Verkrijg prostaatkanker of post leuk mee, scharminkel.quote:
Het valt ook niet mee, hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef JDude het volgende:
Wat lief van je. Het is ook wel hevig vanavond, hè.
Doe 'ns normaal.quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verkrijg prostaatkanker of post leuk mee, scharminkel.
Yvonne, waarneer is die BBQ ?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb op de 5 JR BBQ meet dan ook bodyguards. Twee om de fans van me weg te houden en een om mijn stijve vast te houden.
Hoe is met je familieleden ?quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verkrijg prostaatkanker of post leuk mee, scharminkel.
Je eerste dag in ONZ? Wat lief.quote:
Erectiequote:Op zondag 30 april 2006 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zijn dus écht meer mensen die 'wanneer' op die manier schrijven.
sinds kort welquote:Op zondag 30 april 2006 20:44 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Is er elke avond een yvonne topic?
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 30 april 2006 20:44 schreef ehqo het volgende:
Schattig 'steun-in-de-rug'-topic.
Het is ook één grote teringbendequote:Op zondag 30 april 2006 20:45 schreef PsyCha het volgende:
Ze is idd op dreef met slotjes vandaag
Dat is het al heel lang.quote:
I knowquote:
Kan het dan erger worden dan het al is? Dat je nog de moeite neemt alles netjes te voorzien van een slotje.quote:
Straks leer je nog iets.quote:Op zondag 30 april 2006 20:49 schreef juiced het volgende:
Ik ga een boek lezen.
Suckup!quote:Op zondag 30 april 2006 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan het dan erger worden dan het al is? Dat je nog de moeite neemt alles netjes te voorzien van een slotje.
De zon is nog niet onder, je kunt nog buiten spelen.quote:
WOEHOEEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op zondag 30 april 2006 20:54 schreef JDude het volgende:
[..]
De zon is nog niet onder, je kunt nog buiten spelen.
Nee. Het voorrecht van topics openen moet alleen weggelegd zijn voor "bevoegden". [heftige wenkbrauwbewegingen].quote:Op zondag 30 april 2006 20:54 schreef ehqo het volgende:
Misschien moet het voorrecht van topics openen alleen voor modjes zijn weggelegd. Of ben ik nu controversieel?
benen wijd zodat ik lekker over je heen schijt!quote:
Of dat ik een tsunami veroorzaak, óf dergelijks.quote:
Tief es op uit die kwaliteitstopic.quote:Op zondag 30 april 2006 20:57 schreef Henk-B het volgende:
benen wijd zodat ik lekker over je heen schijt!
quote:Op zondag 30 april 2006 20:59 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Tief es op uit die kwaliteitstopic.
quote:Op zondag 30 april 2006 21:00 schreef Henk-B het volgende:
[..]ik hoop dat deze nog lang openblijft, het is namelijk een pareltje!
Dat is zielig. En toch grappig.quote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef Dagonet het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Voorspelbaar ook wel, eigenlijk. Ergens.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 21:25 schreef guitarist.nl het volgende:
ik zag het al, lachen als je nu de lapo in bef hebt,
einde reeks
Nee, dat is niet nodig.quote:
Je bent zo geruststellend. Het volgende biertje draag ik op aan jou, als eerbetoon.quote:
Ik voel me gevleid.quote:Op zondag 30 april 2006 21:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bent zo geruststellend. Het volgende biertje draag ik op aan jou, als eerbetoon.
Ik heb voor je geruimdquote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dit een lief topic. Ik vind 30x de naam "yvonne" als laatste poster in ONZ ook lief. Eigenlijk vind ik alles lief. Vandaar ook dat ik weer offline ga.![]()
Je bent gewoon bangquote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je houDeze liefdesbetuiging zal ik je snel terugbetalen.
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef Stofje het volgende:
Ik vind 30x de naam "yvonne" als laatste poster in ONZ ook lief.
Jij moet bang zijn dat ik pussy niet inpikquote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Integendeel. Ik denk dat jij meer reden hebt om bang te zijn.![]()
Ik raak haar linkertiet nu aan.quote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij moet bang zijn dat ik pussy niet inpik![]()
Typt dat nou moeilijk, zo met één hand?quote:
Idd, mjah ik zeg er maar niks van aangezien het tegenwoordig vet cool is om onder een kloon verder te posten.quote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef Jerruh het volgende:
trouwens, wat doen veel users tegenwoordig recalcitrant
neem nou zon henk-B, heeft met zijn bijna 1000 posts nog geen ene reet betekend voor het forum en voor FOK! maar weet zogenaamd wel weer hoe en wat en trekt zijn muil maar open.
het kind weet niet waar de klepel hangt als hij de klok hoort luiden maar swaffelt ondertussen wel met volgespoten mond de nonnen omver...
Of andersom, dat je het recht kan vergooien?quote:Op zondag 30 april 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Het voorrecht van topics openen moet alleen weggelegd zijn voor "bevoegden". [heftige wenkbrauwbewegingen].
Iets betekenen voor een forum!quote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef Jerruh het volgende:
trouwens, wat doen veel users tegenwoordig recalcitrant
neem nou zon henk-B, heeft met zijn bijna 1000 posts nog geen ene reet betekend voor het forum en voor FOK! maar weet zogenaamd wel weer hoe en wat en trekt zijn muil maar open.
het kind weet niet waar de klepel hangt als hij de klok hoort luiden maar swaffelt ondertussen wel met volgespoten mond de nonnen omver...
Jij. Gefeliciteerd met je 21e, dat er nog velen mogen volgen.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:20 schreef Party_P het volgende:
goed synoniem 14.gif
whihih, dankjequote:Op maandag 1 mei 2006 00:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij. Gefeliciteerd met je 21e, dat er nog velen mogen volgen.
Graag gedaan, ik krijg namelijk de indruk dat iemand is vergeten een ban te zetten.quote:
Hee een dreigement thnx !quote:Op maandag 1 mei 2006 00:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik krijg namelijk de indruk dat iemand is vergeten een ban te zetten.
Uiteraard te verwachtenquote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef Dagonet het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
jah, maar de manier waarop... user wordt genoemd, men gaat z'n posthistorie napluizen en dan "oh ja hij baggert best wel veel... ban!"quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, maar de manier waarop... user wordt genoemd, men gaat z'n posthistorie napluizen en dan "oh ja hij baggert best wel veel... ban!"
Hij had dus al wat eerder weg moeten zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik krijg namelijk de indruk dat iemand is vergeten een ban te zetten.
ok, die posts heb ik inderdaad gemist, het laatste dat ik las was:quote:Op maandag 1 mei 2006 01:24 schreef Snakey het volgende:
Beter lezen remlof.
[..]
[..]
Hij had dus al wat eerder weg moeten zijn.
maar dan nog, bannen hoort lik-op-stuk te zijn, niet met terugwerkende krachtquote:
wees blij dat dat stuk schorriemorrie es weg is.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, die posts heb ik inderdaad gemist, het laatste dat ik las was:
[..]
maar dan nog, bannen hoort lik-op-stuk te zijn, niet met terugwerkende kracht
get real.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
totaal mee eens!quote:Op maandag 1 mei 2006 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, die posts heb ik inderdaad gemist, het laatste dat ik las was:
[..]
Je maakt het hem wel makkelijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
Verdulleme, Dago.
Zelfs als het op deze manier gebeurd zou zijn, waarom zou dat slecht zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, maar de manier waarop... user wordt genoemd, men gaat z'n posthistorie napluizen en dan "oh ja hij baggert best wel veel... ban!"
Ik zal eens een banopleverende opmerking maken:quote:Op maandag 1 mei 2006 11:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Zelfs als het op deze manier gebeurd zou zijn, waarom zou dat slecht zijn?
Baggeren is toch baggeren, of ik het nou zelf zie of er op geattendeerd wordt?
Pas op heh. Dat willen ze al helemaal niet horen.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:29 schreef remlof het volgende:
Wat Pizzakoppo zegt, NSB praktijken!
De waarheid moet gezegt worden, er zullen mensen sneuvelen (geband worden) maar de waarheid, daar ontkomen ze niet aan!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Pas op heh. Dat willen ze al helemaal niet horen.
Ze verwijderen gewoon stelselmatig de posts.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegt worden, er zullen mensen sneuvelen (geband worden) maar de waarheid, daar ontkomen ze niet aan!![]()
Die kunnen ze straks gewoon weer deleten hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegt worden, er zullen mensen sneuvelen (geband worden) maar de waarheid, daar ontkomen ze niet aan!![]()
Daarom herhaal ik het nogmaals, Blauw staat gelijk aan Gestapo!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ze verwijderen gewoon stelselmatig de posts.![]()
Wheheh.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daarom herhaal ik het nogmaals, Blauw staat gelijk aan Gestapo!
Geband wordt ik toch wel, NJ vindt zichzelf echt een goede gestapo, dus gaat hij de postgeschiedenis van elke jood Euhm User napluizen om een reden te vinden hem in het kamp euhm te laten bannen! sorry voor de sgreiffauten!quote:
Banwaardig is het bij lange na niet. Treurig wel, maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zal eens een banopleverende opmerking maken:
Dan waardeer ik het bij deze, dat ik de waarheid wel mag zeggen hier!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Banwaardig is het bij lange na niet. Treurig wel, maar dat is een ander verhaal.
Die NSB-opmerking schijnt tegenwoordig wel banwaardig te zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Banwaardig is het bij lange na niet. Treurig wel, maar dat is een ander verhaal.
of word je er te oud voor?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:08 schreef yvonne het volgende:
Ja hoi, ONZ is d00t, klaar, slotje
ben je ook, alleen er zit nog een kastdeur voor je ogen om dat te beseffenquote:
Och, daar hebben we Adelante ook mee geholpenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben je ook, alleen er zit nog een kastdeur voor je ogen om dat te beseffen.
door mij is ie van vrouwen gaan houdenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, daar hebben we Adelante ook mee geholpen
Het begin van een nieuwe maatschappijquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:48 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Hé ik heb een idee:
Iedereen die zo'n lage dunk heeft van mods (en ander machtsvolk), die ze bestempelt als gestapo e.d., die rotten allemaal samen op en starten een eigen forum
Een forum waar iedereen gelijk is, waar mods niet nodig zijn omdat iedereen weet wanneer hij tever gaat en zich inhoudt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |