De kans dat we de finale zouden halen is dan ook wel extreem klein geweest.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef Ixnay het volgende:
Echt typisch Nederlands he, dat klagen.
Als ze in de finale waren uitgeschakeld hadden jullie nu net zo zitten zeiken.
Niet als als alsquote:
Zal best, maar alle keren was het gewoon terecht door onnodige uitschakeling. Zo ook dit jaar weer.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Niet als als als
In 1998 (4e plaats) werd er geklaagd
In 2000 (halve finales) werd er geklaagd
In 2004 (halve finales) werd er geklaagd
Nee, ik had dominant voetbal verwacht.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef popolon het volgende:
Gut de kuttopics schieten als paddestoelen uit de grond.
Laat MvB lekker z'n gang gaan, wat had je dan verwacht? Kampioen met zo'n jong team?
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb geen zin meer in nog twee jaar Van Basten met z'n irritante selectiebeleid, dan nog liever Advocaat.. ik wil gevestigde orde! Seedorf, Davids en Makaay
En ook niet in de kwalificatie.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Nee, ik had dominant voetbal verwacht.
Niet gezien op dit WK.
En Kluivert terug.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb geen zin meer in nog twee jaar Van Basten met z'n irritante selectiebeleid, dan nog liever Advocaat.. ik wil gevestigde orde! Seedorf, Davids en Makaay
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik dat wil?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat.
Kom op nou, hij doet het aardig. Hij kan zich de komende twee jaar bewijzen. Wereldkampioen was nu echt nog niet realistisch.
Een dergelijke verwachting is ook niet bijster snugger natuurlijk, je had zelf kunnen inschatten dat dit team daar niet klaar voor is.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Niet gezien op dit WK.
Zelfs ik weet dat je niet realistisch bent.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Niet gezien op dit WK.
Belofte niet nagekomen en niet eens resultaten.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Niet gezien op dit WK.
Eensquote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef clauwheee het volgende:
Marco hoeft niet weg.
Laten we hopen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:45 schreef Skwish het volgende:
[..]
Die komt heus niet meer terug. Huntelaar aankomende jaren in de selectie van Oranje.
Nederland hééft nu eenmaal niet veel meer te biedenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef MrSASO het volgende:
Ik denk dat veel mensen het doel van een WK niet snappen.
Een WK moet je winnen, je speelt je beste spelers op en je verdedigd je land doormiddel van voetbal.
In clubvoetbal kun je spreken over een team bouwen, niet bij een WK wat maar 1 keer in de 4 jaar is.
Van Basten is en blijft gewoon een laffe coach die zijn beloftes niet is nagekomen.
Het is schandalig dat Advocaat zo werd verketterd en van Basten nog ongeschonden eruit gaat komen.
Een slecht selectiebeleid een vage tactiek en persoonlijke voorkeur is niet wat bij een bondscoach hoort.
Hij had gewoon het beste moeten opstellen wat Nederland heeft.
Echt HELEMAAL mee eens!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef MrSASO het volgende:
Een WK moet je winnen, je stelt je beste spelers op en je verdedigd je land doormiddel van voetbal.
In clubvoetbal kun je spreken over een team bouwen, niet bij een WK wat maar 1 keer in de 4 jaar is.
Van Basten is en blijft gewoon een laffe coach die zijn beloftes niet is nagekomen.
Het is schandalig dat Advocaat zo werd verketterd en van Basten nog ongeschonden eruit gaat komen.
Een slecht selectiebeleid een vage tactiek en persoonlijke voorkeur is niet wat bij een bondscoach hoort.
Davids, Makaay, Huntelaar, Seedorf. Om er maar een paar te noemen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nederland hééft nu eenmaal niet veel meer te bieden.
Ojawel, Seedorf, Davids en in mindere mate Huntelaar.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nederland hééft nu eenmaal niet veel meer te bieden.
En daar horen Kluivert Seedorf en Davids dus niet bijquote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef MrSASO het volgende:
Een WK moet je winnen, je stelt je beste spelers op en je verdedigd je land doormiddel van voetbal.
Helemaal mee eens!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef MrSASO het volgende:
Nee daar horen Hofs en Sneijder en natuurlijk Kromkamp en Maduro bij.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En daar horen Kluivert Seedorf en Davids dus niet bij![]()
En daarom liggen we er nu in de 1/8 finale eruit.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En daar horen Kluivert Seedorf en Davids dus niet bij![]()
Inderdaadquote:Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Marco Huntelaar nu oproepen? Beetje laf.. speel nu ook de kwalificatie maar met Vennegoor en Kuyt
Nee zeg ik dat danquote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee daar horen Hofs en Sneijder en natuurlijk Kromkamp en Maduro bij.
Van iemand met een engelse vlag als avatar kun je zo'n domme opmerking verwachtenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef most_wanted het volgende:
Marco moet blijven.
Volgens mij snap je het niet helemaal.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee zeg ik dat dan![]()
Seedorf en Kluivert etc hebben de kans gehad,
dikke patat generatie die er niet meer voor wil gaan.
Waar ik meer vragen bij stel is waarom worden die jongens niet opgeroepen zo als die kerel die nu bij Anderlecht zit en achteraf voor Marokko heeft gekozen?
Of Greene.
En Huntelaar moest natuurlijk mee.
Waarom the F*CK zou het laf zijn om Huntelaar nu wel uitg te nodigen? Echt een onzinnige uitspraakquote:Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Marco Huntelaar nu oproepen? Beetje laf.. speel nu ook de kwalificatie maar met Vennegoor en Kuyt
Waarom mag hij nu niet Engeland steunen? Nederland ligt eruit en Engeland gunnen we de winst op die kut Portugezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Van iemand met een engelse vlag als avatar kun je zo'n domme opmerking verwachten![]()
Onzin om hier de scheidsrechter de schuld van te geven. Het was gewoon een ontzettend harde wedstrijd.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Vind ook niet dat hij het nou zo geweldig heeft gedaan, ben enorm teleurgesteld eerlijk gezegd, maar om hem nou meteen te gaan ontslaan, deze wedstrijd ging gewoon compleet NERGENS over, 20 gele kaarten ofzo, 4 freakin rode kaarten.
Nou, dat valt eigenlijk best mee, zeker als je het vergelijkt met Arg-Mexico waar wel een normale scheids was. Die Ivanov gaf in zijn eerdere wedstrijd ook absurd veel gele kaarten..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef nikk het volgende:
[..]
Onzin om hier de scheidsrechter de schuld van te geven. Het was gewoon een ontzettend harde wedstrijd.
Van Basten = (het loopjongetje van) Cruijffquote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef X-fi het volgende:
Ik hoop, als van Basten ontslagen wordt/ontslag neemt, dat Cruijff eens opstaat!
Dan doet hij toch als assistent?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Van Basten = (het loopjongetje van) Cruijff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |