no need to rub it inquote:
Dat was gister al hoor...quote:Op zondag 30 april 2006 20:35 schreef Kleintje het volgende:
Ikke doe niet aan oorlog...
Ik doe liever aan politiek correct geneuzel.
Daar kom je hier het verst mee volgens mij!!!
RON... JIJ BENT OOK ORANJE!
ENG
dacht dat het voor een dagje was, hoelang blijf je nog oranje?quote:
Rrrrriiight!quote:Op zondag 30 april 2006 20:38 schreef Kleintje het volgende:
(...). Gisteren durfde ik niet (...)
Beiden natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
dat oranje niet inrubben of dat je eng bent?
Ik denk dat hij langer oranje blijft dan Sub. Dat is immers onze zuipschuit die altijd blauw is.quote:Op zondag 30 april 2006 20:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
dacht dat het voor een dagje was, hoelang blijf je nog oranje?
Gisteren was ik kleurenblind en reageerde heftig geshokeerd op Ron zijn MSN dat Sub rood wasquote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
dat oranje niet inrubben of dat je eng bent?
Hmmm, alsof ie dat niet zou verdienenquote:Op zondag 30 april 2006 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gisteren was ik kleurenblind en reageerde heftig geshokeerd op Ron zijn MSN dat Sub rood was
doe eens.quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi
ik ben er ook weerik ben anderhalf uur bezig geweest met een fotocollage van stationsnaambordjes uit binnen- en buitenland
Leuk
Zien?
Laat maar zienquote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi
ik ben er ook weerik ben anderhalf uur bezig geweest met een fotocollage van stationsnaambordjes uit binnen- en buitenland
Leuk
Zien?
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/85bordjes.jpgquote:Op zondag 30 april 2006 20:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
doe eens.
wel linkje dan want op 550 blijft er vast niet veel van over
Ha, Leiden Centraal was ik vandaag ook nogquote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/85bordjes.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |