jaquote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef cafca het volgende:
Het dichtsbij als in: het is een nederlandse of vlaamse artiest?
Misschien is dat niet nodig omdat ie naar K3 gaatquote:Op maandag 1 mei 2006 15:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ga je nu trouwens wel op tijd een oppas regelen? Bij Depeche Mode had je aan 9 maanden immers nog niet genoeg
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Misschien is dat niet nodig omdat ie naar K3 gaat
Dacht ik ook, maar moet je daar al een jaar van tevoren weten dat je gaat? Volgens mij weten de bandleden niet eens waar ze over een jaar staanquote:Op maandag 1 mei 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
Ik denk Zita Swoon
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij ligt Peaceman nu al voor de deur in een poging een plaats vooraan te bemachtigen:![]()
Is goed! Wel nog ff het goede antwoord geven.. gewoon voor de leuk, oke?quote:
Dat was een beetje erg vrijgevigquote:Op maandag 1 mei 2006 16:45 schreef peaceman het volgende:
oke dan een hint.....
http://www.boudewijndegroot.nl/image/bqf64.jpg
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:59 schreef bigshadow het volgende:
Hij lijkt op jimmy de groot, dus Boudewijn de Groot misschien?
Waarom dan niet gewoon Jimmy de Groot?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:59 schreef bigshadow het volgende:
Hij lijkt op jimmy de groot, dus Boudewijn de Groot misschien?
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:57 schreef GLO het volgende:
Dacht dat je het misschien zelf was
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:00 schreef Neleos het volgende:
Die man op het plaatje is net zo lelijk als Giel Beelen.
Omdat het een hint was en dat hoeft niet altijd een foto van de persoon zelf te zijnquote:
oh verrek, je moest er lange krullen bij denken...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:59 schreef bigshadow het volgende:
Hij lijkt op jimmy de groot,
Ja, z'n broer is aanmerkelijk beter geluktquote:Op maandag 1 mei 2006 17:00 schreef Neleos het volgende:
Die man op het plaatje is net zo lelijk als Giel Beelen.
Omdat jimmy niet echt iets is waar Peace de deur voor uit gaat mijn inziens, zeker niet een jaar van te vorenquote:
Wie is de Mol bijvoorbeeld of 1 van de vele programma's waar zijn papa ook in zat en bovendien van het liedjequote:Op maandag 1 mei 2006 17:05 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
Waar moet ik Jimmy van kennen?
Goed ingeschat, behalve dat ik niet eens de deur uit hoef ervoor... besteld via internetquote:Op maandag 1 mei 2006 17:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Omdat jimmy niet echt iets is waar Peace de deur voor uit gaat mijn inziens, zeker niet een jaar van te voren
En hij is zelf ook muzikant (in een band) en speelt in musicalsquote:Op maandag 1 mei 2006 17:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie is de Mol bijvoorbeeld of 1 van de vele programma's waar zijn papa ook in zat en bovendien van het liedje![]()
Ook dat, maar als Berk hem al niet kent, zal het zeker niet daarvan zijn, toch? Dat jij m niet herkende zeg.... of is je monitor weer eens lastig?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:09 schreef GLO het volgende:
[..]
En hij is zelf ook muzikant (in een band) en speelt in musicals
Nee hoor, geen sufjan, al zullen vele deze muziek als "suf" beschouwen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:08 schreef ranja het volgende:
Ziet er uit als een Amerikaanse staat, dus de nieuwe Suffe Jan?
Geen idee welke staat trouwens. California zou kunnen als links onder de Oceaan is
De nieuwe Sonic Youth?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee hoor, geen sufjan, al zullen vele deze muziek als "suf" beschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |