wees blij dat dat stuk schorriemorrie es weg is.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, die posts heb ik inderdaad gemist, het laatste dat ik las was:
[..]
maar dan nog, bannen hoort lik-op-stuk te zijn, niet met terugwerkende kracht
get real.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
totaal mee eens!quote:Op maandag 1 mei 2006 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, die posts heb ik inderdaad gemist, het laatste dat ik las was:
[..]
Je maakt het hem wel makkelijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
Verdulleme, Dago.
Zelfs als het op deze manier gebeurd zou zijn, waarom zou dat slecht zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, maar de manier waarop... user wordt genoemd, men gaat z'n posthistorie napluizen en dan "oh ja hij baggert best wel veel... ban!"
Ik zal eens een banopleverende opmerking maken:quote:Op maandag 1 mei 2006 11:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Zelfs als het op deze manier gebeurd zou zijn, waarom zou dat slecht zijn?
Baggeren is toch baggeren, of ik het nou zelf zie of er op geattendeerd wordt?
Pas op heh. Dat willen ze al helemaal niet horen.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:29 schreef remlof het volgende:
Wat Pizzakoppo zegt, NSB praktijken!
De waarheid moet gezegt worden, er zullen mensen sneuvelen (geband worden) maar de waarheid, daar ontkomen ze niet aan!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Pas op heh. Dat willen ze al helemaal niet horen.
Ze verwijderen gewoon stelselmatig de posts.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegt worden, er zullen mensen sneuvelen (geband worden) maar de waarheid, daar ontkomen ze niet aan!![]()
Die kunnen ze straks gewoon weer deleten hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegt worden, er zullen mensen sneuvelen (geband worden) maar de waarheid, daar ontkomen ze niet aan!![]()
Daarom herhaal ik het nogmaals, Blauw staat gelijk aan Gestapo!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ze verwijderen gewoon stelselmatig de posts.![]()
Wheheh.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daarom herhaal ik het nogmaals, Blauw staat gelijk aan Gestapo!
Geband wordt ik toch wel, NJ vindt zichzelf echt een goede gestapo, dus gaat hij de postgeschiedenis van elke jood Euhm User napluizen om een reden te vinden hem in het kamp euhm te laten bannen! sorry voor de sgreiffauten!quote:
Banwaardig is het bij lange na niet. Treurig wel, maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zal eens een banopleverende opmerking maken:
Dan waardeer ik het bij deze, dat ik de waarheid wel mag zeggen hier!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Banwaardig is het bij lange na niet. Treurig wel, maar dat is een ander verhaal.
Die NSB-opmerking schijnt tegenwoordig wel banwaardig te zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Banwaardig is het bij lange na niet. Treurig wel, maar dat is een ander verhaal.
of word je er te oud voor?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:08 schreef yvonne het volgende:
Ja hoi, ONZ is d00t, klaar, slotje
ben je ook, alleen er zit nog een kastdeur voor je ogen om dat te beseffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |