Nou,het lijkt hier wel vrijdag de 13e
Het begon al goed,de ferti-arts was er niet en er was dus een vervanger,een gyn.
Maar voordat ik naar binnenkon,kwamen er maar liefst 2 spoedgevallen tussendoor en dus liep alles 1 uur uit
Affijn,de gyn kende ik wel,die had al een keer geholpen bij 1 van mijn fijne inseminaties
Hij op zoek naar de eierstokken,bms was snel te zien en was goed.
Eierstok rechts was moeilijk te zien,maar uiteindelijk 1 ei gezien van maar liefst...jawel.....1 cm
Dat schiet dus geen moer op.De eierstok links was bijna helemaal niet te vinden,uiteindelijk zag ik wel iets,maar deze deed niks,aldus de gyn.
Conclusie,links is niet/niet meer actief en rechts is te klein.Dan was er ook nog vocht aanwezig in de bm en dat scheen wel meer te zien zijn,ná een eisprong........
Hij dacht dus dat die al geweest was.Affijn,ik moest meteen te bloedprikken en stoppen met de gonal......alweer........
Ik zei ook:Alweer,dat is nu al de 2e keer,dat zit m dus toch in die overgang,dat er nou bijna helemaal niks te zien is....."
De gyn kijken in de papieren en er blijkt nu,dat de eieren meestal rechts zitten.Als ik terugdenk heb ik geloof ik maar 1 of 2 keer wat eitjes links gehad,verder niet.
Dus,nu moet ik morgen terugbellen en dan maar horen wat er nu weer moet gebeuren.
Ik zou haast denken,meer spuiten en dan misschien meteen ivf,want dit zet ook geen zoden aan de dijk.Maar goed,ik zei al eerder,ik doe geen voorspellingen meer,want mijn lijf is me nu echt in de steek aan het laten.....misschien wel voorgoed........
Groetjes,Minoes