Zo stellig die post!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ga mijn uiterste best doen om een gedeelte van die eis in te willigen. Vanavond gaat de Pregnyl erin, woensdag IUI nummertje 8 omdat er toch twee prachtige follikels zijn overgebleven en dan twee weken later zal ik een posi test piesen
We gaan een positieve tijd tegemoet en in no time hebben we dit hele topic opgedoekt
SUPERNIEUWS!quote:
Mijn idee! Die tijd dat ik hier meelees, is Slaapmeisje voor mij een beetje het symbool van dit topic geworden, samen met anderen.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Mijn idee! Die tijd dat ik hier meelees, is Slaapmeisje voor mij een beetje het symbool van dit topic geworden, samen met anderen.
Symbool voor het wachten, maar ook voor de moed, het optimisme en doorzettingsvermogen. Ik hoop dat dit ook als opsteker kan werken voor de anderen.
Wondertjes bestaan!![]()
dan neem ik dat breien wel van je overquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:47 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb pakt alvast de breipennen
shit, ik kan niet breien
* lady-wrb is handiger met een naaimachine en zet die standje bijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
dan neem ik dat breien wel van je over
Breien voor een slaapkindje doe ik graag
ik ben zo blij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |