Ja dat, of dat ze contactgestoord zijn en mensenvrees hebben.quote:Op maandag 1 mei 2006 05:46 schreef Isabeau het volgende:
En als je als vrijgezelle vrouw gaat, dan weet je in ieder geval heel zeker dat de mannen die je er ontmoet absoluut niet van voetbal houden! Helemaal mooi dus![]()
Mannen die niet van voetbal houdenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja dat, of dat ze contactgestoord zijn en mensenvrees hebben.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2006 10:12 schreef ReneH83 het volgende:
tijdens wedstrijden in de kroeg staan![]()
super gezellig joh...![]()
Weet Bosje ook gelijk hoe de verhoudingen liggenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:28 schreef muhammad_ali het volgende:
Lol, hij dacht even het topic te sluiten dat Isa opende. Haha
Maar ik neem aan dat bij dat soort wedstrijden, waar Nederland speelt er ook in de sauna in een ruimte een tv staat. Of niet..quote:Op maandag 1 mei 2006 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens serieus voor de niet-voetbalfans, want voetbalwedstrijden zijn werkelijk waar een ideaal moment voor wat rust op normaliter drukke plaatsen. Ik denk dat ik dit jaar sowieso een keer naar de sauna ga tijdens een grote wedstrijd. Mijn ervaring is wel dat de reguliere poule wedstrijden niet echt gelden voor bezoekersaantallen, maar kwart en halve finales heel erg! (en eh, als ze in de finale staan dan kijk ik dat wel)
Moet je niet in de bioscoop zitten en in de pauze iemand hebben die door de omroepinstallatie de voetbalstand doorgeeft! Als ik voetbal wilde kijken dan zat ik toch niet in de bioscoop?
Ja, een tv in de saunaquote:Op maandag 1 mei 2006 15:26 schreef DamagedBrain het volgende:
Maar ik neem aan dat bij dat soort wedstrijden, waar Nederland speelt er ook in de sauna in een ruimte een tv staat. Of niet..
quote:
Dat vroeg ik me af.. Al dan niet voor het personeel.. Anders lijkt het mij inderdaad een goed idee om dan naar de sauna te gaan.quote:In een relaxruimte zal wel een tv aanstaan, al is het voor het personeel. Maar ik ben bij het vorige WK ook naar de sauna geweest met een vriendin en we waren met 6 vrouw of zo. In de hele saunaEn geen enkele tv gezien.
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat moet dit man-onvriendelijke topic in een voetbal gerelateerd subforum
Huttentochtje in Sud-Tirol waarschijnlijk. (Kan ook nog Val D 'Aosta worden). Daarna nog een weekje op een camping in Oostenrijk. Ik hoop eigenlijk wel dat het lekker rustig is, alhoewel ik bergwandelaars nou niet meteen met voetbalfans assioceer.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Is het dan ook rustiger als je op vakantie gaat? (waar ga je eigenlijk naar toe?)
quote:Op maandag 1 mei 2006 05:46 schreef Isabeau het volgende:
En als je als vrijgezelle vrouw gaat, dan weet je in ieder geval heel zeker dat de mannen die je er ontmoet absoluut niet van voetbal houden!
Ik weet het niet. Vorig EK kon je geloof ik in Alhambra (bioscoop in Enschede) de wedstrijden van Nederland live in de bioscoop kijken. Wie weet doen ze dat dit jaar wel overalquote:Op maandag 1 mei 2006 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Moet je niet in de bioscoop zitten en in de pauze iemand hebben die door de omroepinstallatie de voetbalstand doorgeeft! Als ik voetbal wilde kijken dan zat ik toch niet in de bioscoop?
Jullie houden niet van voetbal?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef Zjakkie het volgende:
We gaan met ons voetbalelftal een avondje op stap, net tijdens een kwartfinale waarin als ik het goed heb mogelijk Nederland speelt... 24 juni heb ik het dan over...
quote:Op maandag 1 mei 2006 08:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mannen die niet van voetbal houden![]()
homo's![]()
Dat is alleen als Nederland poulewinnaar wordt. Als ze tweede worden spelen ze op 25 juni. Als ze 3e of 4e worden uiteraard helemaal nietquote:Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef Zjakkie het volgende:
We gaan met ons voetbalelftal een avondje op stap, net tijdens een kwartfinale waarin als ik het goed heb mogelijk Nederland speelt... 24 juni heb ik het dan over...
Misschien een idee om in plaats van de ballenbak voor kinderen ook een ballenbak voor mannen aan te leggen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:44 schreef Isabeau het volgende:
Iemand meldde al op Fok dat het ook rustig was in de Ikea (tip dus!). En ze hadden er in een hoek met banken een tv met de wedstrijd aan staan. Daar zaten minstens 10 mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |