Ik heb hem ontvangen, zodra het topic is gekicked pas ik de OP aan.quote:
Zeker niet. Goed werk dat je er al een aantal hebt geopendquote:Op maandag 1 mei 2006 15:04 schreef BVO het volgende:
Nou ja, een apart topic voor ieder land kan natuurlijk geen kwaad toch.
Ok. Dat dekt overigens niet de hele lading, er zijn immers ook mensen die wel een kaartje hebben. Maargoed we doen het ermeequote:Op maandag 1 mei 2006 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie gaat er naar een WK speelstad zonder kaartje?
Omdat we niet alle topics in 1 keer kunnen veranderenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:17 schreef VoreG het volgende:
Het wordt inconsequent. Wel centraal of niet centraal, waarom Ecuador niet en Iran wel?!
Ze moeten er zijn, maar ik moet de eerste nog tegenkomenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok. Dat dekt overigens niet de hele lading, er zijn immers ook mensen die wel een kaartje hebben. Maargoed we doen het ermee
Mooi hequote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een kleurloze namen hebben de landentopics. Het [insert land] topic #1.![]()
ik dacht jullie waren zo druk..wil nie storenquote:
done.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als je iets moois wil in de TT, even in dat topic melden
Die banners zijn al een tijd terug gemaakt door user Quasar de Duif.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:35 schreef Harmen1984 het volgende:
Over de banners:
Nederland staat 3e op de FIFA-ranking, geen 2e...
http://www.fifa.com/en/me(...)All-Apr-2006,00.html
Tsjechie staat 2e
Donequote:Op maandag 1 mei 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
Maak van Het Spanje topic #1 : ¡Viva España! dan ook maar gelijk Het Spanje topic #1: ¡Viva España!.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:13 schreef jojomen4 het volgende:
En bij Mexico Ay Ay Ay Ay... Canta y no lloressss! ! Das het lied van Mexico!!
Sorry! Dat andere was de titel van t lied..maar dat zou hier niet worden herkend.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Er stond net iets anders. Opnieuw aanpassen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |