Dat wordt elke keer gezegdquote:
en een gunstige poule.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wordt elke keer gezegd.
Maar goed, ik hoop dat ze het nu eindelijk eens waar gaan maken.
De spelers hebben ze er ook dit keer zeker weer voor.
Die kans acht ik ook zeer groot. Jammer dat dit land meestal teleurstelt op toernooienquote:Op maandag 1 mei 2006 16:11 schreef Trancelocator het volgende:
Spanje komt idd de poule wel door, maar daarna is het weer snel over denk ik.
Volgens mij heeft Raul inmiddels veel krediet ingeleverd. Hij is niet meer zo onaantastbaar als een paar jaar geleden. Villa zou een goeie zijn om in de spits te zetten, maar volgens mij zijn er betere aanvallers dan Villaquote:Op maandag 1 mei 2006 17:12 schreef jojomen4 het volgende:
Ik hoop ook Villa maar ben bang dat ze Raul niet op bank durven te zetten.
Hij heeft wat krediet ingeleverd maar als ik Aragones hoor praten dan komt het over alsof die hem toch nog als de grote leider ziet. En van wat ik in de kranten lees is dat precies hetzelfde.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Raul inmiddels veel krediet ingeleverd. Hij is niet meer zo onaantastbaar als een paar jaar geleden. Villa zou een goeie zijn om in de spits te zetten, maar volgens mij zijn er betere aanvallers dan Villa
Nee hoor, nergens ter wereld op dit moment dus ook niet in Spanje.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Villa zou een goeie zijn om in de spits te zetten, maar volgens mij zijn er betere aanvallers dan Villa
Aragones vind Ramos beter op de back positie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:29 schreef WeebI het volgende:
Ik hoop op:
------------- Casillas----------------
---------Ramos----Puyol-----------
Salgado-------------------A. López / Del Horno
--------------X. Alonso-------------
----L García---Raúl----Reyes-----
----------F. Torres-Villa------------
Raúl is nog niet terug op de vorm die hij had van voor zijn blessure in november, maar voor Spanje is hij altijd belangrijk. Niet meer als spits, wel als aangever.
En ik weet niet hoe Xavi gaat spelen na zijn blessure, heeft nog maar enkele minuutjes gespeeld natuurlijk.
Ik denk dat XA een sterke tacklende middenvelder naast zich nodig heeft om meer tijd te hebben om z'n briljante passeste geven. Raul of een van de twee aanvaller in wissellen voor een dergelijke speler kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:29 schreef WeebI het volgende:
------------- Casillas----------------
---------Ramos----Puyol-----------
Salgado-------------------A. López / Del Horno
--------------X. Alonso-------------
----L García---Raúl----Reyes-----
----------F. Torres-Villa------------
Klopt, ik denk dat Xavi naast Xabi moet staan op het middenveld, en anders Baraja. Ik weet alleen niet wie ik dan in moet wisselenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat XA een sterke tacklende middenvelder naast zich nodig heeft om meer tijd te hebben om z'n briljante passeste geven. Raul of een van de twee aanvaller in wissellen voor een dergelijke speler kan geen kwaad.
Alledrie + Luis Garcia & Reyes is gekkenwerk. Zonder verdedigende middenvelder wordt het niets en zou ook zonde zijn voor wat XA kan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:46 schreef WeebI het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Xavi naast Xabi moet staan op het middenveld, en anders Baraja. Ik weet alleen niet wie ik dan in moet wisselen
Torres en Villa moeten gewoon beide spelen en Raúl mag niet weg, da's heiligschennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |