Heb over elk land al een klein tekstje naar Bos gemaild.quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoi, na de banners ben ik al weer een tijdje bezig met andere overzichtjes voor het wk. Het gaat om de opstellingen van de nationale ploegen met daarachter hun huidige club. Op die manier weet je welke spelers uitkomen voor hun land en wie ploeggenoten van elkaar zijn.
Ze kunnen bijvoorbeeld goed gebruikt worden voor de centrale topics. Ik zou het fijn vinden als jullie bij een nieuw centraal topic deze overzichtjes gebruiken. Het zou bijvoorbeeld handig zijn als users zelf toegang hebben tot deze overzichtjes zodat ze die zelf kunnen plaatsen.
Ik hoop dat methodmich misschien zelfs voor wat tekst kan zorgen naast dat hij mij al beloofd heeft mee te helpen met de opstellingen.
Ja, ik zag het, Mijn dank.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb over elk land al een klein tekstje naar Bos gemaild.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:05 schreef donroyco het volgende:
Dat wat Duif zei wilde ik ook al een beetje promoten, misschien kan er hier:
WK-Info; speelschema, stadions etc.
ook een mooi bannertje komen.. Ter bevordering van het sticky-centraal-topic-zijn natuurlijk..![]()
Nou, aankondiging van het WK..bla bla bla.. een mooi bannertje bovenaan het genoemde topic.. net zoals in het verleden meerdere topics versierd zijn met een infotainmentbannerquote:
Okë, op die manier. Voor dat topic zie ik persoonlijk een banner niet echt zitten. Dat soort banners vind ik geschikter voor openbare topics.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, aankondiging van het WK..bla bla bla.. een mooi bannertje bovenaan het genoemde topic.. net zoals in het verleden meerdere topics versierd zijn met een infotainmentbanner
Ja, dat kan ook.. het was alleen een suggestiequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okë, op die manier. Voor dat topic zie ik persoonlijk een banner niet echt zitten. Dat soort banners vind ik geschikter voor openbare topics.
Maar het kan inderdaad sommige topics wel opleuken.
Het is toch een Wk topicquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wordt al in twee topics in VBL besproken.
donequote:Op donderdag 4 mei 2006 02:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[Hools] Hét ORANJE-Café #1
Kan de TT hiervan veranderd worden naar het vertrouwde..
[Hools] Hét ORANJE-Café # 1:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef Suijk het volgende:
Er mag vanaf heden dan ook niet meer in de VBL Hools gepost worden.
Net als op het EK twee jaar geleden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom Hools???
Heette het toen overigens niet Oranje-Hools ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Net als op het EK twee jaar geleden.![]()
Je bedoelt een topic waar de mooie mannen van het toernooi besproken worden? Of over 1 bepaalde spelerquote:
Jij snapt!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt een topic waar de mooie mannen van het toernooi besproken worden?
Ik heb daar (voorlopig) niets op tegenquote:
Okay. Voorlopig schrap ik hoor. Ga ik 56 mooie foto's zoeken, gooit die Zeeuw hem straks op slot.quote:
Dan zat ik toch close.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heette het toen overigens niet Oranje-Hools ?
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay. Voorlopig schrap ik hoor. Ga ik 56 mooie foto's zoeken, gooit die Zeeuw hem straks op slot.
Schandalig inderdaad dat die op slot moestquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kan dit topic dan ook weer open?![]()
Post hier mooie vrouwen van de voetballers
Komen ze er niet bij de landen bij ook? Dat wordt meer gelezen denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, Mijn dank.
Ik zet ze in ieder geval in de pouletopics
Ja inderdaad....quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad dat die op slot moest
En ik was de TS. Hoeveel beter wil je het hebben?!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zag al twee grote pluspunten.![]()
Goed punt, maar ik vond de eerder door mij opgesomde pluspunten toch aantrekkelijker.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
En ik was de TS. Hoeveel beter wil je het hebben?!
Mag in navolging van het wk-hunks-topic, het wk-babes-topic weer open lieve mod?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Heren het is geen SC hier....
Het Hup Holland topic gewoon?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vraagje: is er ook topic met speciaal Oranje nieuws? Updates, nieuwtjes, columns, meningen etc.
Is gebeurdquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Komen ze er niet bij de landen bij ook? Dat wordt meer gelezen denk ik.
Ik heb de links verwijderd, alhoewel ik niet geheel ben overtuigd dat ze bewust naar neppe shirts linken. Het is wel beter zo, om de discussie die is geweest niet opnieuw op te zetten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Shirt Nederlands Elftal WK 06 Deel 2
Zou deze spam verwijderd kunnen worden? Betreft iemand die neppe wk-shirts probeert te slijten op het forum.
Betreffende user heeft er een handje van zo te reageren. Ik geloof niet dat dat de bedoeling kan zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:11 schreef Svensational het volgende:
Je bent nu wel heel streng hoor, zandmannetje. Iemand zegt "flikker toch op" omdat hij het oneens is met iemands stelling over Kalou, en jij gaat dat wegediten, terwijl dat dus nergens op slaat.
Nou ja, in mijn ogen was het nogal onschuldig, maar ik ken betreffende user nog niet. Maar ik kan je wel zeggen dat als je in de toekomst zulke berichten blijft editen, je het nog wel eens moeilijk kan gaan krijgenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Betreffende user heeft er een handje van zo te reageren. Ik geloof niet dat dat de bedoeling kan zijn
Is dit een dreigementquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn ogen was het nogal onschuldig, maar ik ken betreffende user nog niet. Maar ik kan je wel zeggen dat als je in de toekomst zulke berichten blijft editen, je het nog wel eens moeilijk kan gaan krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |