Dat is zielig. En toch grappig.quote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef Dagonet het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Voorspelbaar ook wel, eigenlijk. Ergens.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 21:25 schreef guitarist.nl het volgende:
ik zag het al, lachen als je nu de lapo in bef hebt,
einde reeks
Nee, dat is niet nodig.quote:
Je bent zo geruststellend. Het volgende biertje draag ik op aan jou, als eerbetoon.quote:
Ik voel me gevleid.quote:Op zondag 30 april 2006 21:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bent zo geruststellend. Het volgende biertje draag ik op aan jou, als eerbetoon.
Ik heb voor je geruimdquote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dit een lief topic. Ik vind 30x de naam "yvonne" als laatste poster in ONZ ook lief. Eigenlijk vind ik alles lief. Vandaar ook dat ik weer offline ga.![]()
Je bent gewoon bangquote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je houDeze liefdesbetuiging zal ik je snel terugbetalen.
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef Stofje het volgende:
Ik vind 30x de naam "yvonne" als laatste poster in ONZ ook lief.
Jij moet bang zijn dat ik pussy niet inpikquote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Integendeel. Ik denk dat jij meer reden hebt om bang te zijn.![]()
Ik raak haar linkertiet nu aan.quote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij moet bang zijn dat ik pussy niet inpik![]()
Typt dat nou moeilijk, zo met één hand?quote:
Idd, mjah ik zeg er maar niks van aangezien het tegenwoordig vet cool is om onder een kloon verder te posten.quote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef Jerruh het volgende:
trouwens, wat doen veel users tegenwoordig recalcitrant
neem nou zon henk-B, heeft met zijn bijna 1000 posts nog geen ene reet betekend voor het forum en voor FOK! maar weet zogenaamd wel weer hoe en wat en trekt zijn muil maar open.
het kind weet niet waar de klepel hangt als hij de klok hoort luiden maar swaffelt ondertussen wel met volgespoten mond de nonnen omver...
Of andersom, dat je het recht kan vergooien?quote:Op zondag 30 april 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Het voorrecht van topics openen moet alleen weggelegd zijn voor "bevoegden". [heftige wenkbrauwbewegingen].
Iets betekenen voor een forum!quote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef Jerruh het volgende:
trouwens, wat doen veel users tegenwoordig recalcitrant
neem nou zon henk-B, heeft met zijn bijna 1000 posts nog geen ene reet betekend voor het forum en voor FOK! maar weet zogenaamd wel weer hoe en wat en trekt zijn muil maar open.
het kind weet niet waar de klepel hangt als hij de klok hoort luiden maar swaffelt ondertussen wel met volgespoten mond de nonnen omver...
Jij. Gefeliciteerd met je 21e, dat er nog velen mogen volgen.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:20 schreef Party_P het volgende:
goed synoniem 14.gif
whihih, dankjequote:Op maandag 1 mei 2006 00:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij. Gefeliciteerd met je 21e, dat er nog velen mogen volgen.
Graag gedaan, ik krijg namelijk de indruk dat iemand is vergeten een ban te zetten.quote:
Hee een dreigement thnx !quote:Op maandag 1 mei 2006 00:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik krijg namelijk de indruk dat iemand is vergeten een ban te zetten.
Uiteraard te verwachtenquote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef Dagonet het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
jah, maar de manier waarop... user wordt genoemd, men gaat z'n posthistorie napluizen en dan "oh ja hij baggert best wel veel... ban!"quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, maar de manier waarop... user wordt genoemd, men gaat z'n posthistorie napluizen en dan "oh ja hij baggert best wel veel... ban!"
Hij had dus al wat eerder weg moeten zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik krijg namelijk de indruk dat iemand is vergeten een ban te zetten.
ok, die posts heb ik inderdaad gemist, het laatste dat ik las was:quote:Op maandag 1 mei 2006 01:24 schreef Snakey het volgende:
Beter lezen remlof.
[..]
[..]
Hij had dus al wat eerder weg moeten zijn.
maar dan nog, bannen hoort lik-op-stuk te zijn, niet met terugwerkende krachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |