Bij die objecten onthouden had ik ook een heel erg lage score.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik scoorde met die ruimtelijke objecten van verschillende perspectieven 12 uit 12. Maar volgens de test scoorde ik lager op de systematic nogiets, terwijl ik bij het kaartlezen echt niet de kaart 'in de looprichting' hoef te draaien en ik vind bouwpakketten ook hartstikke leuk!
Ik wist wel dat ik wat mannelijker zou scoren, maar bij dat gedeelte waarbij je objecten moest aanklikken die verplaatst zijn, had ik wel héél erg laag gescoordIk denk dat dat komt omdat ik bij het tweede scherm te lang heb gekeken, waardoor ik alweer vergeten was waar de objecten in het eerste scherm stonden.
Ik ben eigenlijk wel blij met mijn score, omdat ik ruimtelijk inzicht heb, rationeel kan denken, maar ook redelijk hoog scoor op empathie.
De meeste tests die op internet staan zijn wel erg voorspelbaar. Maar hierbij is er toch wel duidelijk een wetenschappelijk achtergrond.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja...ik hecht nooit zoveel waarde aan dit soort testjes.
Ahum...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:05 schreef LordVoldemort het volgende:
...
Of ztten ze allemaal aan de psychedelica naar een blanco muur te kijken waarop zich allerlei kleurrijke patronen voordoen op de maat van de keiharde Drum&Bass die uit de boxen schalt?
Niet persoonlijk opvatten AEquote:
Misschien moeten wij even van lichaam ruilenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik sta op 50 aan de vrouwelijke kant. En ik heb toch echt wel een piemel.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:28 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten AE![]()
Ik zat gewoon D&B te luisteren en ik typte letterlijk het eerste dat in me opkwam
Ik begin het eigenlijk nu pas een beetje te ontdekken... ik wist wel van het bestaan maar ik wist niet dat het zo goed klonkquote:
Beter laat dan nooit.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:38 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik begin het eigenlijk nu pas een beetje te ontdekken... ik wist wel van het bestaan maar ik wist niet dat het zo goed klonk
Nog steeds aan het vissen?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Had ik je dat nooit verteld in het verleden, dat het zo goed klinkt?
Voldemort!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik sta op 50 aan de vrouwelijke kant. En ik heb toch echt wel een piemel.
Jawel hoor, maar ik heb gewoon nooit de tijd genomen me erin te verdiepenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit.
Had ik je dat nooit verteld in het verleden, dat het zo goed klinkt?
Ik snuit mijn neus, of ik vis het eruit met een zakdoekje.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dan... van die bulkjes die vreselijk in de weg zitten?
Dan ontdek je nu pas wat je al die tijd hebt gemist...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb gewoon nooit de tijd genomen me erin te verdiepen
Over snottebulkjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snuit mijn neus, of ik vis het eruit met een zakdoekje.
Waar hebben we het over?![]()
Hoi Erik.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond, ik ga die test ook even doen.
Daar helpt bij mij geen woordenboek aan... het is vooral een gebrek aan concentratie.quote:
Ik merk het inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan ontdek je nu pas wat je al die tijd hebt gemist...
Nou durf ik niet eens meer te vragen waar "hier in de buurt" is.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik merk het inderdaad
Ik weet dat ze hier in de buurt maandelijks D&B feestjes hebben, dus daar ga ik maar eens langs binnenkort.
Ik heb dezelfde score... vergat bij het woord grey verdomme de komma'squote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Your personal brain score:
[afbeelding][afbeelding]
Me too.
50 aan de mannelijke kantquote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond, ik ga die test ook even doen.
Ik heb vandaag ook de was opgevouwen (waarschijnlijk niet zo netjes als jij)quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
Maar het is wel vaag... ik scoor 50% man en ik zit gewoon een was op te vouwen achter mijn pc
Met jou wil ik dus niet samenwonen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Als het op huishouden aankomt, ben ik een echte vent.
Als je van schoon en netjes en ordelijk houdt en ook nog eens 's avonds graag een geslaagde warme maaltijd voor je neus wilt.... dan niet nee.quote:
Als ik veel van een vrouw houd, wil ik best wat huishoudelijke taakjes voor haar/ons doen, hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je van schoon en netjes en ordelijk houdt en ook nog eens 's avonds graag een geslaagde warme maaltijd voor je neus wilt.... dan niet nee.![]()
Neh.quote:
Haha, dat kan ik ook wel doen. Hoeveel bied jij?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh.Ik huur hem wel in als huishouder.
Van mij zou je weinig hoeven doen hoor.... zolang je het van mij ook maar niet verwacht.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik veel van een vrouw houd, wil ik best wat huishoudelijke taakjes voor haar/ons doen, hoor.
Dus...het hangt allemaal af van jóú!
je breekt mijn hart, Bupaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh.Ik huur hem wel in als huishouder.
Maar dan verslonst de hele boel!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van mij zou je weinig hoeven doen hoor.... zolang je het van mij ook maar niet verwacht.
Hoeveel geld? Weinig.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik ook wel doen. Hoeveel bied jij?
Inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mwah.... dat heeft ook zo zijn charmes.
Nou...dat weet ik zo nog net niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voor jou misschien... als ik die test moet geloven kunnen vrouwen namelijk WEL de autosleutels terugvinden als het een zooitje is... wij mannen hebben daar schijnbaar wat meer moeite mee... dus het is kiezen tussen een rotzooi en de autosleutelsquote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat merken we ook wel als we ons bed na 3 weken alweer bij het grofvuil kunnen zetten.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je ziet dan tenminste dat er geleefd wordt.
Ach, ik ben ook niet de moeilijkste.quote:
Tussen al mijn bende hebben nou juist de autosleutels een vast plekje.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou misschien... als ik die test moet geloven kunnen vrouwen namelijk WEL de autosleutels terugvinden als het een zooitje is... wij mannen hebben daar schijnbaar wat meer moeite mee... dus het is kiezen tussen een rotzooi en de autosleutels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |