Ik heb voor je geruimdquote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dit een lief topic. Ik vind 30x de naam "yvonne" als laatste poster in ONZ ook lief. Eigenlijk vind ik alles lief. Vandaar ook dat ik weer offline ga.![]()
Je bent gewoon bangquote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je houDeze liefdesbetuiging zal ik je snel terugbetalen.
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef Stofje het volgende:
Ik vind 30x de naam "yvonne" als laatste poster in ONZ ook lief.
Jij moet bang zijn dat ik pussy niet inpikquote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Integendeel. Ik denk dat jij meer reden hebt om bang te zijn.![]()
Ik raak haar linkertiet nu aan.quote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij moet bang zijn dat ik pussy niet inpik![]()
Typt dat nou moeilijk, zo met één hand?quote:
Idd, mjah ik zeg er maar niks van aangezien het tegenwoordig vet cool is om onder een kloon verder te posten.quote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef Jerruh het volgende:
trouwens, wat doen veel users tegenwoordig recalcitrant
neem nou zon henk-B, heeft met zijn bijna 1000 posts nog geen ene reet betekend voor het forum en voor FOK! maar weet zogenaamd wel weer hoe en wat en trekt zijn muil maar open.
het kind weet niet waar de klepel hangt als hij de klok hoort luiden maar swaffelt ondertussen wel met volgespoten mond de nonnen omver...
Of andersom, dat je het recht kan vergooien?quote:Op zondag 30 april 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Het voorrecht van topics openen moet alleen weggelegd zijn voor "bevoegden". [heftige wenkbrauwbewegingen].
Iets betekenen voor een forum!quote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef Jerruh het volgende:
trouwens, wat doen veel users tegenwoordig recalcitrant
neem nou zon henk-B, heeft met zijn bijna 1000 posts nog geen ene reet betekend voor het forum en voor FOK! maar weet zogenaamd wel weer hoe en wat en trekt zijn muil maar open.
het kind weet niet waar de klepel hangt als hij de klok hoort luiden maar swaffelt ondertussen wel met volgespoten mond de nonnen omver...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |