ik dacht jullie waren zo druk..wil nie storenquote:
done.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als je iets moois wil in de TT, even in dat topic melden
Die banners zijn al een tijd terug gemaakt door user Quasar de Duif.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:35 schreef Harmen1984 het volgende:
Over de banners:
Nederland staat 3e op de FIFA-ranking, geen 2e...
http://www.fifa.com/en/me(...)All-Apr-2006,00.html
Tsjechie staat 2e
Donequote:Op maandag 1 mei 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
Maak van Het Spanje topic #1 : ¡Viva España! dan ook maar gelijk Het Spanje topic #1: ¡Viva España!.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:13 schreef jojomen4 het volgende:
En bij Mexico Ay Ay Ay Ay... Canta y no lloressss! ! Das het lied van Mexico!!
Sorry! Dat andere was de titel van t lied..maar dat zou hier niet worden herkend.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Er stond net iets anders. Opnieuw aanpassen dus
Ja, dit wilde ik ook net vragenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:36 schreef remlof het volgende:
Waarom is Komt Nederland Duitsland nog tegen? dicht met een sluitpost met een verwijzing naar een sticky, gesloten wedstrijdschema topic?
Een beetje speculeren hoort toch bij de aanloop naar een WK?
Ik vind de rivaliteit tussen Nederland en Duitsland toch wel een eigen topic waardquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, dit ging wel heel ver. Speculeren okey, maar zo gedetailleerd hoeft niet. Kan ook prima in het NL topic, of in het Duitsland topic...
De verwijzing was een beetje lullig over gekomen, was meer als antwoord op een vraag van iemand in het topic...
Ik (nog) nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de rivaliteit tussen Nederland en Duitsland toch wel een eigen topic waard
Euh... Geen ideequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:47 schreef WEST het volgende:
WK-Info; speelschema, stadions etc.
waarom staat het stadion van stuttgart er niet in?
Het volgende topic wordt in welke minuut het doelpunt gemaakt wordt. Het volgende topic of ie dat uit een penalty doet of uit een vrije trap. Het volgende of ie daarvoor uit zijn neus heeft gepeutert of niet. Het volgende...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:02 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Wie scoort de winnende in de finale?
? Waarom doe je daar een slotje op? We weten ook niet wat de selecties zijn, maar je mag toch ook speculeren over topscorers enzo.
Wat een gare vergelijkingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het volgende topic wordt in welke minuut het doelpunt gemaakt wordt. Het volgende topic of ie dat uit een penalty doet of uit een vrije trap. Het volgende of ie daarvoor uit zijn neus heeft gepeutert of niet. Het volgende...
Soms glipt er wel eens eentje door heen, mijn excusesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:46 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Wat een gare vergelijking. Maar dat weet je zelf ook wel.
Wie wordt de Bosvelt van dit WK?
Waarom mag die dan wél openblijven?.
In het Bosvelttopic werden, ondanks het geringe aantal posts, nagenoeg alleen maar onzin namen gepost. Slotje is dus wel terecht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:30 schreef Falco het volgende:
Iets minder streng en centralistisch mag van mij ook wel.
Topics als deze, zouden van mij best open mogen blijven:
Wie wordt de Bosvelt van dit WK?
Wie scoort de winnende in de finale?
Vind ik wel meevallen. Nog even open dusquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:55 schreef Doc het volgende:
De penalty-nemers voor Oranje
Opsomtopic: kan ook in het NLs elftal topic
Dat durfde ik niet te vragen, maar ik daar doelde ik eigenlijk wel op jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal ik je aandragen voor een schouderklopje?
In dat penalty topic worden met Seedorf, Stam en Kluivert geen onzin namen genoemd bedoel je?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het Bosvelttopic werden, ondanks het geringe aantal posts, nagenoeg alleen maar onzin namen gepost. Slotje is dus wel terecht.
Het topic over de winnende in de finale is gewoon te voorbarig, laten we eerst maar afwachten welke landen in de finale komen en is ook niet echt een topic waardig onderwerp. Dadelijk volgen wie krijgt de eerste gele kaart, in welke minuut, bla bla bla.
De penaltynemer is daarentegen wel een discussiewaardig topic
Dat zijn ook onzin namen, maar daar tussendoor wordt wel op een nuttigere manier gediscussierd, Dus we kijken het topic nog even aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:35 schreef Doc het volgende:
[..]
In dat penalty topic worden met Seedorf, Stam en Kluivert geen onzin namen genoemd bedoel je?
Ik vond het al erg lang duren voordat je em had geopendquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:50 schreef Doc het volgende:
Die Portugezen, he - die deugen niet ! had natuurlijk gewoon open moeten blijven
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond het al erg lang duren voordat je em had geopend
Eerst maar eens wat strenger modereren, kunnen we als het wat rustiger wordt altijd nog voordeel gevenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:49 schreef Doc het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat alles wat maar een beetje jolig wordt een slot krijgt. Weinig balans tussen serieus - humor. Ik dacht dat er een balans tussen zou zijn.
Wat is de reden dat er zo streng gemodereerd wordt? Altijd al schoolmeestertje willen spelen soms?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Eerst maar eens wat strenger modereren, kunnen we als het wat rustiger wordt altijd nog voordeel geven
De rest is gelezen, maar ik zie geen argumenten om mij van gedachte te veranderen om alsnog een topic te heropenen.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoi, na de banners ben ik al weer een tijdje bezig met andere overzichtjes voor het wk. Het gaat om de opstellingen van de nationale ploegen met daarachter hun huidige club. Op die manier weet je welke spelers uitkomen voor hun land en wie ploeggenoten van elkaar zijn.
Ze kunnen bijvoorbeeld goed gebruikt worden voor de centrale topics. Ik zou het fijn vinden als jullie bij een nieuw centraal topic deze overzichtjes gebruiken. Het zou bijvoorbeeld handig zijn als users zelf toegang hebben tot deze overzichtjes zodat ze die zelf kunnen plaatsen.
Ik hoop dat methodmich misschien zelfs voor wat tekst kan zorgen naast dat hij mij al beloofd heeft mee te helpen met de opstellingen.
Het wordt al in twee topics in VBL besproken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien een verkeerde inschatting geweest rondom dat bericht van Maradona, ik zag dat het zelfs bij de NOS op pagina 101 stond. Vond het zelf niet zo'n boeiend bericht eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |