Nee, dat is absoluut geen dreigementquote:
Zo'n topic is er nog niet. Arcee en Bruce heb ik hier nog niet gezien. We zijn ook nog geen week open, dus echt veel nut heeft zo'n overzicht op dit moment ook nog niet ,lijkt mequote:Op zondag 7 mei 2006 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Is er eigenlijk al een post-aantallen topic voor dit subforum? Of komen Arcee of Bruce117 hier niet
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo'n topic is er nog niet. Arcee en Bruce heb ik hier nog niet gezien. We zijn ook nog geen week open, dus echt veel nut heeft zo'n overzicht op dit moment ook nog niet ,lijkt me
Hoiquote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo'n topic is er nog niet. Arcee en Bruce heb ik hier nog niet gezien. We zijn ook nog geen week open, dus echt veel nut heeft zo'n overzicht op dit moment ook nog niet ,lijkt me
quote:
Ten eerste is het Sc0rPi0nquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Waarom sluit die Scoripon zoveel tupoics? Een beetje minder mag ook wel.
Het forum heet niet voor niets WK2006 en dus graag zaken bespreken die met dit WK te maken hebben. Oudequote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:38 schreef Falco het volgende:
Waarom moet dit topic op slot
Nooit opgehelderde WK-mysteries
Leek me wel een aardig (en serieus) topic eigenlijk...
Dat zal dan wel aan je geboortejaar leggen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Het forum heet niet voor niets WK2006 en dus graag zaken bespreken die met dit WK te maken hebben. Oudeuit de sloot halen over wat er in 1974 zou zijn gebeurd vind ik hier niet passen.
Die heeft inmiddels al te veel posts om te sluiten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:58 schreef Falco het volgende:
Vaag... Waarom blijft Tong's topic over welk WK je het mooist vond dan wel open?
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat zal dan wel aan je geboortejaar leggen.
Óf aan die van jouquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat zal dan wel aan je geboortejaar leggen.
Er is van elk land een topic en een centraal nieuws topic. Dat bericht kan makkelijk in één van die topics.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:57 schreef SCH het volgende:
Is er een centraal materiaalman topic ofzo? Heb ik even gemist dan.
Anders mag deze wel weer open Van Basten neemt drie materiaalmannen mee
Maar er zijn wel 84 topics over Oranje, welke moet het dan? Bovendien vind ik materiaal een ondergeschikt aspect van het voetbal. Misschien een centraal Materiaal topic?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is van elk land een topic en een centraal nieuws topic. Dat bericht kan makkelijk in één van die topics.
Oh shit, dat zal toch niet. Ben ik er dan toch weer ingetuind?quote:Daarnaast heb ik het idee, dat het bericht wel eens verzonnen kan zijn.
84 is wat overdreven, maar er zijn gewoon een aantal onderwerpen waar wat uitgebreider over wordt gediscussierd, dat het te onoverzichtelijk werkt om dat in 1 centraal Oranje topic te plaatsen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar er zijn wel 84 topics over Oranje, welke moet het dan?
Dat mag wel, er is volgens mij nergens gezegd dat dat niet mag. Ja dat Huntelaar topic dat ik gesloten heb. Maar dat komt omdat:quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom mogen er geen topics gemaakt worden over spelers?
Topic zonder enig potentie/discussie waarde. Jammer dat je moet werken, maar dat hoeft m.i. niet in een topic besproken te worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik snap niet waarom dit Werken met nl elftal wedstrijden nou dicht moest hoor je kan toch wel de fokkers er over praten als je moet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |