quote:turbo: SP74 pistons: oem rods: oem head: oem cams: HKS 272 boost: 32psi injectors: 980cc pumps: Walbro x2 fmic: GReddy 3-row clutch: RPS carbon nitrous: rwhp: 840 (dynojet) circa 988hp at the flywheel
Ik weet het, ik pakte dat voorbeeld van Jet Cars er maar bij omdat die het al jaren schijnen te doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je ziet ze af en toe voorbij komen als ze onder de 'standaard' prijs van een auto een mooie 2e hands bolide aanbieden.quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
wie zegt schadebakken ?
als ie die S4 zat is kan ie hem alsnog voor een redelijke prijs verkopen hoor![]()
Ja maar ik hoef ook geen auto waarbij history 100% bekend isquote:Op zondag 30 april 2006 22:58 schreef PeuRac het volgende:
Bo, Bara, geimporteerde auto's brengen altijd minder op bij inruil/verkoop en dat op voorwaarde dat de historie voor 100% bekend is, anders ruilt geen fatsoenlijk bedrijf em in![]()
Je hebt geen vrouw, hoe wil je dan aan kinderen komen?quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef Sjoewe het volgende:
Ik trap mn kinderen later echt de dag dat ze de middelbare school verlaten het huis uit.
audi kun altijd even het kenteken doormailen naar mij, kijk ik hem zowiezo op schade en dergelijke na, geen probleemquote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef ook geen auto waarbij history 100% bekend is
Er is aanbod zat in duitsland dus dan kijk ik wel even verder
dat zeg ik ook telkens tegen mezelfquote:Op zondag 30 april 2006 22:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wilde deze auto toch eigenlijk wel langer als een jaar houden
Als je kennis van auto's hebt en je heb contacten is het natuurlijk ook ideaal.quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik weet het, ik pakte dat voorbeeld van Jet Cars er maar bij omdat die het al jaren schijnen te doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je ziet ze af en toe voorbij komen als ze onder de 'standaard' prijs van een auto een mooie 2e hands bolide aanbieden.
Het zou me niets verbazen als meer autohandelaren hun auto's uit het oosten halen om hier met meer winst door te verkopen. Andersom gebeurd dat immers ook (zie de grote hoeveelheid autoverkoop voor export advertenties @ marktplaats/speurders).
Duitse Audi ook?quote:Op zondag 30 april 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
audi kun altijd even het kenteken doormailen naar mij, kijk ik hem zowiezo op schade en dergelijke na, geen probleem![]()
Steek onder de gordelquote:Op zondag 30 april 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
TFabbo-OP
[..]
Je hebt geen vrouw, hoe wil je dan aan kinderen komen?
Als dat kan is het helemaal geniaalquote:Op zondag 30 april 2006 23:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik bedoel op Duits kenteken voor de slimmerikken![]()
Hoeveel studie financiering en bijdrage van je ouders krijg je elke maand? Ik kan als het goed is straks ruim naar school en op mezelf wonen zonder studiefinanciering te ontvangen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Briljante redeneringIk woon al twee jaar op mezelf.
Wordt je toch nog wakker, en dan over mij zijken als ik wat zegquote:Op zondag 30 april 2006 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
Tja kennelijk liggen onze prioriteiten anders. Ik geniet liever van m'n vrijheid om te doen en te laten wat ik wil, en jullie kiezen er voor om in iets te dure auto's te rijden. Tja, ieder z'n ding.
quote:Op zondag 30 april 2006 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel studie financiering en bijdrage van je ouders krijg je elke maand? Ik kan als het goed is straks ruim naar school en op mezelf wonen zonder studiefinanciering te ontvangen.
[..]
Wordt je toch nog wakker, en dan over mij zijken als ik wat zeg![]()
![]()
geen probleemquote:
Die komt regelrecht onder een getuned golfje vandaanquote:Op zondag 30 april 2006 23:08 schreef Hugster het volgende:
de functionaliteit van dat ding [afbeelding]
Mijn ringtonequote:Op zondag 30 april 2006 23:10 schreef ook_gek het volgende:
The Cardigans - Acoustic - 08 - my favourite game
Ehm,quote:Op zondag 30 april 2006 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die komt regelrecht onder een getuned golfje vandaan
Zijn er ook geluidsopnames van dit beest in actie TF?
nee wel meer info op http://to4r.com/member.php?show=john.firthquote:Op zondag 30 april 2006 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rokenquote:Op zondag 30 april 2006 23:14 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway ik ga naar bed toe![]()
Morgen naar Philip morris de sigarettenboer fabriek![]()
Wat hangt daar een putlucht in dat gebouw zeg
je hebt zelf niet door dat er onder die golfjes imitaties van deze dingen liggen? En dan ook alleen nog puur imitatie van het uiterlijk van zo'n ding?quote:Op zondag 30 april 2006 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben al 6 weken gestoptquote:Op zondag 30 april 2006 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal ik proberen m'n vito vol te laden voor je?![]()
Serieus!quote:
JAquote:Op zondag 30 april 2006 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen Camel jammer genoeg, maar Marlborro is ook goedquote:Op zondag 30 april 2006 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, hoewel er vast ook wel gekken te vinden zijn die een originele aanschaffen.quote:Op zondag 30 april 2006 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt zelf niet door dat er onder die golfjes imitaties van deze dingen liggen? En dan ook alleen nog puur imitatie van het uiterlijk van zo'n ding?
Ik zie in Drachtentachtig juist veel eenden altijdquote:Op zondag 30 april 2006 23:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Serieus!
Doe een rondje door de tuning-hoofdstad van Fryslan - Drachten - en je hebt te weinig vingers op je handen om ze te tellen.
Wees blij dat Alexxx er nooit komt...
Camelquote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen Camel jammer genoeg, maar Marlborro is ook goed
Jammer?quote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen Camel jammer genoeg
Bij de afslag van de waldwei en rond de mcDrive stikt het ervanquote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie in Drachtentachtig juist veel eenden altijdEn er zit een busmuseum
deze reactiequote:Op zondag 30 april 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
Dat plaatje van de dyno-run icm de TT
niet goed genoeg dusquote:
Ja, maar dat zijn de strataracersquote:Op zondag 30 april 2006 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de afslag van de waldwei en rond de mcDrive stikt het ervan
*proest* "straatracers"quote:Op zondag 30 april 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn de strataracers
Mweh, ik heb het niet zo op de wâlden.
doetetquote:Op zondag 30 april 2006 23:30 schreef Sjoewe het volgende:
<-- Of zien jullie wel een UI
Ik sowieso niet... het nadeel van de tekst-interfacequote:Op zondag 30 april 2006 23:30 schreef Sjoewe het volgende:
<-- Of zien jullie wel een UI
hier nu wel iig.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
kunnen jullie http://www.tpgpost.nl/voorthuis/zoeken/posttarieven/index.jsp openen?
Het is inderdaad een Belg.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
Wat de gek ervoor geeft.
ja, dan ga je voor het brievenbus tarief, want dan wrotten ze de envelop persoonlijk voor je door een mal. heb het boek even op de keukenweegschaal gehad en de online tarieven van de PTT er naast gehad.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
En gewoon laten afwegen kan niet?
Ja, het is de dag van de arbeid, dus morgen (vandaag) weer hard werken hequote:Op maandag 1 mei 2006 00:57 schreef ook_gek het volgende:
iedereen al slapen?
wat gaat ons rijkeluiszoontje doen op de dag van de arbeid dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 01:25 schreef Hugsterr het volgende:
Ik ga morgen ook weten wat werken is.
Ja Alexquote:Op maandag 1 mei 2006 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
veel plezeir in Turkije en vergeet niet foto's te maken , want Turkije heeft een geheel eiegn auto-induystrie, vrachtwagen-industrie en bestelbus-industrie
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat gaat ons rijkeluiszoontje doen op de dag van de arbeid dan?
Zeg even hoeveel keer je hierna nog komt, dan wacht ik nu even met zwaaien.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:33 schreef Hugsterr het volgende:
Nou doei!
Niet meer Huug. Nooit meer Huug.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zeg even hoeveel keer je hierna nog komt, dan wacht ik nu even met zwaaien.
quote:Op maandag 1 mei 2006 04:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan niet slapen
voor de mensen die nu aan hun werkweek beginnen:
[afbeelding]
GOEDEMORGEN!
soms welquote:Op maandag 1 mei 2006 04:23 schreef DeeCruise het volgende:
Verveel me de tyfus...Wordt er hier nog gebabbeld over cars? Of zitten we momenteel op een ander onderwerp?
quote:Op maandag 1 mei 2006 08:51 schreef BoJo het volgende:
M'n pa vanochtend... Ja volgens mij hoorde ik de hele nacht een alarm ofzo...
Dus ik vanochtend bij mijn auto, zie ik dat ik de achter deur open had laten staan en daarna op alarm gezet![]()
nee vreemd genoeg nietquote:Op maandag 1 mei 2006 08:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]Die van mij springt binnen een halve minuut aan als ik dat doe, dus dat merk je wel tijdig
Maaruhm, accu nu leeg?
je buren zijn nu je beste vriendenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:51 schreef BoJo het volgende:
M'n pa vanochtend... Ja volgens mij hoorde ik de hele nacht een alarm ofzo...
Dus ik vanochtend bij mijn auto, zie ik dat ik de achter deur open had laten staan en daarna op alarm gezet![]()
mijn alarm is vaag... maar goed mijn accu was ook niet leeg. Dus misschien heeft m'n pa wel gedroomd.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:34 schreef vlad het volgende:
[..]
je buren zijn nu je beste vrienden![]()
wel apart. dacht dat een alarm zichzelf uitzet als de deuren niet gesloten zijn op moment van inschakelen![]()
OMFGquote:Op maandag 1 mei 2006 04:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan niet slapen
voor de mensen die nu aan hun werkweek beginnen:
[afbeelding]
GOEDEMORGEN!
zolang het alarm niet aangaat wanneer je aan het rijden bentquote:Op maandag 1 mei 2006 09:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn alarm is vaag... maar goed mijn accu was ook niet leeg. Dus misschien heeft m'n pa wel gedroomd.
Feit was wel dat ie op slot stond en op alarm met die deur open vanochtend![]()
Nou ik kan het missen als kiespijn.. Zo slecht georganiseerd.. Te weining docenten.. Teveel studenten die niks uitvoeren waar je mee samen MOET werkenquote:
uniquote:Op maandag 1 mei 2006 09:59 schreef Giem het volgende:
[..]
Waarom college? Deze week is het toch vakantie/college vrij.. of zit jij op de uni
en wat doe jij op het moment? zwoegen of bijkomen van kingendag?quote:
och, had er nooit zo'n problemen meequote:Op maandag 1 mei 2006 10:04 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou ik kan het missen als kiespijn.. Zo slecht georganiseerd.. Te weining docenten.. Teveel studenten die niks uitvoeren waar je mee samen MOET werkenwat weer inhoud dat je WEER niet je punten haald, en zo maar door.. Daar word je op een gegeven moment een beetje depri van
Dat heb ik ook maar besloten met een groepje van 15 man.. we gaan er allemaal 6 jaar over doen.. ipv 4.. We moesten gelijk bij de afdelings directeur komen waar we mee bezig waren..quote:Op maandag 1 mei 2006 10:09 schreef vlad het volgende:
[..]
och, had er nooit zo'n problemen meeonze opleiding was ook niet zo goed georganiseerd, maar het is altijd op z'n pootjes terecht gekomen
gewoon niet druk om maken en doen wat je moet doen
![]()
kom naar de RU hebben we ook gewoon vrijquote:
worms 2 en worms wp iddquote:
oif gewoon met een touw het hele veld doorspringen om vervolgens de tegenstander met een klein duwtje te verslaanquote:Op maandag 1 mei 2006 10:15 schreef jozef444 het volgende:
Oeeeh worms dat was zoo mooi![]()
met je holy handgrenades en die shit
ja iddquote:Op maandag 1 mei 2006 10:17 schreef vlad het volgende:
[..]
oif gewoon met een touw het hele veld doorspringen om vervolgens de tegenstander met een klein duwtje te verslaangeweldig droog allemaal
![]()
m'n vader kon me altijd wel villen als ik dat deedquote:Op maandag 1 mei 2006 10:17 schreef vlad het volgende:
[..]
oif gewoon met een touw het hele veld doorspringen om vervolgens de tegenstander met een klein duwtje te verslaangeweldig droog allemaal
![]()
bungee lukt mij ook nooitquote:Op maandag 1 mei 2006 10:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n vader kon me altijd wel villen als ik dat deed![]()
hij was niet zo handig met het touw en bungee![]()
Bijkomenquote:Op maandag 1 mei 2006 10:07 schreef vlad het volgende:
[..]
en wat doe jij op het moment? zwoegen of bijkomen van kingendag?![]()
wat een leventje he?quote:
Jeah, lekker bij paps en mams chillen terwijl die op vakantie zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 10:26 schreef vlad het volgende:
[..]
wat een leventje he?je natje, je droogje.. wat wil je nog meer?
![]()
Hier wel.. ga lekker van een weekje mooi weer genieten als het word zoals ze hebben voorspeldquote:
Ik heb niks te doenquote:
Nee. Ik heb da-de-lijk genóeg te doen!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
kom lekker bij mij driften op Tsukuba met mijn gepimpte R32 GT-R drift spec dan
okquote:Op maandag 1 mei 2006 11:28 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nee. Ik heb da-de-lijk genóeg te doen!
Heb je dat berichtje van tonks al gezien in je fotoboek?quote:
whehehe ja nu netquote:Op maandag 1 mei 2006 11:32 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Heb je dat berichtje van tonks al gezien in je fotoboek?
Een homoboekje heb je nuquote:
nou, die 932 mensen denken natuurlijk dat je gay bent.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja wat moet men wel niet van me denken nu
vreselijkquote:Op maandag 1 mei 2006 11:45 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
nou, die 932 mensen denken natuurlijk dat je gay bent.
Sarcastische kut.quote:
Misschien moeilijk te geloven, maar is nu wel echt weg voor een tijdjequote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Worms+
En ijsmeis had je eigen account niet laten bannen als je nog wou postenverrekte irritant dit
Dat zegt ze al drie dagenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven, maar is nu wel echt weg voor een tijdje![]()
Voor op BB? Jazekerquote:Op maandag 1 mei 2006 13:01 schreef vlad het volgende:
lex is weer blauw![]()
zeg, verzamel je ook foto's van rally's e.d.?![]()
Ik heb nog een Carros een een VW Golf magazine te koopquote:Op maandag 1 mei 2006 13:26 schreef PeuRac het volgende:
GVD, mn Autovisie is nog steeds niet bezorgd![]()
de feestdagen zouden er _iets_ mee te maken kunnen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:26 schreef PeuRac het volgende:
ik had hem vrijdag al neneneneneeeequote:Op maandag 1 mei 2006 13:26 schreef PeuRac het volgende:
hij hoort donderdag al te komenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
de feestdagen zouden er _iets_ mee te maken kunnen hebben natuurlijk.
dat valt toch wel mee ?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
Net voor 128 euro aan studie boeken gekocht [afbeelding]
Ik kan me leukere dingen bedenkenquote:
Voor één blok van 7 weken?quote:
daarom heb ik al 2 jaar geen boeken meer gekochtquote:Op maandag 1 mei 2006 13:55 schreef Hugster het volgende:
ik laatst voor ¤517
Voelt toch een beetje als weggegooid geldAl is het dat natuurlijk niet.. Alhoewel, sommige zie ik mezelf nog niet echt gebruiken de komende tijd
¤89 voor een gortdroog telefoonboek over Java bijvoorbeeld. We gebruiken echter tijdens te lessen doodleuk online materiaal en dit boek is dan een "leuk" naslagwerk om ooit eens in te kijken!Zeggen ze
![]()
![]()
Copyrightquote:Op maandag 1 mei 2006 14:02 schreef vlad het volgende:
wij moesten ruim 150 euro per blok neerleggen voor gekopieerde dictaten, niet eens boeken ofzo![]()
Ja dat had ik op het MBO dus, dan voel je je echt zo genaaidquote:Op maandag 1 mei 2006 14:02 schreef vlad het volgende:
wij moesten ruim 150 euro per blok neerleggen voor gekopieerde dictaten, niet eens boeken ofzo![]()
Osama zoeken?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
En als het vak klaar is gaat mn docent naar Afghanistan
Wat een afzetters.. Giem gaat er weer vandoor, middagje aan de oltimer klussenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:02 schreef vlad het volgende:
Eerste schoolweek, de hele klas staat bij de man die over de boekeninkoop gaat te klagen ver de absurde prijs van 827 euro voor een stapel kopietjes die nota bene in de mediatheek staan.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat had ik op het MBO dus, dan voel je je echt zo genaaid![]()
"Ja de auteur moet er ook nog wat aan verdienen!" Maar dat boek was eigendom van school en er werden alleen kopieerkosten gemaakt, er werd echt niets afgedragen aan de auteur hoor
Met je leraar patsenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.let.uu.nl/~arend-jan.boekestijn/personal/cv/cv.htm
quote:
Vink tochquote:
Mja, mijn leraren patsten altijd met zichzlefquote:Op maandag 1 mei 2006 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Scheelt mij een boel uitleg. En dat nog het is wel een eer om van zo iemand les te krijgen. Beter dan zo'n bij Groenlinks uitgerangeerde derde rangs geitenwollensokken doctor.
Soms eh, heel soms, schaam ik me best voor mezelfquote:Op maandag 1 mei 2006 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vink toch![]()
Je bent ook een echte koekwaus jij eh
Ohhh Heineken![]()
Triestquote:Op maandag 1 mei 2006 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, mijn leraren patsten altijd met zichzlef
"Ik heb het distributiecentrum van Masterfoods in Veghel opnieuw ingericht, dus alle marsen die julie eten hebben julie aan mij te danken"
"ik heb een kantoor in het Abe Lenstra stadion"
En uiteindleijk bleken het allemaal mensen die nog te min waren om orderpicker te zijn
En dan toch exhibitionistisch genoeg om er mee te pronken op een internetforumquote:Op maandag 1 mei 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Soms eh, heel soms, schaam ik me best voor mezelf
Onbegrijpelijkquote:Op maandag 1 mei 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Soms eh, heel soms, schaam ik me best voor mezelf
Ik herken mezelf niet eensquote:Op maandag 1 mei 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan toch exhibitionistisch genoeg om er mee te pronken op een internetforum
Dat heet zelfspot, iets waar mensen in deze SC over het algemeen een ernstig gebrek aan hebbenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan toch exhibitionistisch genoeg om er mee te pronken op een internetforum
Oh, was dat het?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heet zelfspot, iets waar mensen in deze SC over het algemeen een ernstig gebrek aan hebben
Zo gedisciplineerd, of... zo sexy?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou ook graag willen dat ik net zo gedisclipineerd was als jij bent
herman vat zijn weekend gewoon met 1 foto samenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heet zelfspot, iets waar mensen in deze SC over het algemeen een ernstig gebrek aan hebben
Dat zegt de redactie net in mn oortje.quote:
So truequote:Op maandag 1 mei 2006 14:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
herman vat zijn weekend gewoon met 1 foto samen
Nou begin maar die slof gaulies te begraven danquote:Op maandag 1 mei 2006 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het allebei zou kunnen, GRAAG
Ik mag nog een letter weggeven hoor ik net.quote:
Mensen die gestopt zijn met roken zijn het ergstequote:Op maandag 1 mei 2006 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou begin maar die slof gaulies te begraven dan
En ik mag raden?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik mag nog een letter weggeven hoor ik net.
* Sjoewe de anti-rooknaziquote:Op maandag 1 mei 2006 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mensen die gestopt zijn met roken zijn het ergste
Ja, voor het gasfornuist!quote:
Jij hebt echt een ziekelijke drang alle foto's gelijk ook te bekijken ehquote:Op maandag 1 mei 2006 14:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat had die gast allemaal op z'n gezicht staan man![]()
Hier in de tuin jaquote:Op maandag 1 mei 2006 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij staat al bij me thuis zeker?
Ik lach later nog wel, als de dag komt dat jij ooit gaar stoppenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo je eigen grapje recht in je gezicht
Over recht in je gezicht gesproken...![]()
Je wordt echt een nazi eh?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik lach later nog wel, als de dag komt dat jij ooit gaar stoppen![]()
Sieg heilquote:
Toppertje ehquote:Op maandag 1 mei 2006 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
En jullie vinden dat IK mezelf voor lul zet?![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ziekelijke drang alle foto's gelijk ook te bekijken eh
Maar dat weet ik toch ook niet meer manWat denk je nou
En dat is dan Jufquote:
Niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
Ik was wel lam, maar mezelf onder laten tekenen dan![]()
dat is een ouderavond btwquote:Op maandag 1 mei 2006 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo je eigen grapje recht in je gezicht
Over recht in je gezicht gesproken...![]()
Daar zitten een paar uitgewoonde tussenquote:
Echte kunstquote:Op maandag 1 mei 2006 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar zitten een paar uitgewoonde tussen![]()
Meubelhome zeker?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik woon trouwens 100 meter van een Harvink dealer zag ik net
1 hele euroquote:Op maandag 1 mei 2006 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mooi boven de bank
Vriendin laat me in de steek
Utrechtquote:Op maandag 1 mei 2006 14:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet?
Vreemd, heel vreemd
Waar ben je geweest zaterdag dan? Adam?
house-broekenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:54 schreef Sjoewe het volgende:
Niet eens van die flitsende jaren '90 topstukjes met house-bekleding![]()
10h00 zat ik al aan het bierquote:Op maandag 1 mei 2006 14:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
UtrechtIk ging rond een uurtje of 10:00 erin ofzo, en daarna zagen we de regen en dachten we nah, we doen hier nog wel ff een biertje
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Nurburgring WebCam Spot #2
BoJo vermaakt zich goed vandaag
geen koninginnenacht gedaan dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
10h00 zat ik al aan het bier
En in A'dam was het de hele dag droog man![]()
Waar heb je het over Coby?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:03 schreef Hugster het volgende:
uit mezelf typ ik nu eerst MSN smiliecode![]()
volgens mij heb ik het te veel gedaan![]()
Ah, je ziet ten minste zelf ook in dat de SC nu net een MSN gesprek isquote:Op maandag 1 mei 2006 15:03 schreef Hugster het volgende:
uit mezelf typ ik nu eerst MSN smiliecode![]()
volgens mij heb ik het te veel gedaan![]()
Alexxxxx 1 - FBG 0quote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je ziet ten minste zelf ook in dat de SC nu net een MSN gesprek is
Als ik hier eenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar heb je het over Coby?
En ik was rond 3u thuis...
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je ziet ten minste zelf ook in dat de SC nu net een MSN gesprek is
Liveset van Atari Teenage Riot dan?quote:
quote:
Mooie laatste reactie in je fotoboek ookquote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
zo leuk als ik nu een mailtje krijg van Herm![]()
[afbeelding]
Kloon van jou?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooie laatste reactie in je fotoboek ook
nou dankje.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ook al ben ik het wel met hem eens
ik krijg ook weer zin om te shoppenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:08 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn fotoshop neemt echt complexe vormen aan
Pfff.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ook al ben ik het wel met hem eens
Ook op het thema oorlog en dood(sangst)?quote:
nee autootjesquote:Op maandag 1 mei 2006 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ook op het thema oorlog en dood(sangst)?
rode auto met wit tupperware?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee autootjes
ik heb gisteren ff snel eentje gedaan voor iemand met een rode 155 die de zwarte bumpers en skirts eens in het wit wilde zien![]()
viel toch weer vies tegen maar was wel weer lachen![]()
Jij ook alquote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
zo leuk als ik nu een mailtje krijg van Herm![]()
[afbeelding]
Heh kutquote:Op maandag 1 mei 2006 16:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik hoef niet eerst te photoshoppen![]()
![]()
Bij jou ook al?quote:
ja man, wat een nachtquote:Op maandag 1 mei 2006 16:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heh kut
Blijf het een mooi plaatje vinden
Ja dat zijn de dagen ehquote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij jou ook al?
Mja, ik heb 2 dagen waarop ik echt aan het doodgaan ben, en dat is 1 mei en 1 januari
Maar nu was het 1 januari en 30 april![]()
![]()
Ja echt afschuwelijke dagenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat zijn de dagen eh
Ik lag 2 januari pas in bed![]()
Is m'n stemming eruit af te lezen?quote:
moet je een vriendin nemenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij jou ook al?
Mja, ik heb 2 dagen waarop ik echt aan het doodgaan ben, en dat is 1 mei en 1 januari
Maar nu was het 1 januari en 30 april![]()
![]()
Ben ik de enige FBG die niet genekt heeft toen?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb trouwens met oud en nieuw ook een plee gedecoreerd![]()
200% fout 14.gifquote:Op maandag 1 mei 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik gok dat je ongekend vrolijk bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |