Dacht ook aan die 3, al heeft Landzaat de voorkeur.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:09 schreef Nashje het volgende:
Landzaat of anders kuyt of Huntelaar.
De penalty-nemers voor Marokko.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:14 schreef Tobbes het volgende:
Nourdin Boukhari.
Ooh dat is dus de functie van Babbelquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef Tobbes het volgende:
Je moet een speler kiezen die niet af kan gaan. Geen Robben's, v. Nistelrooij's, Sneijders, Landzaten of vd Vaarts dus. Gewoon Jan Kromkamp ofzo.
Jij vergelijkt keepers uit de gouden gids divisie met de wereld topquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:01 schreef sexymofo het volgende:
huntelaar
in zijn agovv tijd was het 100%
bij heereveen volgde ik hem niet echt maar daar was het volgens mij ook goed.
En bij ajax heb ik em er (correct me if im wrong) ook nog geen zien missen.
Keepers hebben in principe geen invloed op het wel of niet binnengaan van een goed geschoten penalty. Als jij die bal met 120 km/h in het zijnet schiet pakt ook de beste keeper m niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij vergelijkt keepers uit de gouden gids divisie met de wereld top?
In dat extreme geval niet. Maar als je een penalty matig binnen schiet heb je een grotere kans van slagen bij een slechte keeper dan bij een top keeper.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:06 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Keepers hebben in principe geen invloed op het wel of niet binnengaan van een goed geschoten penalty. Als jij die bal met 120 km/h in het zijnet schiet pakt ook de beste keeper m niet.
Maar het is niet de bedoeling dat Neerlands penaltynemer de bal matig inschiet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In dat extreme geval niet. Maar als je een penalty matig binnen schiet heb je een grotere kans van slagen bij een slechte keeper dan bij een top keeper.
Mij niet. Leg eens uit...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:11 schreef bolivian het volgende:
Van Nistelrooy, dat lijkt me duidelijk.
Mij ook. Vooral na die schitterend ingeschoten strafschop van gisterenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:11 schreef bolivian het volgende:
Van Nistelrooy, dat lijkt me duidelijk.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:25 schreef Heero87 het volgende:
Ik zou hem niet nemen en de scheidsrechter vragen verder te laten spelen. Bespaart jullie weer heel wat trauma's.
Hangt ervan af he. Tegen Zweden wonnen we door penalty's, en niet echt terecht. We moeten dus hopen dat de penalty onterecht is, dan lukt het welquote:
Daar zat ik gek genoeg ook ineens aan te denken. Heeft-ie überhaupt een reputatie op dit gebied? Goed schot toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
-Landzaat, van Bommel, Kuyt, Huntelaar zijn ook de eerste namen die bij mij opkomen.
van Persie?
Cocu heeft volgens mij laatst gezegd nooit meer een penalty te nemen voor Oranje.
Ik vraag het me af. De wedstrijden tegen goede verdedigers (Inter, PSV) was hij tamelijk onopvallend.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Bombardier het volgende:
Huntelaar lijkt me de koelste kikker.
Echt, die gozer gaat het maken daar voor Oranje.
Vergeet niet dat de beste spitsen wel eens tamelijk onopvallend zijn. Het gaat om dat éne moment. Ik heb het gevoel dat Huntelaar die momenten aanvoelt en dan toeslaat. Een beetje het Inzaghi verhaal. Hij heet het instinct en de instelling.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. De wedstrijden tegen goede verdedigers (Inter, PSV) was hij tamelijk onopvallend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |