat komen op dit WK.
Ik denk het eigenlijk ook, ook bij mij is Italie wel een beetje de topfavoriet. (zonder dat ik verder erg warm wordt van het team, het geen echte blikvangers heeft, of aansprekend spel speelt, maar effectief en sterk)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Trouwste user 2022 maandag 1 mei 2006 @ 21:42:10 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_37467752
Ik vrees het ergste.Het zal weer niet om aan te zien zijn. Maar probeer ze maar eens te verslaan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 mei 2006 @ 21:59:05 #13
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37468448
Wij worden wereldkampioen, dit keer zelfs met attractief voetbal
  maandag 1 mei 2006 @ 22:01:07 #14
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37468529
Doet die Tony Luke of hoe die heet, ook mee? Of is dat eigenlijk een Braziliaan?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37469900
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:32 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

Totti = Roma en die spelen woensdag tegen Inter voor de Coppa.
Cassano = Real is bankzitter, uit vorm, te dik etc. etc. etc.

Maldini is geblesseerd, maar zal ook niet mee gaan, plek voor nieuwe generatie he.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_37474162
Italia
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:08:51 #17
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_37474479
Italië wordt wereldkampioen
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_37475703
Italie wordt geen wereld kampioen. Op papier hebben ze altijd een van de beste elftallen maar ze spelen nooit groots.
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_37475727
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Doet die Tony Luke of hoe die heet, ook mee? Of is dat eigenlijk een Braziliaan?
Luca Toni bedoel je? Volgens mij is dat geen Italiaan.
Edit: wel een Italiaan dus!

[ Bericht 5% gewijzigd door flyin-hawk op 02-05-2006 01:14:45 ]
- Michele Sciacca
pi_37475740
quote:
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:00:49 #21
147836 Mindspin85
vanuit grûn
pi_37475825
Misschien speelt Lucky Luke mee met de VS?
pi_37476780
Ach ja Luca Toni. De nieuwe ondekking in Italie vain dit jaar he ?,
Zou dit wk wel flink gaan gebruiken om zijn kusten aan de rest van de wereld te laten zien.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 2 mei 2006 @ 08:07:39 #23
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37477954
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik vrees het ergste.Het zal weer niet om aan te zien zijn. Maar probeer ze maar eens te verslaan.

dinsdag 2 mei 2006 @ 16:28:57 #24
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37488400
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:

ah, dit is zo cliché,
Je hebt duidelijk de oefenwedstrijd tegen duitsland niet gezien, waarin ze erg aanvallend speelden . Op het vorig Wk speelden ze ook vrij goed, ze scoorden veel tegen Korea, maar helaas werd het leeuwendeel van die doelpunten afgekeurd.
pi_37488515
Italie speelt attractiever voetbal als Nederland. Totti weer bijna fit, Italie kampioen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_37488761
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef LudoSanders het volgende:
Italie speelt attractiever voetbal als Nederland. Totti weer bijna fit, Italie kampioen.
Gelukkig laat voetbal zich niet wiskundig berekenen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:01:11 #27
33189 RM-rf
1/998001
pi_37489170
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:28 schreef placebeau het volgende:

Je hebt duidelijk de oefenwedstrijd tegen duitsland niet gezien, waarin ze erg aanvallend speelden
Ik heb die hele wedstrijd gezien, die was na 7 minuten voorbij, toen Italie 2-0 voorstond ... daarna ging Italie een tandje lager, en de tweede helft speelde ze helemaal in wandeltempo, waarbij het opvallend was dat de duitsers zelfs hun wandeltempo niet kon bijhouden ....

Ik vond Italie wel indrukwekkend, vooral omdat ze enorm efficient speelden (meen iets van 5, 6 kansen, en dan ook 4 goals), maar echt aanvallend was het niet
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:08:10 #28
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37489331
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik heb die hele wedstrijd gezien, die was na 7 minuten voorbij, toen Italie 2-0 voorstond ... daarna ging Italie een tandje lager, en de tweede helft speelde ze helemaal in wandeltempo, waarbij het opvallend was dat de duitsers zelfs hun wandeltempo niet kon bijhouden ....

Ik vond Italie wel indrukwekkend, vooral omdat ze enorm efficient speelden (meen iets van 5, 6 kansen, en dan ook 4 goals), maar echt aanvallend was het niet
Ze hebben alleszins nog twee reuzekansen gemist.
En ze kropen niet helemaal terug na hun voorsprong, wat ze vroeger misschien wel hadden gedaaan.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:30:13 #29
33189 RM-rf
1/998001
pi_37489822
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:08 schreef placebeau het volgende:

Ze hebben alleszins nog twee reuzekansen gemist.
En ze kropen niet helemaal terug na hun voorsprong, wat ze vroeger misschien wel hadden gedaaan.
als 'ze kropen niet helemaal terug' de italiaanse variant is van 'aanvallend voetbal' betekent dat nog niet dat ze opeens werkelijk 'aanvallend voetballen' ..
de neiging om voetbal om het resultaat te spelen en iedere 'show' te vermijden, zit nu eenmaal sterk in het italiaanse bloed..

natuurlijk warend e Italianen gewoon goed in die wedstrijd, en mijn inschatting van hun team als favoriet is ook deels op die wedstrijd gebaseerd (vooral juist hun effectiviteit, ze rennen zich niet dood, maar weten heel mooi de momenten uit te kiezen) ...

Overigens, het grootste probleem vande Italianen is wmb echter nog wel hun eigen zware competitie ... de spelers lopen een groot risico aan het einde van het seizoen gewoon uitgeput te zijn... zeker als je bedenkt dat de competitie daar nog redelijk spannend is, en Milan nog de Champion's League finale speelt, met aardig wat italiaanse spelers ook ..
Die hebben weinig tijd te herstellen.
pi_37518011
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Gelukkig laat voetbal zich niet wiskundig berekenen
Totti is een aardige voetballer hoor, maar of hij in zijn eentje het team gaat dragen lijkt me sterk.

Del Piero, Camoranesi, zelfs Pippo Inzaghi gaat mee als het goed is Dit wordt een mooi WK voor italië. Ik kijk in elk geval erg uit naar wedstrijden van de Azurri.
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:59:55 #31
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37520228
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef Henkmanz het volgende:

zelfs Pippo Inzaghi gaat mee als het goed is
Inzaghi is gewoon goed bezig ook.
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:09:59 #32
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37523438
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:30 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als 'ze kropen niet helemaal terug' de italiaanse variant is van 'aanvallend voetbal' betekent dat nog niet dat ze opeens werkelijk 'aanvallend voetballen' ..
de neiging om voetbal om het resultaat te spelen en iedere 'show' te vermijden, zit nu eenmaal sterk in het italiaanse bloed..

natuurlijk warend e Italianen gewoon goed in die wedstrijd, en mijn inschatting van hun team als favoriet is ook deels op die wedstrijd gebaseerd (vooral juist hun effectiviteit, ze rennen zich niet dood, maar weten heel mooi de momenten uit te kiezen) ...

Overigens, het grootste probleem vande Italianen is wmb echter nog wel hun eigen zware competitie ... de spelers lopen een groot risico aan het einde van het seizoen gewoon uitgeput te zijn... zeker als je bedenkt dat de competitie daar nog redelijk spannend is, en Milan nog de Champion's League finale speelt, met aardig wat italiaanse spelers ook ..
Die hebben weinig tijd te herstellen.
0-1 en 0-0 betekent niet dat je toch die finale mag spelen hoor...
Wat een vrouw!
spits!
pi_37523867
Materazzi gaat wel gewoon mee toch ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:03:26 #34
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37525666
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:20 schreef Canisfire het volgende:
Materazzi gaat wel gewoon mee toch ?
Die is niet opgeroepen ivm de Coppa Italia potjes.
Wat een vrouw!
spits!
pi_37525778
Ik verwacht dat Italie het dit toernooi heel goed gaat doen.

Vorige 2 grote toernooien verliepen teleurstellend, maar nu zullen ze hard terugslaan.
pi_37525920
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Die is niet opgeroepen ivm de Coppa Italia potjes.
De wat?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_37526112
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:

[..]

De wat?
Coppa Italia = Italiaanse beker.
pi_37526597
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:14 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Coppa Italia = Italiaanse beker.
Ooh oke dus hij komt er later nog wel bij
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_37529340
De opstelling zoals ik hoop: 4-4-2:

Zambrotta - Nesta - Cannavaro - Pasqual
Gatusso - Pirlo - Camoranesi - Liverani
Pippo - Toni
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:10:52 #40
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_37530542
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef Henkmanz het volgende:
De opstelling zoals ik hoop: 4-4-2:

Zambrotta - Nesta - Cannavaro - Pasqual
Gatusso - Pirlo - Camoranesi - Liverani
Pippo - Toni
Zal wel Buffon; Zambrotta, Nesta, Cannavaro, Grosso; De Rossi, Pirlo, Gattuso; Totti; Toni en Gilardino worden.

Volgens mij ook wel de beste opstelling, al mag van mij Pasqual er wel in voor Grosso.

Zie het wel zitten dit jaar voor Italie. Hebben ook een redelijk goede bank, eigenlijk is enkel Pirlo onmisbaar voor het systeem.
pi_37537273
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 00:10 schreef ZIOPPA het volgende:

[..]

Zal wel Buffon; Zambrotta, Nesta, Cannavaro, Grosso; De Rossi, Pirlo, Gattuso; Totti; Toni en Gilardino worden.

Volgens mij ook wel de beste opstelling, al mag van mij Pasqual er wel in voor Grosso.

Zie het wel zitten dit jaar voor Italie. Hebben ook een redelijk goede bank, eigenlijk is enkel Pirlo onmisbaar voor het systeem.
Buffon was ik idd vergeten, niet handig, zonder keeper .
Maar denk je dat Totti topfit is voor het WK?
Toni voorin lijkt me een duidelijke keuze als topscorer Serie A, maar Gilardino hoeft niet per se toch... Als je kijkt naar de hoeveelheid tijd die hij en Pippo krijgen bij Milan is het nog maar de vraag wat er gaat gebeuren .
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:53:11 #42
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_37539814
Italie mag er van mij altijd zo snel mogelijk uit.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_37539886
-topic.
pi_37540515
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 00:10 schreef ZIOPPA het volgende:

[..]

Alex zal ook voornamelijk als supersub gebruikt gaan worden lijkt me net als Pipo. Toni - Gilardino is toch een aardig ingespeelde voorhoede, zie bv de wedstrijd in Nederland nog vorig jaar.

Eenk dat Italie naast een goed elftal, ook een goede bank heeft met goede alternatieven voor elke positie, ook belangrijk als je ver wilt geraken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:43:36 #45
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37545183
Volgens mij hebben ze een betere ploeg dan vier jaar geleden.
pi_37564535
quote:
No offence, maar je weet net 4 dagen hoe die gast heet en dat ie uberhaupt een Italiaan is en je hebt nu een Toni-goal-counter in je sig? Wat een fan
pi_37564776
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:16 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

No offence, maar je weet net 4 dagen hoe die gast heet en dat ie uberhaupt een Italiaan is en je hebt nu een Toni-goal-counter in je sig? Wat een fan

Buffon
Panucci-Nesta-Cannavaro-Zambrotta
Gatusso-Pirlo-De Rossi
Totti
Inzaghi(Del Piero)-Toni
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:11:35 #48
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37572107
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:16 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ja ho, je moet eens een keertje beginnen! Ik vind Tony gewoon een gave gast, ook al speelt ie bij Inter, dat maakt me niks uit...
Wat een vrouw!
spits!
pi_37578917
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ja ho, je moet eens een keertje beginnen! Ik vind Tony gewoon een gave gast, ook al speelt ie bij Inter, dat maakt me niks uit...

Italië gaat ver komen dit toernooi. Ze spelen volgens mij wat aanvallender dan vroeger en hebben een breed elftal.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:27:13 #50
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37580027
Voor zover je daar bij Italië van kan spreken, is het mijn 'dark horse'. Nar Brazilië is het mijn absolute topfavoriet dit keer.
Wat een vrouw!
spits!
pi_37580203
Jup, voor mij ook. Verwacht niet dat Duitsland zo ver gaat komen als veel mensen zeggen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:56:52 #52
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37581941
Dolce en Gabbana zouden voor WK-outfits zorgen.
Dat is dan ook weer Italië.
pi_37600542
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij speelt nog niet bij Inter he.. of heb ik de deal gemist? Anyway, bij de Azurri verdient-ie zijn plek in de basis zeker.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:33:50 #54
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37601166
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:05 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Hij speelt nog niet bij Inter he.. of heb ik de deal gemist? Anyway, bij de Azurri verdient-ie zijn plek in de basis zeker.
Ik dacht dat ie bij Inter speelde! Oh nee, hij speelt bij Samp, die twee haal ik altijd door elkaar. Zelfde shirts he.

Tony moet sowieso in de basis ja, al kan het natuurlijk zo zijn dat Cesare Maldini toch liever met Gattuso speelt op zijn plek.
Wat een vrouw!
spits!
pi_37601490
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie bij Inter speelde! Oh nee, hij speelt bij Samp, die twee haal ik altijd door elkaar. Zelfde shirts he.

Tony moet sowieso in de basis ja, al kan het natuurlijk zo zijn dat Cesare Maldini toch liever met Gattuso speelt op zijn plek.

Gatusso in de spits is echt weer zo'n keuze van Maldini, hij zal zijn zoontje ook weer wel opstellen .
Ik typ straat.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:47:19 #56
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37601528
Italia
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:27:57 #57
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37602403
Opvallend veel spelers van Palermo in de voorselectie.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_37606876
Ik hoop dat ze Fiore meenemen...
pi_37615056
Het grootste schandaal is natuurlijk dat Lippi vanwege een persoonlijke ruzie Christian Panucci niet oproept. In plaats daarvan neemt hij Bonera en Zaccardo mee terwijl Panucci duidelijk beter is en veel meer ervaring heeft.

Ik supporteer alleen voor Totti en De Rossi de rest kan me niets interesseren. Al zal dat wel veranderen als Italie de halve finales ofzo gaat halen.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_37620790
Ik hoop dat ze wat aanvallender gaan spelen een keer. Ik vind dat ze hele goeie spelers hebben zoals Luca Toni en Gattuso, maar ook spelers waar ik me mateloos aan irriteer zoals Totti en Matterazi
  zondag 7 mei 2006 @ 10:10:14 #61
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37622194
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 22:22 schreef A.Petacchi het volgende:
Het grootste schandaal is natuurlijk dat Lippi vanwege een persoonlijke ruzie Christian Panucci niet oproept. In plaats daarvan neemt hij Bonera en Zaccardo mee terwijl Panucci duidelijk beter is en veel meer ervaring heeft.
In Nederland wordt ook niet puur op voetbalkwaliteiten geselecteerd, zie Seedorf.
pi_37622278
quote:
Op zondag 7 mei 2006 10:10 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

In Nederland wordt ook niet puur op voetbalkwaliteiten geselecteerd, zie Seedorf.
Maar waarom selecteerde hij dan wel Cassano en nog nooit Panucci?

Dit is wel zo maar Seedorf is lastig in de groep enzo en heeft een enorm ego, claimt zich de nummer 10 positie enz.

Panucci heeft dat allemaal niet, is gewoon een teamspeler die het uitstekend doet dit jaar.
  zondag 7 mei 2006 @ 10:20:12 #63
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37622295
quote:
Op zondag 7 mei 2006 10:18 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Maar waarom selecteerde hij dan wel Cassano en nog nooit Panucci?

Dit is wel zo maar Seedorf is lastig in de groep enzo en heeft een enorm ego, claimt zich de nummer 10 positie enz.

Panucci heeft dat allemaal niet, is gewoon een teamspeler die het uitstekend doet dit jaar.
Misschien is er iets gebeurd dat niet naar buiten is gekomen, of is het inderdaad zo dat Lippi gewoon een hekel aan Panucci heeft. Wie zal het zeggen, een bondscoach heeft het recht om zijn eigen selectiecriteria vast te stellen.
  zondag 7 mei 2006 @ 10:45:22 #64
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37622585
quote:
Op zondag 7 mei 2006 10:20 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Misschien is er iets gebeurd dat niet naar buiten is gekomen, of is het inderdaad zo dat Lippi gewoon een hekel aan Panucci heeft. Wie zal het zeggen, een bondscoach heeft het recht om zijn eigen selectiecriteria vast te stellen.
Panucci is ook wel iemand om een hekel aan te hebben trouwens.
Wat een vrouw!
spits!
pi_37626183
Ik hoop dat Italie eindelijk eens op een groot toernooi lekker aanvallend gaat spelen zoals in de oefenduels met Nederland en Duitsland want dan zijn ze echt een van de topfavorieten wat mij betreft...

Het zal echter wel weer berekenend catannacio-voetbal worden en dan mogen ze van mij in de eerste ronde al naar huis... de poule is ook niet eenvoudig voor de Azzuri trouwens...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_37645046
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dude, maak je nou een geintje of ben je serieus? Hij speelt bij Fiorentina! Hij gaat misschien naar Inter en naar mijn weten heeft hij geen hol bij Sampdoria te zoeken, ook nooit daar gespeeld... En wat bedoel je met Gatusso op Toni's plek? Gatusso is een (verdedigende) middenvelder! Zet die in de spits en het wordt niks .
Btw, de bondscoach van Italië is Marcelo Lippi, niet Cesare Maldini .

Ik zou écht wat beter je huiswerk doen voordat je hier dingen post, want, no offence, er klopt geen hol van wat je typt
  zondag 7 mei 2006 @ 23:28:28 #67
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37645139
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Dude, maak je nou een geintje of ben je serieus? Hij speelt bij Fiorentina! Hij gaat misschien naar Inter en naar mijn weten heeft hij geen hol bij Sampdoria te zoeken, ook nooit daar gespeeld... En wat bedoel je met Gatusso op Toni's plek? Gatusso is een (verdedigende) middenvelder! Zet die in de spits en het wordt niks .
Btw, de bondscoach van Italië is Marcelo Lippi, niet Cesare Maldini .

Ik zou écht wat beter je huiswerk doen voordat je hier dingen post, want, no offence, er klopt geen hol van wat je typt
Hij probeerd andere users gewoon te laten happen.. that's all...
pi_37647011
Grootste Europese kanshebber op de wereldbeker.
pi_37663193
Dat ben ik wel met je eens Radegast!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 8 mei 2006 @ 18:12:34 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_37664033
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
Inderdaad

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37664301
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
Dat lijkt me een open deur.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 8 mei 2006 @ 18:22:53 #72
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_37664365
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Best irritant...
Ook al weet ik dat hij het niet meent.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_37665088
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Fokking grappig, ben blij dat hij het zelf leuk vindt.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:07:18 #74
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37732563
Ook WK-droom voor Italiaan Diana is uit
ROME Woensdag 10 Mei 2006 20:16 uur
Na Christian Vieri heeft Italië opnieuw een potentiële selectiespeler zien afhaken voor het WK in Duitsland. Aimo Diana heeft hinder van een hardnekkige kuitblessure en zal niet op tijd fit zijn voor het mondiale eindtoernooi.
“De blessures in mijn selectie maken het voor mij eenvoudiger om vervelende beslissingen te nemen”, laat bondscoach Marcello Lippi weten. “Eerst Vieri die vanwege een knieoperatie het WK moet missen. Nu weer Diana. Zijn flinke kuitblessure wil maar niet verdwijnen en kan dus niet mee naar Duitsland.”
Vier spelers komen in aanmerking om de opengevallen plaats op te vullen, te weten: Marco Marchionni (Parma), Franco Semioli (Chievo), Massimo Oddo (Lazio) en Mauro Esposito (Cagliari).
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:15:23 #75
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_37743984
quote:
Op zondag 7 mei 2006 02:55 schreef trepper het volgende:
Ik hoop dat ze wat aanvallender gaan spelen een keer. Ik vind dat ze hele goeie spelers hebben zoals Luca Toni en Gattuso, maar ook spelers waar ik me mateloos aan irriteer zoals Totti en Matterazi
Ik heb juist lot met Materazzi.

Verder vermoed ik dat Italië naast zijn schoenen gaat lopen en struikelt over een onbekend land zoals Australië, dan zal er spoedig weer een importverbod komen op Australianen. Ze zijn ook 'dikke vrienden' met Denen en Zuid-Koreanen.
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:23:26 #76
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_37744177
Wat zijn Australianen

En hoezo importverbod? Die Ahn was toch al langeinde contract bj Perugia destijds en wist al dat dat niet verlengd zou worden, alleen klinkt dat niet leuk oor de media, dus die maken er van dat hij omwille van z'n goal werd weggestuurd. Als je nog steeds denkt dat dat verhaal in de media destijds de waarheid is, heb je best wel lang onder een steen gelegen.

En er spelen meerdere Denen in de Serie A hoor, is nooit iets aan veranderd.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_37747437
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:48 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Fokking grappig, ben blij dat hij het zelf leuk vindt.
Rustig maar jongen...

Ik maakte inderdaad een geintje. Mensen die in VBL komen, en dat dit een verlengstuk van VBL is, weten dat ik een grapje maakte. Ik legde het er bewust zó dik bovenop. Sorry als je het klote vindt dat je meteen hapte.

Ik zal vanaf nu alleen maar serieus posten, oké?
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 15 mei 2006 @ 18:25:43 #78
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37851435
Questi i 23 convocati:
PORTIERI: Buffon (Juventus), Peruzzi (Lazio), Amelia (Livorno).

DIFENSORI: Zambrotta (Juventus), Nesta (Milan), Cannavaro (Juventus), Grosso (Palermo), Zaccardo (Palermo), Barzagli (Palermo), Materazzi (Inter), Oddo (Lazio).

CENTROCAMPISTI: Camoranesi (Juventus), Pirlo (Milan), Gattuso (Milan), De Rossi (Roma), Perrotta (Roma), Barone (Palermo).

ATTACCANTI: Totti (Roma), Toni (Fiorentina), Gilardino (Milan), Del Piero (Juventus), Inzaghi (Milan), Iaquinta (Udinese).

( 4 reserves: De Sanctis (Udinese), Bonera (Parma), Marchionni (Parma), Semioli (Chievo))

Mooie selectie, alleen jammer dat Pasqual niet meegaat
  maandag 15 mei 2006 @ 18:48:46 #79
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37852148
Italië zonder Cassano, maar met Inzaghi naar WK
MILAAN Maandag 15 Mei 2006 18:36 uur

Bondscoach Marcello Lippi (foto) van Italië heeft Felipo Inzaghi geselecteerd in zijn uiteindelijke 23-koppige selectie voor Duitsland. De 32-jarige aanvaller werd niet meer opgeroepen sinds oktober 2003. Ook doelman Gianluigi Buffon werd opgeroepen, ondanks zijn link met het Italiaanse omkoopschandaal.
Er was geen plaats voor Real Madrid-aanvaller Antonio Cassano.

Italie komt uit in groep E samen met Ghana, Verenigde Staten en Tsjechië.

Selectie Italië:

Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Angelo Peruzzi (Lazio), Marco Amelia (Livorno)
Verdediging: Cristian Zaccardo (Palermo), Alessandro Nesta (AC Milan), Fabio Cannavaro (Juventus), Gianluca Zambrotta (Juventus), Marco Materazzi (Inter Milan), Fabio Grosso (Palermo), Massimo Oddo (Lazio), Andrea Barzagli (Palermo)
Middenveld: Andrea Pirlo (AC Milan), Gennaro Gattuso (AC Milan), Daniele De Rossi (AS Roma), Mauro Camoranesi (Juventus), Simone Perrotta (AS Roma), Simone Barone (Palermo)
Aanval: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Francesco Totti (AS Roma), Alberto Gilardino (AC Milan), Filippo Inzaghi (AC Milan), Vincenzo Iaquinta (Udinese).
  maandag 15 mei 2006 @ 18:55:22 #80
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37852344
Hoe staat het eigenlijk met de gebeurtenissen rondom Buffon? Bestaat er het gevaar dat hij niet mee mag?
  maandag 15 mei 2006 @ 18:56:20 #81
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37852374
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:14 schreef borisz het volgende:
Zuid-Korea is van de partij dusja.

Maar effe serieus: Italië mag van mij vroeg uit het toernooi liggen. Eén bij elkaar geraapt zooitje rijkeluisjes, en het is absoluut niet leuk om naar te kijken.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:59:18 #82
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37852461
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef Trancelocator het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de gebeurtenissen rondom Buffon? Bestaat er het gevaar dat hij niet mee mag?
Denk het niet. Hij is ondervraagt en aangegeven niet meer gegokt te hebben nadat er een wet was opgelegd. Blijkt het tegendeel, mag 'ie natuurlijk niet mee.
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

Italië gaat ver komen dit toernooi. Ze spelen volgens mij wat aanvallender dan vroeger en hebben een breed elftal.
Inderdaad, iedereen heeft weer veel vooroordelen, maar Italië speelt geen catenaggio meer.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:00:24 #83
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37852492
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Maar effe serieus: Italië mag van mij vroeg uit het toernooi liggen. Eén bij elkaar geraapt zooitje rijkeluisjes, en het is absoluut niet leuk om naar te kijken.
Rijkeluisjes heeft elk lang, Nederland niet anders. Of bedoel je gewoon de mentaliteit? Dat is gewoon Italiaans.

En tegenwoordig is het spel van Italië zeer aardig hoor, geen catenaggio meer. Je zal het wel zien
  maandag 15 mei 2006 @ 19:05:21 #84
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37852641
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef Afunados het volgende:

[..]

Denk het niet. Hij is ondervraagt en aangegeven niet meer gegokt te hebben nadat er een wet was opgelegd. Blijkt het tegendeel, mag 'ie natuurlijk niet mee.
[..]

Inderdaad, iedereen heeft weer veel vooroordelen, maar Italië speelt geen catenaggio meer.
Weinig ernstigs aan de hand dus. Niet met hem in ieder geval.
pi_37852745
ITALIEEEE
  maandag 15 mei 2006 @ 19:10:07 #86
113682 WeebI
Wee Bull
pi_37852761
Ik had altijd een bloedhekel aan Italië.

En dat heb ik nog steeds.

Toch denk ik dat ze een goed team hebben dat wereldkampioen gaat worden.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_37855699
quote:

[..]

wat een gelul...

heb jij nederland-italia gezien ? 1-3 met aanvallend voetbal

Italia-duitsland 4-1 !!! met zeer aanvallend voetbal dus als je de feiten niet weet hou je mond dan...

Forza Italia
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 mei 2006 @ 21:31:50 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37857931
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:10 schreef WeebI het volgende:
Ik had altijd een bloedhekel aan Italië.

En dat heb ik nog steeds.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 15 mei 2006 @ 21:38:02 #89
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_37858253
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:31 schreef borisz het volgende:

[..]
dat wilde ik dus ook zeggen
pi_37859604
tuurlijk hebben jullie een hekel aan italia want nederland verliest altijd van ons
  maandag 15 mei 2006 @ 22:09:31 #91
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37859791
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef burberry het volgende:
tuurlijk hebben jullie een hekel aan italia want nederland verliest altijd van ons
Ben jij geen Nederlander?

*Een blik op jouw AT leert mij dat jij inderdaad een Italiaan bent.
pi_37860096
Kennen we hem al?
quote:
Fratelli d'Italia !
L'Italia s'è desta.
Dell'elmo di Scipio,
s'è cinta la testa.
Dov'è la Vittoria?
Le porga la chioma,
Ché schiava di Roma,
Iddio la creò.

Italiaanse broeders,
Italië is ontwaakt.
Ze heeft haar hoofd omsloten,
met de helm van Scipio.
Waar is de overwinning?
Ze buigt haar hoofd naar u,
u die God heeft geschapen,
als de slaaf van Rome.
Ik typ straat.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:10:00 #93
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37862651
quote:

[..]

Met alle omkopingsschandalen van tegenwoordig vraag je je af: Valt dat dan niet op in de wedstrijden in kwestie zelf?
Wel, bij de wedstrijden van Zuid-Korea zag je het heel duidelijk.
pi_37863034
Italië maakt een hele grote kans om ver te komen. Wat een verdediging + middenveld .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_37863238
En wát een voorhoede. Toni in de spits met Totti in z'n rug en Inzaghi naast hem, verwacht ik.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:38:41 #96
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37863801
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef cultheld het volgende:
En wát een voorhoede. Toni in de spits met Totti in z'n rug en Inzaghi naast hem, verwacht ik.
Voorin zal het vrijwel zeker Toni-Gilardino worden. Erg succesvol voor de Azzurri de laatste wedstrijden. Inzaghi zal pinchhitter worden denk ik.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:01:39 #97
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37864699
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:00 schreef Afunados het volgende:

[..]

Rijkeluisjes heeft elk lang, Nederland niet anders. Of bedoel je gewoon de mentaliteit? Dat is gewoon Italiaans.

En tegenwoordig is het spel van Italië zeer aardig hoor, geen catenaggio meer. Je zal het wel zien
Of je meer dan 10 miljoen verdient, zoals Totti, of een paar ton zoals al die AZ'ers enzo, vind ik nog wel een verschil. Ik vind ze stuk voor stuk een gigantisch vervelende en arrogante uitstraling hebben. Toni is de enige die me aanspreekt.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37873149
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef cultheld het volgende:
Dat is een voorhoede die WK-waardig is ja.

Een halve finale zie ik voor Italië zeker dit jaar. Even afwachten hoe dat hele schandaal gebeuren doorwerkt op de groep, maar volgens mij kunnen ze zich daar vrij goed van afsluiten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:48:38 #99
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37877187
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Of je meer dan 10 miljoen verdient, zoals Totti, of een paar ton zoals al die AZ'ers enzo, vind ik nog wel een verschil. Ik vind ze stuk voor stuk een gigantisch vervelende en arrogante uitstraling hebben. Toni is de enige die me aanspreekt.
Van arrogante uitstraling kunnen veel Nederlandse spelers ook niet klagen, me dunkt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 22:11:33 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_37894746
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:48 schreef placebeau het volgende:

[..]

Van arrogante uitstraling kunnen veel Nederlandse spelers ook niet klagen, me dunkt.
Noem ze eens ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')