ik hoor inderdaad ook veul liever eminem,quote:op zondag 30 april 2006 21:25 schreef eminemrulezz het volgende:
kan deze plaat aub optiefen van de buis ? je hoort niks anders meer dan deze kl*te plaat. die stem van haar ook![]()
zoiets staat op nr 1 in de top 40 :s
mira pendejo, en barranquilla se baila y se canta así.quote:op zondag 30 april 2006 21:25 schreef eminemrulezz het volgende:
kan deze plaat aub optiefen van de buis ? je hoort niks anders meer dan deze kl*te plaat. die stem van haar ook![]()
\o/quote:op zondag 30 april 2006 21:29 schreef cerror het volgende:
haar zang klinkt als een flauwvallende teef.
will.i.am.quote:op zondag 30 april 2006 21:35 schreef eminemrulezz het volgende:
volgens mij niet
die van de pussycatt dolls is will-i ofzoiets ? en die in de shakira clip wyclef jean.
correct me if i'm wrong
hmm maar zit wyclef dan ook in black eyed peas?quote:op zondag 30 april 2006 21:35 schreef eminemrulezz het volgende:
volgens mij niet
die van de pussycatt dolls is will-i ofzoiets ? en die in de shakira clip wyclef jean.
correct me if i'm wrong
das will-i-amquote:op zondag 30 april 2006 21:36 schreef lrdmetalsonic het volgende:
[..]
hmm maar zit wyclef dan ook in black eyed peas?
nee dus.. wyclef jean zat vroeger in the fugees. hij zit nu niet in de black eyed peasquote:op zondag 30 april 2006 21:36 schreef lrdmetalsonic het volgende:
[..]
hmm maar zit wyclef dan ook in black eyed peas?
hmm ja dat klopt.. alhoewel ik hardstyle niet vaak genoeg kan horenquote:op zondag 30 april 2006 21:47 schreef deecruise het volgende:
vind het wel een acceptabel nummer eigenlijk, maar zoals met alle nummers, zodra hij kapot gedraaid wordt op de radio gaat ie irriteren...
quote:op zondag 30 april 2006 21:29 schreef cerror het volgende:
haar zang klinkt als een flauwvallende teef.
en dan komt ze met een nieuw lied.quote:op zondag 30 april 2006 21:40 schreef renz0r het volgende:
zie het van de positieve zijde....het nr is ondertussen alweer zo goed als oud dus het zal niet meer lang duren tot het moment dat het minder / niet meer te zien/ horen is
is dat kelly of britney in je avatar?quote:op zondag 30 april 2006 21:50 schreef bobbyb het volgende:
maar ligt het nu aan mij of is de stem van shakira harder dan de muziek waardoor dit nummer zwaar amateuristisch klinkt?
delta goodremquote:
dit is precies wat ik ook dacht. die stem staat erg slecht in de mix. net alsof de muziek en de zang 2 losse delen zijn.quote:op zondag 30 april 2006 21:50 schreef bobbyb het volgende:
maar ligt het nu aan mij of is de stem van shakira harder dan de muziek waardoor dit nummer zwaar amateuristisch klinkt?
ik vind haar nummers lang niet altijd slecht inderdaad, maar dit nummer lijkt gewoon heel slecht gemixed. best jammer want opzich is het een leuk nummer, als je het niet te vaak hoort tenminste.quote:op zondag 30 april 2006 21:58 schreef metal_mart het volgende:
[..]
dit is precies wat ik ook dacht. die stem staat erg slecht in de mix. net alsof de muziek en de zang 2 losse delen zijn.
ik denk dat haar zang daarom nu meer irriteert dan anders. nu hoor je ook beter dat ze geen bijster goede zangeres is. (hoewel ik haar als muzikante wel kan waarderen, mits ze inderdaad haar nummers zelf schrijft).
die zegt dat met een naam die nergens op slaat klote nerdquote:op zondag 30 april 2006 21:25 schreef eminemrulezz het volgende:
zekers...quote:
lolquote:op zondag 30 april 2006 22:17 schreef stribe het volgende:
ik kots ook op shakira irritant wijf, vooral die spaanstalig liedjes, echt zo van ik moet even laten zien dat ik trots ben op me "roots", dat ik spaans kan en ik heb nog meer kwaliteiten dan alleen maar met me heupen wiegen. rot toch op hoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |