quote:turbo: SP74 pistons: oem rods: oem head: oem cams: HKS 272 boost: 32psi injectors: 980cc pumps: Walbro x2 fmic: GReddy 3-row clutch: RPS carbon nitrous: rwhp: 840 (dynojet) circa 988hp at the flywheel
Ik weet het, ik pakte dat voorbeeld van Jet Cars er maar bij omdat die het al jaren schijnen te doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je ziet ze af en toe voorbij komen als ze onder de 'standaard' prijs van een auto een mooie 2e hands bolide aanbieden.quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
wie zegt schadebakken ?
als ie die S4 zat is kan ie hem alsnog voor een redelijke prijs verkopen hoor![]()
Ja maar ik hoef ook geen auto waarbij history 100% bekend isquote:Op zondag 30 april 2006 22:58 schreef PeuRac het volgende:
Bo, Bara, geimporteerde auto's brengen altijd minder op bij inruil/verkoop en dat op voorwaarde dat de historie voor 100% bekend is, anders ruilt geen fatsoenlijk bedrijf em in![]()
Je hebt geen vrouw, hoe wil je dan aan kinderen komen?quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef Sjoewe het volgende:
Ik trap mn kinderen later echt de dag dat ze de middelbare school verlaten het huis uit.
audi kun altijd even het kenteken doormailen naar mij, kijk ik hem zowiezo op schade en dergelijke na, geen probleemquote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef ook geen auto waarbij history 100% bekend is
Er is aanbod zat in duitsland dus dan kijk ik wel even verder
dat zeg ik ook telkens tegen mezelfquote:Op zondag 30 april 2006 22:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wilde deze auto toch eigenlijk wel langer als een jaar houden
Als je kennis van auto's hebt en je heb contacten is het natuurlijk ook ideaal.quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik weet het, ik pakte dat voorbeeld van Jet Cars er maar bij omdat die het al jaren schijnen te doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je ziet ze af en toe voorbij komen als ze onder de 'standaard' prijs van een auto een mooie 2e hands bolide aanbieden.
Het zou me niets verbazen als meer autohandelaren hun auto's uit het oosten halen om hier met meer winst door te verkopen. Andersom gebeurd dat immers ook (zie de grote hoeveelheid autoverkoop voor export advertenties @ marktplaats/speurders).
Duitse Audi ook?quote:Op zondag 30 april 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
audi kun altijd even het kenteken doormailen naar mij, kijk ik hem zowiezo op schade en dergelijke na, geen probleem![]()
Steek onder de gordelquote:Op zondag 30 april 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
TFabbo-OP
[..]
Je hebt geen vrouw, hoe wil je dan aan kinderen komen?
Als dat kan is het helemaal geniaalquote:Op zondag 30 april 2006 23:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik bedoel op Duits kenteken voor de slimmerikken![]()
Hoeveel studie financiering en bijdrage van je ouders krijg je elke maand? Ik kan als het goed is straks ruim naar school en op mezelf wonen zonder studiefinanciering te ontvangen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Briljante redeneringIk woon al twee jaar op mezelf.
Wordt je toch nog wakker, en dan over mij zijken als ik wat zegquote:Op zondag 30 april 2006 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
Tja kennelijk liggen onze prioriteiten anders. Ik geniet liever van m'n vrijheid om te doen en te laten wat ik wil, en jullie kiezen er voor om in iets te dure auto's te rijden. Tja, ieder z'n ding.
quote:Op zondag 30 april 2006 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel studie financiering en bijdrage van je ouders krijg je elke maand? Ik kan als het goed is straks ruim naar school en op mezelf wonen zonder studiefinanciering te ontvangen.
[..]
Wordt je toch nog wakker, en dan over mij zijken als ik wat zeg![]()
![]()
geen probleemquote:
Die komt regelrecht onder een getuned golfje vandaanquote:Op zondag 30 april 2006 23:08 schreef Hugster het volgende:
de functionaliteit van dat ding [afbeelding]
Mijn ringtonequote:Op zondag 30 april 2006 23:10 schreef ook_gek het volgende:
The Cardigans - Acoustic - 08 - my favourite game
Ehm,quote:Op zondag 30 april 2006 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die komt regelrecht onder een getuned golfje vandaan
Zijn er ook geluidsopnames van dit beest in actie TF?
nee wel meer info op http://to4r.com/member.php?show=john.firthquote:Op zondag 30 april 2006 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rokenquote:Op zondag 30 april 2006 23:14 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway ik ga naar bed toe![]()
Morgen naar Philip morris de sigarettenboer fabriek![]()
Wat hangt daar een putlucht in dat gebouw zeg
je hebt zelf niet door dat er onder die golfjes imitaties van deze dingen liggen? En dan ook alleen nog puur imitatie van het uiterlijk van zo'n ding?quote:Op zondag 30 april 2006 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben al 6 weken gestoptquote:Op zondag 30 april 2006 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal ik proberen m'n vito vol te laden voor je?![]()
Serieus!quote:
JAquote:Op zondag 30 april 2006 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen Camel jammer genoeg, maar Marlborro is ook goedquote:Op zondag 30 april 2006 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, hoewel er vast ook wel gekken te vinden zijn die een originele aanschaffen.quote:Op zondag 30 april 2006 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt zelf niet door dat er onder die golfjes imitaties van deze dingen liggen? En dan ook alleen nog puur imitatie van het uiterlijk van zo'n ding?
Ik zie in Drachtentachtig juist veel eenden altijdquote:Op zondag 30 april 2006 23:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Serieus!
Doe een rondje door de tuning-hoofdstad van Fryslan - Drachten - en je hebt te weinig vingers op je handen om ze te tellen.
Wees blij dat Alexxx er nooit komt...
Camelquote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen Camel jammer genoeg, maar Marlborro is ook goed
Jammer?quote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen Camel jammer genoeg
Bij de afslag van de waldwei en rond de mcDrive stikt het ervanquote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie in Drachtentachtig juist veel eenden altijdEn er zit een busmuseum
deze reactiequote:Op zondag 30 april 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
Dat plaatje van de dyno-run icm de TT
niet goed genoeg dusquote:
Ja, maar dat zijn de strataracersquote:Op zondag 30 april 2006 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de afslag van de waldwei en rond de mcDrive stikt het ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |