Als hij z'n fouten inziet mag ie van mij blijven zitten. Dat betekent onder andere eindelijk dat afschuwelijke 4-3-3 wegdoen. En Seedorf & co weer een kans geven.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:51 schreef MrSASO het volgende:
Van Basten mag van mij nu ontslagen worden.
Nee weg met die grapjas, zogenaamd geniaal maar iedereen weet dat je het zonder topspelers niet red.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:54 schreef nikk het volgende:
[..]
Als hij z'n fouten inziet mag ie van mij blijven zitten. Dat betekent onder andere eindelijk dat afschuwelijke 4-3-3 wegdoen. En Seedorf & co weer een kans geven.
Inderdaad. Topspelers heb je gewoon nodig. Eeuwig zonde dat Kluivert niet fit is. Mét Kluivert hadden we nu in de kwartfinale gestaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:00 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee weg met die grapjas, zogenaamd geniaal maar iedereen weet dat je het zonder topspelers niet red.
Nog dommere wissels als Advocaat, van Basten mag van mij maar een 1e divisie club coachen.
Ja ik zie het, een volledig machteloos middenveld dat nu voor de zoveelste keer compleet overlopen werd.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:11 schreef Canisfire het volgende:
Seedorf en Kluivert moeten lekker weg blijven.
Beste ding wat een coach ooit gedaan heeft.
En met die dikke negert die alleen maar denkt dat ie goed is was het anders geweest ?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ja ik zie het, een volledig machteloos middenveld dat nu voor de zoveelste keer compleet overlopen werd.
Het beste ding wat hij ooit heeft gedaan.![]()
Het middenveld was een stuk sterker geweest.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En met die dikke negert die alleen maar denkt dat ie goed is was het anders geweest ?
Eens maar niet z`n enige fout.quote:De enige fout in het selectie beleidt is geweest dat Marco teveel bij AZ keek.
Wie dan Hoffs??quote:Ze zochten iemand met kloten wij hebben er 1tje lopen in de kuip
Neequote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het middenveld was een stuk sterker geweest.
Beter dan met Sneijder.
[..]
Eens maar niet z`n enige fout.
[..]
Wie dan Hoffs??
Wie dan wel??quote:
Greenequote:Op zondag 25 juni 2006 23:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wie dan wel??
De rest is allemaal nog slechter en zeker te weten slechter dan Seedorf.
Face it bij Feyenoord loopt er niks rond wat Nederlands elftal waardig is.
Hetzelfde geld voor Ajax en AZ.
Als, als, als...quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef Ixnay het volgende:
Echt typisch Nederlands he, dat klagen.
Als ze in de finale waren uitgeschakeld hadden jullie nu net zo zitten zeiken.
Het probleem ligt centraal op het middenveld niet in de verdediging.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Greene
Oke misschien nog niet maar de potentie is er wel![]()
Greene kan ook prima op het middenveld spelenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het probleem ligt centraal op het middenveld niet in de verdediging.
Neemt niet weg dat hij wel had meegemogen inplaats van Kromkamp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |