okquote:Op maandag 1 mei 2006 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kan
We gaan vanmiddag die topics naar hier skuppe
Mail de links maar naar een van de modjes wij zetten ze er wel in.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef borisz het volgende:
ik heb trouwens ff wat foto's van scheidsrechters die ik nog niet had en/of die het nu niet doen
mail verstuurdquote:Op maandag 1 mei 2006 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mail de links maar naar een van de modjes wij zetten ze er wel in.
Gedver, topics overgooien van het ene subforum naar het andere is nerneukeratief voor de statsquote:Op maandag 1 mei 2006 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kan
We gaan vanmiddag die topics naar hier skuppe
Ik heb hem ontvangen, zodra het topic is gekicked pas ik de OP aan.quote:
Zeker niet. Goed werk dat je er al een aantal hebt geopendquote:Op maandag 1 mei 2006 15:04 schreef BVO het volgende:
Nou ja, een apart topic voor ieder land kan natuurlijk geen kwaad toch.
Ok. Dat dekt overigens niet de hele lading, er zijn immers ook mensen die wel een kaartje hebben. Maargoed we doen het ermeequote:Op maandag 1 mei 2006 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie gaat er naar een WK speelstad zonder kaartje?
Omdat we niet alle topics in 1 keer kunnen veranderenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:17 schreef VoreG het volgende:
Het wordt inconsequent. Wel centraal of niet centraal, waarom Ecuador niet en Iran wel?!
Ze moeten er zijn, maar ik moet de eerste nog tegenkomenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok. Dat dekt overigens niet de hele lading, er zijn immers ook mensen die wel een kaartje hebben. Maargoed we doen het ermee
Mooi hequote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een kleurloze namen hebben de landentopics. Het [insert land] topic #1.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |