ik hoor inderdaad ook veul liever eminem,quote:op zondag 30 april 2006 21:25 schreef eminemrulezz het volgende:
kan deze plaat aub optiefen van de buis ? je hoort niks anders meer dan deze kl*te plaat. die stem van haar ook![]()
zoiets staat op nr 1 in de top 40 :s
mira pendejo, en barranquilla se baila y se canta así.quote:op zondag 30 april 2006 21:25 schreef eminemrulezz het volgende:
kan deze plaat aub optiefen van de buis ? je hoort niks anders meer dan deze kl*te plaat. die stem van haar ook![]()
\o/quote:op zondag 30 april 2006 21:29 schreef cerror het volgende:
haar zang klinkt als een flauwvallende teef.
will.i.am.quote:op zondag 30 april 2006 21:35 schreef eminemrulezz het volgende:
volgens mij niet
die van de pussycatt dolls is will-i ofzoiets ? en die in de shakira clip wyclef jean.
correct me if i'm wrong
hmm maar zit wyclef dan ook in black eyed peas?quote:op zondag 30 april 2006 21:35 schreef eminemrulezz het volgende:
volgens mij niet
die van de pussycatt dolls is will-i ofzoiets ? en die in de shakira clip wyclef jean.
correct me if i'm wrong
das will-i-amquote:op zondag 30 april 2006 21:36 schreef lrdmetalsonic het volgende:
[..]
hmm maar zit wyclef dan ook in black eyed peas?
nee dus.. wyclef jean zat vroeger in the fugees. hij zit nu niet in de black eyed peasquote:op zondag 30 april 2006 21:36 schreef lrdmetalsonic het volgende:
[..]
hmm maar zit wyclef dan ook in black eyed peas?
hmm ja dat klopt.. alhoewel ik hardstyle niet vaak genoeg kan horenquote:op zondag 30 april 2006 21:47 schreef deecruise het volgende:
vind het wel een acceptabel nummer eigenlijk, maar zoals met alle nummers, zodra hij kapot gedraaid wordt op de radio gaat ie irriteren...
quote:op zondag 30 april 2006 21:29 schreef cerror het volgende:
haar zang klinkt als een flauwvallende teef.
en dan komt ze met een nieuw lied.quote:op zondag 30 april 2006 21:40 schreef renz0r het volgende:
zie het van de positieve zijde....het nr is ondertussen alweer zo goed als oud dus het zal niet meer lang duren tot het moment dat het minder / niet meer te zien/ horen is
is dat kelly of britney in je avatar?quote:op zondag 30 april 2006 21:50 schreef bobbyb het volgende:
maar ligt het nu aan mij of is de stem van shakira harder dan de muziek waardoor dit nummer zwaar amateuristisch klinkt?
delta goodremquote:
dit is precies wat ik ook dacht. die stem staat erg slecht in de mix. net alsof de muziek en de zang 2 losse delen zijn.quote:op zondag 30 april 2006 21:50 schreef bobbyb het volgende:
maar ligt het nu aan mij of is de stem van shakira harder dan de muziek waardoor dit nummer zwaar amateuristisch klinkt?
ik vind haar nummers lang niet altijd slecht inderdaad, maar dit nummer lijkt gewoon heel slecht gemixed. best jammer want opzich is het een leuk nummer, als je het niet te vaak hoort tenminste.quote:op zondag 30 april 2006 21:58 schreef metal_mart het volgende:
[..]
dit is precies wat ik ook dacht. die stem staat erg slecht in de mix. net alsof de muziek en de zang 2 losse delen zijn.
ik denk dat haar zang daarom nu meer irriteert dan anders. nu hoor je ook beter dat ze geen bijster goede zangeres is. (hoewel ik haar als muzikante wel kan waarderen, mits ze inderdaad haar nummers zelf schrijft).
die zegt dat met een naam die nergens op slaat klote nerdquote:op zondag 30 april 2006 21:25 schreef eminemrulezz het volgende:
zekers...quote:
lolquote:op zondag 30 april 2006 22:17 schreef stribe het volgende:
ik kots ook op shakira irritant wijf, vooral die spaanstalig liedjes, echt zo van ik moet even laten zien dat ik trots ben op me "roots", dat ik spaans kan en ik heb nog meer kwaliteiten dan alleen maar met me heupen wiegen. rot toch op hoer.
koekiemonster is toch 1 van de tofste in sesamstraat en als ze in d'r eigen taal gaat zingen dan valt 't gebler mee.quote:op maandag 1 mei 2006 01:19 schreef rpr8 het volgende:
die shakira klinkt als een geile koekiemonster..
en zij maakt tieten belachelijk met die helicopter moves van dr...
idd enige dat klopt van haar teksten .....quote:op maandag 1 mei 2006 01:23 schreef prepzzz het volgende:
ze noemt dr tieten in ieder geval small and humble, gelijk heeft ze ook nog
nee, kelly uit bbquote:op zondag 30 april 2006 21:58 schreef bobbyb het volgende:
[offtopique]kelly en britney kunnen samen niet eens tippen aan delta goodrem! ze is niet eens blond. (niet dat kelly en britney dat eigenlijk wel zijn, maar goed) btw: je bedoelt toch kelly clarkson?
[afbeelding]
in het echt is ze nog mooier![/offtopique]
ze produceert zelfs haar eigen platen.quote:op zondag 30 april 2006 21:58 schreef metal_mart het volgende:
(hoewel ik haar als muzikante wel kan waarderen, mits ze inderdaad haar nummers zelf schrijft).
quote:op zondag 30 april 2006 21:58 schreef bobbyb het volgende:
[offtopique]kelly en britney kunnen samen niet eens tippen aan delta goodrem! ze is niet eens blond. (niet dat kelly en britney dat eigenlijk wel zijn, maar goed) btw: je bedoelt toch kelly clarkson?
[afbeelding]
in het echt is ze nog mooier![/offtopique]
wyclef jean heeft nooit in black eyes peas gezeten. wyclef was van de fugees.quote:op zondag 30 april 2006 21:33 schreef lrdmetalsonic het volgende:
die man in de pussycat dols, dat nieuwste nummer, is dat nou dezelfde neger die ook in black eyed peas en in dat nummer van shakira zit ? wyclef jean dus ?????
quote:op zondag 30 april 2006 21:45 schreef burdie het volgende:
die negers lijken ook allemaal zo op elkaar he
mkayquote:op maandag 1 mei 2006 15:01 schreef misswhizzy het volgende:
[..]
wyclef jean heeft nooit in black eyes peas gezeten. wyclef was van de fugees.
quote:
quote:op maandag 1 mei 2006 20:51 schreef midnightrambler het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet waar dit topic over gaat.
idd, vandaag met werken kwam ie zeker vijf keer voorbij en dan word het behoorlijk irritant.quote:op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef tha_t het volgende:
ik vind die plaat goed te doen. als je niet naar de radio luistert
quote:op maandag 1 mei 2006 00:22 schreef henk-b het volgende:
het orgineel is alweer van 2004 en zo heet hij :
dance like this - jean, wyclef & claudette ortiz
dus die tieveshoer van een shakira heeft het gewoon gejat met haar schreeuwstem!!!!
op de tenen getrapt ? ik had het over het nieuwe liedje. die stem van haar in dat liedje. echt om te huilen. en lees maar es gauw terug en je zult verbaasd staan. eminem fan al 2 jaar niet meerquote:op dinsdag 2 mei 2006 12:39 schreef electro-worm het volgende:
nee zie zijn nickname daneminem rulezz
.
triest hoor, shakira is lekker eminem heeft een kutleven en neukt alleen met kim omdat ie niemand anders kan krijgen...
die nieuwe nelly furtado gehoord trouwens? omg!quote:op dinsdag 2 mei 2006 15:39 schreef forcefuzz het volgende:
ja echt he! normaal vind ik shakira wel leuke muziek maken maar wat is dat een teringnr niet normaal
dat is anastaciaquote:op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef sjippen het volgende:
shakira is een man geweest, toch?
en nu "" zingt "" ze steeds met een wasknijper op haar neus.
![]()
![]()
![]()
nee die tyfushoer van een wyclef jean heeft dat nummer gewoon gejat van een of ander oud zuid-amerikaans nummer van jaren geledenquote:op maandag 1 mei 2006 00:22 schreef henk-b het volgende:
het orgineel is alweer van 2004 en zo heet hij :
dance like this - jean, wyclef & claudette ortiz
dus die tieveshoer van een shakira heeft het gewoon gejat met haar schreeuwstem!!!!
dat nummer staat in heel de wereld zowat op 1quote:op dinsdag 2 mei 2006 22:59 schreef renz0r het volgende:
het nr staat nu nr 1 in nlgegarandeerd nog 2 maanden dit nr op de radio
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |